Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478364/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2024/BZP 00026372/01 - Wynik z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa i budowa przejść dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747891
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wejhera 3
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.7.) Numer telefonu: 55 247 24 01
1.4.8.) Numer faksu: 55 247 24 05
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastonowydwor.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482320
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00478364
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i budowa przejść dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim” w ramach zadania: Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I: Przebudowa istniejących przejść dla pieszych
a. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Wejhera.
Zadanie polega na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w rejonie skrzyżowania ulicy Sikorskiego z ulicą Wejhera.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie nawierzchni wyniesionych przejść dla pieszych z betonowej kostki brukowej,
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństw ruchu,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
b. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Obrońców Westerplatte.
Zadanie polega na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w rejonie skrzyżowania ulicy Sikorskiego z ulicą Obrońców Westerplatte.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie nawierzchni wyniesionych przejść dla pieszych z betonowej kostki brukowej,
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
c. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Morskiej.
Zadanie polega na przebudowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia na ulicy Morskiej w pobliżu zjazdu na Osiedle Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
d. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Warszawskiej.
Zadanie polega na przebudowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia na ulicy Warszawskiej w obrębie ronda im. Księdza Prałata Romana Kłonieckiego.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
3. Zakres zamówienia obejmuje także:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentacje projektowe pn.:
część 1:
• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Wejhera”;
• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Obrońców Westerplatte”,
• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Morskiej”,
• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na
ul. Warszawskiej”,
część 2:
• „Budowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Tczewskiej”,
• „Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim”,
a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i p.poż,
3) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne
z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,
4) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,
5) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,
6) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,
7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,
8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,
9) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonych
w przepisach szczegółowych,
10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,
11) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego
w czasie realizacji przedmiotu umowy,
12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego,
do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,
13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,
14) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,
15) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
16) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót,
17) oznakowanie robót,
18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
19) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,
20) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskim
i zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,
21) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym
z dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności,
22) realizacja robót zgodnie z harmonogramem,
23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,
24) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,
25) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy
w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,
26) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych oraz ich częstotliwość będą ustalały Strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;
27) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń,
28) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,
29) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,
30) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,
31) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,
32) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej przy każdym z przejść – o wymiarach 180x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy, określony zgodnie załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i budowa przejść dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim” w ramach zadania: Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I: Przebudowa istniejących przejść dla pieszych
a. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Wejhera.
Zadanie polega na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w rejonie skrzyżowania ulicy Sikorskiego z ulicą Wejhera.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie nawierzchni wyniesionych przejść dla pieszych z betonowej kostki brukowej,
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństw ruchu,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
b. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Obrońców Westerplatte.
Zadanie polega na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem w rejonie skrzyżowania ulicy Sikorskiego z ulicą Obrońców Westerplatte.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie nawierzchni wyniesionych przejść dla pieszych z betonowej kostki brukowej,
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
c. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Morskiej.
Zadanie polega na przebudowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia na ulicy Morskiej w pobliżu zjazdu na Osiedle Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
d. Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Warszawskiej.
Zadanie polega na przebudowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia na ulicy Warszawskiej w obrębie ronda im. Księdza Prałata Romana Kłonieckiego.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiary robót przygotowane przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
3. Zakres zamówienia obejmuje także:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentacje projektowe pn.:
część 1:
• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Wejhera”;
• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Sikorskiego przy skrzyżowaniu z ul. Obrońców Westerplatte”,
• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Morskiej”,
• „Przebudowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na
ul. Warszawskiej”,
a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i p.poż,
3) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne
z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,
4) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,
5) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,
6) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,
7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,
8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,
9) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonych
w przepisach szczegółowych,
10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,
11) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego
w czasie realizacji przedmiotu umowy,
12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego,
do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,
13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,
14) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,
15) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
16) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót,
17) oznakowanie robót,
18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
19) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,
20) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskim
i zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,
21) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym
z dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności,
22) realizacja robót zgodnie z harmonogramem,
23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,
24) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,
25) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy
w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,
26) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych oraz ich częstotliwość będą ustalały Strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;
27) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń,
28) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,
29) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,
30) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,
31) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,
32) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej przy każdym z przejść – o wymiarach 180x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy, określony zgodnie załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1) Część II: Budowa nowych przejść dla pieszych
a. Budowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Tczewskiej.
Zadanie polega na budowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia w rejonie skrzyżowania na ulicy Tczewskiej z ulicę Makową.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie nawierzchni chodnika z płytki chodnikowej gładkiej,
• wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z masy bitumicznej,
• regulację wysokościową istniejącej nawierzchni chodnika,
• ułożenie krawężników i obrzeży betonowych,
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
b. Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim.
Zadanie polega na budowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia na ulicy Warszawskiej w pobliżu zjazdu do schroniska w Nowym Dworze Gdańskim.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej,
• budowa przepustu,
• budowa chodnika z kostki brukowej,
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,
• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiary robót przygotowane przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i p.poż,
3) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne
z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,
4) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,
5) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,
6) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,
7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,
8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,
9) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonych
w przepisach szczegółowych,
10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,
11) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego
w czasie realizacji przedmiotu umowy,
12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego,
do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,
13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,
14) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,
15) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
16) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót,
17) oznakowanie robót,
18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
19) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,
20) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskim
i zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,
21) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym
z dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności,
22) realizacja robót zgodnie z harmonogramem,
23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,
24) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,
25) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy
w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,
26) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych oraz ich częstotliwość będą ustalały Strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;
27) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń,
28) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,
29) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,
30) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,
31) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,
32) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej przy każdym z przejść – o wymiarach 180x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy, określony zgodnie załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa i budowa przejść dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim” w ramach zadania: Przebudowa przejść dla pieszych w Gminie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część II: Budowa nowych przejść dla pieszych
a. Budowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Tczewskiej.
Zadanie polega na budowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz z montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia w rejonie skrzyżowania na ulicy Tczewskiej z ulicę Makową.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie nawierzchni chodnika z płytki chodnikowej gładkiej,
• wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z masy bitumicznej,
• regulację wysokościową istniejącej nawierzchni chodnika,
• ułożenie krawężników i obrzeży betonowych,
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
b. Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim.
Zadanie polega na budowie bezpiecznego przejścia dla pieszych wraz montażem znaków aktywnych i oświetleniem przejścia na ulicy Warszawskiej w pobliżu zjazdu do schroniska w Nowym Dworze Gdańskim.
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót:
• wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej,
• budowa przepustu,
• budowa chodnika z kostki brukowej,
• wykonanie oświetlenia drogowego,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu,
• wykonanie zieleni przydrożnej w formie trawników w pasie drogowym,
• pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót jako dokumenty pomocnicze, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca powinien traktować przedmiary robót przygotowane przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
3. Zakres zamówienia obejmuje także:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych w oparciu o Dokumentacje projektowe pn.:
część 2:
• „Budowa przejścia dla pieszych w Nowym Dworze Gdańskim na ul. Tczewskiej”,
• „Budowa bezpiecznego przejścia dla pieszych przy ul. Warszawskiej w Nowym Dworze Gdańskim”,
a także Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) wykonanie robót budowlanych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i p.poż,
3) wykonanie robót budowlanych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne
z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy,
4) zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej,
5) zagospodarowanie terenu budowy oraz jego zabezpieczenie,
6) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych,
7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe,
8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,
9) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami bhp, a także zapewnienie warunków p.poż. określonych
w przepisach szczegółowych,
10) informowanie Zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje Zamawiającego o tych terminach, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,
11) udostępnienie terenu budowy innym Wykonawcom wskazanym przez Zamawiającego
w czasie realizacji przedmiotu umowy,
12) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów nadzoru budowlanego,
do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą oraz innym pracownikom, których Zamawiający wskaże w okresie realizacji przedmiotu umowy,
13) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, na swój koszt,
14) strzeżenie mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego,
15) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
16) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości wykonanych robót,
17) oznakowanie robót,
18) niezwłoczne informowanie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową,
19) oznakowanie stref niebezpiecznych, zabezpieczenie terenu budowy i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,
20) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, który po zaopiniowaniu przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Dworze Gdańskim
i zarządcę drogi należy złożyć wraz ze stosownym wnioskiem do zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem drogowym,
21) powiadomienie gestorów sieci o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz prowadzenie robót, uzyskanie odbiorów częściowych i końcowych w zakresie wynikającym
z dokonanych uzgodnień branżowych w razie konieczności,
22) realizacja robót zgodnie z harmonogramem,
23) zabezpieczenie objazdów umożliwiających dotychczasową nieprzerwaną komunikację zgodnie z obowiązującymi przepisami przy uzgodnieniu z Zamawiającym,
24) uczestnictwo w odbiorach robót ulegających zakryciu oraz odbiorze końcowym robót,
25) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy
w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,
26) organizowanie regularnych narad koordynacyjnych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Terminy narad koordynacyjnych oraz ich częstotliwość będą ustalały Strony umowy. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zamawiającego, a kopie protokołu będą dostarczone wszystkim osobom zaproszonym na naradę;
27) wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Zamawiającego na realizację tych poleceń,
28) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej,
29) przygotowanie rozliczenia końcowego robót,
30) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, w tym inwentaryzacji geodezyjno- powykonawczej,
31) zatrudnienie wystarczającej liczby wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac,
32) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej przy każdym z przejść – o wymiarach 180x120 cm, po uzgodnieniu z Zamawiającym lokalizacji tablicy. Projekt tablicy, określony zgodnie załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie części I:
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji lub remoncie układu drogowego o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto,
2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
• kierownika budowy – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,
• kierownika robót branży elektrycznej – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie części I:
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji lub remoncie układu drogowego o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto,
2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
• kierownika budowy – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,
• kierownika robót branży elektrycznej – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót.
W zakresie Części II:
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji lub remoncie układu drogowego o wartości nie mniejszej niż 110 000 zł brutto,
2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
• kierownika budowy – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót,
• kierownika robót branży elektrycznej – minimalna liczba osób: 1, kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, doświadczenie: co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót.
3. W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część wystarczające jest wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie układu drogowego, o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.