eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole[D/73/2023] Sukcesywny druk i dostawa świadectw oraz dyplomów dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/73/2023] Sukcesywny druk i dostawa świadectw oraz dyplomów dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/821927

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

[D/73/2023] Sukcesywny druk i dostawa świadectw oraz dyplomów dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54adc4d0-5dd7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051074/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 [69] Druk i dostawa (książki, druki akcydensowe,dzienniki laboratoryjne, dyplomy, świadectwa)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418716

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/73/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywny druk i dostawa świadectw oraz dyplomów dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego

2. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A-1 oraz 1A-2 (folder plików – wzory świadectw i dyplomów) do SWZ, zwanymi dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.

3.1. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3.2 W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający
żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.

4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem pkt 4.2 SWZ.
4.2. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt. 4.1. SWZ) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 4.1. SWZ lub w sytuacji, gdy kwota pozostała do wyczerpania umowy jest mniejsza niż najniższa cena asortymentu określonego w załączniku nr 1A-1 do umowy, zawierającego Specyfikację cenową poszczególnych pozycji DRUKÓW
4.3. Dostawa przedmiotu zamówienia tj.: każdego pojedynczego sukcesywnego Zamówienia, następować będzie w ciągu maksymalnie siedmiu [7] dni roboczych.
4.4. Termin dostawy przedmiotu zamówienia, tj.: każdego pojedynczego Zamówienia, wskazany w pkt. 4.3 SWZ jest terminem maksymalnym na dostarczenie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż dwa [ 2 ] dni robocze. Pkt 19.6-19.9 SWZ stosuje się.
4.5. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia SUKCESYWNIE, po każdym bieżącym Zamówieniu Zamawiającego.
4.6. Termin wykonania/ dostarczenia przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt. 4.3 z zastrzeżeniem pkt. 4.4 SWZ, liczony jest:
4.6.1. od dnia przesłania Wykonawcy przez Zamawiającego Zamówienia do dnia dostarczenia DRUKÓW do właściwych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, na adres podany w Zamówieniu – dotyczy DRUKÓW W JĘZYKU POLSKIM
4.6.2. od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego do druku ODPOWIEDNICH WZORÓW świadectw i dyplomów w języku obcym (innym niż język polski) do dnia dostarczenia ich do właściwych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, na adres podany w Zamówieniu – dotyczy DRUKÓW W JĘZYKU OBCYM
4.7. Każde Zamówienie zostanie zrealizowane przez Wykonawcę (w opakowaniu zapewnionym przez Wykonawcę) transportem zapewnionym przez Wykonawcę (wraz z rozładunkiem i wniesieniem przedmiotu zamówienia), na jego ryzyko i w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie.
4.8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamówienia do jednostek organizacyjnych Zamawiającego, których adres będzie podany w Zamówieniu.
4.9. W okresie wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1. SWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia odbywających się w dni robocze.
4.10. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8:00 ] do czternastej [ 14:00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
4.11. W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji Zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SWZ dniem roboczym wówczas Wykonawca zobowiązany jest zrealizować Zamówienie
w następnym dniu przypadającym w dniu roboczym w rozumieniu niniejszej SWZ.
4.12. Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ, od którego rozpoczyna bieg termin określony w pkt. 4.1. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30199730-6 - Wizytówki

22140000-3 - Ulotki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32980,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39458,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32980,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia SADY Zenon Gil

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560004161

7.3.4) Miejscowość: Krapkowice

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32980,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.