Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00546122/01 - Wynik z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerów typu Rack dla Instytutu Bezpieczeństwa i Informatyki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podchorążych 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-084
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uken.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwerów typu Rack dla Instytutu Bezpieczeństwa i Informatyki.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0ee877-ed3a-49a3-b900-811555f935e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00421402/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6) Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 31/TP/IBiI/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów typu Rack szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ. Serwery będą wykorzystywane do prowadzenia zajęć sieciowych z zakresu cyberbezpieczeństwa – przewidziane jest by serwery były umieszczone w mobilnych szafach, tak by łatwo można było je przenosić. Studenci na zajęciach będą budować sieci, środowiska sieciowe (zamknięte – niepołączone z siecią uczelnianą) oraz testować ich zabezpieczenia, a także próbować łamać te zabezpieczenia itp. W związku z tym nie jest wymagany żaden system zainstalowany na serwerach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, tj.:a) Pkt 4, Opisu przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SWZ):
- Dokumenty potwierdzające liczbę punktów za wydajność procesora jaką otrzymał w teście PassMark CPU Mark oferowany przez Wykonawcę serwer. Wyniki wydajności procesorów opublikowane na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)
b) Pkt 14, ppkt 1. Opisu przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SWZ) – Certyfikaty:
- Certyfikat ISO 9001:2015 dla Producenta serwera obejmujący proces projektowania i produkcji, certyfikat ISO 14001:2015 dla Producenta serwera, certyfikat ISO 50001:2018 dla Producenta serwera lub certyfikaty równoważne na procesy projektowania, produkcję, sprzedaż i serwis.
Zamawiający wymaga dla potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem, to przez producenta) aby Producent posiadał w/w certyfikaty lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi. Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim potwierdzający spełnienie wyżej opisanego wymogu.
c) Pkt 14, ppkt 2. Opisu przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SWZ) – Certyfikaty
- Certyfikat CE (znak CE) lub równoważny - Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach, bądź normach właściwościami.
Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim lub oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie wyżej opisanego wymogu.
d) Pkt 14, ppkt 3. Opisu przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SWZ) – Certyfikaty
- Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Bronze według normy wprowadzonej w 2019 roku, która ma na celu wykazanie, iż producent na etapie wytworzenia produktu podjął się spełnienia wyższych wymagań ze względu na aspekty środowiskowe, zdrowotne i ergonomie, w tym m.in.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, tj.:a) Pkt 4, Opisu przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SWZ):
- Dokumenty potwierdzające liczbę punktów za wydajność procesora jaką otrzymał w teście PassMark CPU Mark oferowany przez Wykonawcę serwer. Wyniki wydajności procesorów opublikowane na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)
b) Pkt 14, ppkt 1. Opisu przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SWZ) – Certyfikaty:
- Certyfikat ISO 9001:2015 dla Producenta serwera obejmujący proces projektowania i produkcji, certyfikat ISO 14001:2015 dla Producenta serwera, certyfikat ISO 50001:2018 dla Producenta serwera lub certyfikaty równoważne na procesy projektowania, produkcję, sprzedaż i serwis.
Zamawiający wymaga dla potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem, to przez producenta) aby Producent posiadał w/w certyfikaty lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi. Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim potwierdzający spełnienie wyżej opisanego wymogu.
c) Pkt 14, ppkt 2. Opisu przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SWZ) – Certyfikaty
- Certyfikat CE (znak CE) lub równoważny - Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach, bądź normach właściwościami.
Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim lub oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnienie wyżej opisanego wymogu.
d) Pkt 14, ppkt 3. Opisu przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SWZ) – Certyfikaty
- Wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Bronze według normy wprowadzonej w 2019 roku, która ma na celu wykazanie, iż producent na etapie wytworzenia produktu podjął się spełnienia wyższych wymagań ze względu na aspekty środowiskowe, zdrowotne i ergonomie, w tym m.in.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1500,006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych w art. 454 ustawy Pzp. Zmiany mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany:
a. sposobu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji, gdy producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
b. sposobu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji, gdy została wyprodukowana nowsza wersja urządzenia i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów - Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SWZ lub wyższe; zmiana ta nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
c. zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z okoliczności związanych z występowaniem zagrożenia terrorystycznego albo zagrożenia wojennego, w tym zaburzenia łańcucha dostaw z uwagi na te okoliczności. Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji dostawy, odbiór i płatności częściowe.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-12
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
- "Dostawa 2 szt. serwerów wraz z systemami operacyjnymi i wirtualizacyjnymi oraz licencjami dostępowymi" w ramach projektu " Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa w Gminie Mszanie"
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.