Og³oszenie z dnia 2024-09-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00407187/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00438990/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drzycimiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DRZYCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351009
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Drzycim
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523317079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@drzycim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.drzycim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9467471.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drzycimiu”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5bb39d93-a088-4c20-8ce9-39755f2e760f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00482359
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00038862/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drzycimiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00407187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRG.271.5.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1381791,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis zawiera SWZ - rozdzia³ 4 oraz dokumentacja projektowa i techniczna.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Drzycimiu przy ul. Broniewskiego nr 2.
Prace bêd± dotyczyæ modernizacji istniej±cego budynku Szko³y Podstawowej w Drzycimiu
w zakresie:
- wykonania nowego pokrycia stropodachów wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem,
- modernizacja zadaszenia nad g³ównym wej¶ciem do budynku,
- wymiany projektowanych drzwi wewnêtrznych,
- wykonania utwardzeñ terenu,
- wykonania zieleni towarzysz±cej (trawników),
- wykonania pochylni dla niepe³nosprawnych,
- wykonania ³awek zewnêtrznych,
- modernizacji I piêtra wraz z pomieszczeniami sanitarnymi oraz pomieszczeñ biurowych na parterze w budynku dydaktycznym w zakresie posadzek, ¶cian, sufitów, drzwi wewnêtrznych itd.,
- wymiany balustrad wraz z renowacj± stopni klatki schodowej,
- wymiany na¶wietli wewnêtrznych,
- demonta¿u istniej±cego drewnianego podestu na holu g³ównym,
- wymiany opraw o¶wietleniowych,
- wymiany istniej±cych luksfer w wiatro³apie wej¶ciowych na szklenie sta³e,
Uwaga! Zamawiaj±cy informuje, ¿e inwestycja bêdzie prowadzona na terenie funkcjonuj±cej Szko³y Podstawowej, gdzie, na co dzieñ prowadzona jest dzia³alno¶æ o¶wiatowa. Na terenie budynku Szko³y oraz wokó³ niego, w trakcie prowadzenia prac, bêd± przebywaæ i przemieszczaæ siê pracownicy szko³y, uczniowie oraz ich rodzice b±d¼ opiekunowie, wobec czego nale¿y tak zabezpieczyæ i oznakowaæ teren oraz dostosowaæ prace z zachowaniem ci±gów komunikacyjnych, aby zapewniæ bezpieczeñstwo wszystkich osób przebywaj±cych na terenie obiektu.
Zamówienie jest przeznaczone do u¿ytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 PZP, Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych, gdy¿ w ramach modernizacji zaprojektowa³ wykonanie pochylni dla niepe³nosprawnych.
Wykonawca ma obowi±zek wykonania przed rozpoczêciem robót planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, uwzglêdniaj±c specyfikê obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.
W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
1.3. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia.
1.3.1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) – dalej k.p.
1.3.2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów k.p. osób - pracowników fizycznych bezpo¶rednio wykonuj±cych roboty budowlane oraz inne czynno¶ci niezbêdne do wykonania zamówienia na podstawie przedmiaru robót (prace ogólnobudowlane, rozbiórkowe, ziemne, wszelkie prace instalacyjne, prace monta¿owe wszelkich urz±dzeñ, roboty budowlane porz±dkowe oraz zwi±zane z zabezpieczeniem BHP itp.).
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê nie dotyczy osób pe³ni±cych samodzielne funkcje w budownictwie lub osób posiadaj±cych uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
Dalsze szczegó³y dotycz±ce zatrudnienia osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia opisane zosta³y w SEWZ rozdzia³ IV ust. 1 pkt. 1.3.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych - szczegó³y zawiera SWZ rozdzia³ IV ust. 2.
3. Dalszy opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa, w tym specyfikacja techniczna - STWiORB (dalej dokumentacja projektowa), które stanowi± integraln± czê¶æ SWZ.
Oferta powinna byæ opracowana na podstawie za³±czonej do SWZ dokumentacji i ma obejmowaæ wszystkie niezbêdne do prawid³owego wykonania roboty i materia³y (g³ówne i pomocnicze) oraz koszty ubezpieczenia, oznakowania robót i zapewnienia kierownictwa (nad robotami) przez osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia zawodowe. Nale¿y uwzglêdniæ wszystkie roboty niezbêdne do prawid³owego wykonania w/w zadania.
Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nieujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia - je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej.
Za³±czony przedmiar robót/kosztorys ofertowy s³u¿y tylko do uzupe³nienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstaw± do wyliczenia ceny. Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ do³±czony do SWZ przedmiar robót/kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy.
3.2. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy umówione Wynagrodzenie wyliczone zgodnie z zasadami okre¶lonymi Umow± – projekt umowy za³±cznik do SWZ.
3.3. Wykonawca robót budowlanych winien uwzglêdniæ wszystkie elementy ujête w dokumentach : Wyja¶nienia tre¶ci SWZ i Zmiana tre¶ci SWZ (je¿eli takie fakty bêd± mia³y miejsce) zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego, podczas przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na w/w roboty budowlane.
3.4. Wszystkie materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania zamówienia musz± posiadaæ aktualne gwarancje, ¶wiadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie.
3.5. Wykonawca zabezpieczy na w³asny koszt i ryzyko sk³adowane tymczasowo na terenie budowy wyroby, materia³y, urz±dzenia do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utrat± jako¶ci, w³a¶ciwo¶ci lub parametrów oraz umo¿liwi przeprowadzenie kontroli w tym zakresie przez Zamawiaj±cego.
3.6. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzysz±ce, tymczasowe, porz±dkowe i zabezpieczaj±ce - niezbêdne do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzglêdniæ w cenie oferty.
3.7. Wykonawca winien zapoznaæ siê z dokumentacj± projektow±, ewentualne uwagi nale¿y wnie¶æ na etapie i w terminie og³oszonego postêpowania.
3.8. Rozwi±zania równowa¿ne - szczegó³y znajduj± siê w SWZ rozdzia³ IV ust. 3 pkt. 3.8.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31518200-2 - O¶wietlenie awaryjne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1928693,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2776511,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1928693,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe LIBRA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5592044932
7.3.3) Ulica: Ks. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego 10
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-105
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE LIBRA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE LIBRA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1928693,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
wiêcej: O¶wietlenie awaryjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.