eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie badań laboratoryjnych na potrzeby realizacji inwestycji drogowo-mostowych w m. Zielona Góra



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie badań laboratoryjnych na potrzeby realizacji inwestycji drogowo-mostowych w m. Zielona Góra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770178

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Podgórna 22

1.4.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.4.3.) Kod pocztowy: 65-424

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.4.7.) Numer telefonu: (+48) 68 45 64 100

1.4.8.) Numer faksu: (+48) 68 45 64 455

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.zielona-gora.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482378

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00472375

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
91

Po zmianie:
84

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Termin wykonania zamówienia: 13 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Podstawy wykluczenia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
Niewykluczeni na podstawie:
2.1) art. 108 ust. 1 ustawy pzp, z zachowaniem przepisów art. 110 ust. 2 ustawy pzp, w związku z brakiem podstaw do wykluczenia
2.2) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835 z późn. zm.), z uwagi na nw. okoliczności, w okresie ich trwania, tj.:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Po zmianie:
1. Termin wykonania zamówienia: 12 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Podstawy wykluczenia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
Niewykluczeni na podstawie:
2.1) art. 108 ust. 1 ustawy pzp, z zachowaniem przepisów art. 110 ust. 2 ustawy pzp, w związku z brakiem podstaw do wykluczenia
2.2) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835 z późn. zm.), z uwagi na nw. okoliczności, w okresie ich trwania, tj.:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
5.1. Spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, dotyczące:
5.1.1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu min. 2 (ilość) razy każdej usługi*, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie usług:
• wykonania inspekcji telewizyjnej kanalizacji deszczowej (przegląd kamerą) wraz z niezbędnym czyszczeniem kanalizacji;
• wykonania badania zagęszczenia gruntu do 6 m p.p.t. sondą dynamiczną;
• wykonania odwiertów do 5.0 m;
• wykonania badania gruntu (z odwiertów lub dokopów lub wykopów lub ukopów);
• wykonania badania konstrukcji nawierzchni;
• wykonania badania nośności nawierzchni i podbudów metodą ugięć;
• wykonania badanie zagęszczania podbudowy – VSS;
• wykonania badanie zagęszczania podbudowy - płyta dynamiczna
• wykonania badania zagęszczenia: gruntu lub zasypki lub podłoża lub nasypy lub stabilizacji spoiwem - plyta dynamiczna;
• wykonania badania zagęszczenia: gruntu lub zasypki lub podłoża lub nasypy lub stabilizacji spoiwem – Proctor;
• wykonania badania materiałów na podbudowy tłuczniowe oraz stabilizowane mechanicznie;
• wykonania badania mas bitumicznych;
• wykonania badania modułu sztywności/modułu Younga w mieszankach MMA metodą rozciągania pośredniego próbek cylindrycznych IT-CY;
• wykonania pomiaru równości podłużnej nawierzchni metodą profilometryczną (wskaźnik IRI) lub metodą pomiaru ciągłego równoważną przy użyciu łaty i klina np. z wykorzystaniem planografu;
• wykonania oceny właściwości przeciwpoślizgowych;
• opracowania elaboratu odbiorowego dla wykonanego pakietu warstw bitumicznych;
• wykonania badania wytrzymałościowe betonów drogowych i mostowych oraz podbudowy stabilizowanej cementem;
• wykonania badania prefabrykatów betonowych - wytrzymałość, nasiąkliwość;
• wykonania badania oznakowania poziomego - widzialność (odblaskowość) w dzień i w nocy;
• wykonania badania oznakowania poziomego - szorstkość i grubość warstwy malowania;
• wykonania badania stabilności Marshalla;wykonania badania betonu konstrukcyjnego - badanie nieniszczące betonu;
• wykonania badania zabezpieczenia antykorozyjne konstrukcji stalowej - grubość powłok;
• badanie betonu konstrukcyjnego - badanie istniejącego betonu metodą pull-off;
• badanie betonu konstrukcyjnego;
• badanie betonu konstrukcyjnego - pobranie odwiertów rdzeniowych z konstrukcji betonowych i badanie wytrzymałości na ściskanie.
5.1.2. zdolności technicznej (w zakresie wyposażenia) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. d Wykonawca musi wykazać się dostępnymi mu narzędziami, wyposażeniem zakładu, urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia:
• mechaniczny ubijak Marshalla min. 1 szt.
• mechaniczny ubijak Proctora min. 1 szt.
• ekstraktor min. 1 szt.
• waga elektroniczna min. 1 szt.
• aparat VSS min. 1 szt.
• zestaw sit min. 1 szt.
• wiertnica do wykonywania odwiertów w konstrukcji nawierzchni min. 1 szt.
• profilograf laserowy min. 1 szt.
• aparat SRT do badania szorstkości nawierzchni min. 1 szt.
• prasa do badania wytrzymałości min. 1 szt.
• retroreflektometr min. 1 szt.
• wahadło angielskie min. 1 szt.
• samochód bądź inny pojazd stanowiący przeciwwagę, umożliwiający m.in. wykonywanie badań typu badania płytą VSS

Po zmianie:
ielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
5.1. Spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, dotyczące:
5.1.1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu min. 2 (ilość) razy każdej usługi*, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w zakresie usług:
• wykonania inspekcji telewizyjnej kanalizacji deszczowej (przegląd kamerą) wraz z niezbędnym czyszczeniem kanalizacji;
• wykonania badania zagęszczenia gruntu do 6 m p.p.t. sondą dynamiczną;
• wykonania odwiertów do 5.0 m;
• wykonania badania gruntu (z odwiertów lub dokopów lub wykopów lub ukopów);
• wykonania badania konstrukcji nawierzchni;
• wykonania badania nośności nawierzchni i podbudów metodą ugięć;
• wykonania badanie zagęszczania podbudowy – VSS;
• wykonania badanie zagęszczania podbudowy - płyta dynamiczna
• wykonania badania zagęszczenia: gruntu lub zasypki lub podłoża lub nasypy lub stabilizacji spoiwem - plyta dynamiczna;
• wykonania badania zagęszczenia: gruntu lub zasypki lub podłoża lub nasypy lub stabilizacji spoiwem – Proctor;
• wykonania badania materiałów na podbudowy tłuczniowe oraz stabilizowane mechanicznie;
• wykonania badania mas bitumicznych;
• Badanie ITSR – wrażliwości na działanie wody i mrozu;
• wykonania pomiaru równości podłużnej nawierzchni metodą profilometryczną (wskaźnik IRI) lub metodą pomiaru ciągłego równoważną przy użyciu łaty i klina np. z wykorzystaniem planografu;
• wykonania oceny właściwości przeciwpoślizgowych;
• opracowania elaboratu odbiorowego dla wykonanego pakietu warstw bitumicznych;
• wykonania badania wytrzymałościowe betonów drogowych i mostowych oraz podbudowy stabilizowanej cementem;
• wykonania badania prefabrykatów betonowych - wytrzymałość, nasiąkliwość;
• wykonania badania oznakowania poziomego - widzialność (odblaskowość) w dzień i w nocy;
• wykonania badania oznakowania poziomego - szorstkość i grubość warstwy malowania;
• badanie odporności na deformacje trwałe mieszanki mineralno-asfaltowej (koleinowanie);
• wykonania badania betonu konstrukcyjnego - badanie nieniszczące betonu;
• wykonania badania zabezpieczenia antykorozyjne konstrukcji stalowej - grubość powłok;
• badanie betonu konstrukcyjnego - badanie istniejącego betonu metodą pull-off;
• badanie betonu konstrukcyjnego;
• badanie betonu konstrukcyjnego - pobranie odwiertów rdzeniowych z konstrukcji betonowych i badanie wytrzymałości na ściskanie.
5.1.2. zdolności technicznej (w zakresie wyposażenia) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. d Wykonawca musi wykazać się dostępnymi mu narzędziami, wyposażeniem zakładu, urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia:
• mechaniczny ubijak Proctora min. 1 szt.
• ekstraktor min. 1 szt.
• waga elektroniczna min. 1 szt.
• aparat VSS min. 1 szt.
• zestaw sit min. 1 szt.
• wiertnica do wykonywania odwiertów w konstrukcji nawierzchni min. 1 szt.
• profilograf laserowy lub planograf min. 1 szt.
• aparat SRT do badania szorstkości nawierzchni min. 1 szt.
• prasa do badania wytrzymałości min. 1 szt.
• retroreflektometr min. 1 szt.
• wahadło angielskie min. 1 szt.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-09-04 09:00

Po zmianie:
2024-09-11 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-09-04 10:00

Po zmianie:
2024-09-11 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-10-03

Po zmianie:
2024-10-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.