eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobiegniewModernizacja źródeł ciepła na niskoemisyjne



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja źródeł ciepła na niskoemisyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobiegniew

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dobiegniew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 24

1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7611001

1.5.8.) Numer faksu: 957644041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobiegniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobiegniew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja źródeł ciepła na niskoemisyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b61633b-6db0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039862/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudwa kotłowni przy ul. Szkolnej w Dobiegniewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RKG.271.17.2023.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje 4 cząstkowe zadania:
Zadanie nr 1 – przebudowa istniejącej kotłowni olejowej na kotłownię gazowo-olejową wraz z budową zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej niskiego ciśnienia, zabudową gazowego stojącego kotła c.o., budową instalacji kominowej powietrzno-spalinowej, przebudową instalacji c.o. i wod.-kan. w obrębie kotłowni w istniejącym budynku użyteczności publicznej przy ul. Staszica 9. Kategoria obiektu budowlanego: XVII. Budynek wielofunkcyjny.

Zadanie nr 2 - przebudowa istniejącej kotłowni węglowej na kotłownię gazową wraz z budową zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej niskiego ciśnienia, przebudowa wybranych otworów okiennych w przegrodach zewnętrznych, demontaż istniejących elementów kotłowni węglowej, kominów itp., budowa instalacji kominowej powietrzno-spalinowej przy ulicy Szkolnej 1 w Dobiegniewie. W ramach inwestycji projektuje się budowę zewnętrznej i wewnętrznej instalacji gazowej niskiego ciśnienia zasilającej projektowane kotły gazowe o łącznej mocy 1800 kW (kaskada trzech kotłów). Kategoria obiektu budowlanego: XVIII.

Zadanie nr 3 – Rozbiórka komina stalowego znajdującego się przy budynku Zespołu Szkół przy ul. Poznańskiej. W budynku, w którym jest połączony komin zmieniono sposób ogrzewania a brak jego użytkowania doprowadził do złego stanu technicznego. Zadanie obejmuje wyburzenie całości komina wraz z przyległymi elementami oraz częścią widoczną fundamentu.
Zadanie nr 4 - Przebudowa instalacji ciepłej wody użytkowej tj. wymianę podgrzewacza c.w.u. wraz z osprzętem i przebudową instalacji rurowych c.o. i oraz instalacji wodociągowej w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie przy ul. Poznańskiej 5. W ramach inwestycji przewidziano m.in.: demontaż istniejących zasobników c.w.u. wraz z osprzętem i rurami przyłączeniowymi. Podgrzewacz wody oraz instalację c.w.u. należy zabezpieczyć przed nadmiernym wzrostem ciśnienia za pomocą zaworu bezpieczeństwa. Projektuje się nowe rurociągi instalacji wodociągowej w obrębie podgrzewacza wody (należy podłączyć się do istniejących instalacji w pomieszczeniu wymiennikowni) oraz w zakres zadania wchodzi wymiana istniejącej pompy cyrkulacyjnej c.w.u.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, uzgodnienia, decyzje, postanowienia, zdjęcia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Załącznik nr 12 (a - d) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1868519,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego
nad zadaniami objętymi zakresem części 1 zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych
 Do Wykonawcy należeć będzie zapewnienie i powołanie (zespołu) inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 47086,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 1.900.000,00 zł w tym:
- część 1 – 1.850.000,00 zł brutto,
- część 2 – 50.000,00 zł brutto.

Postępowanie o udzielenie zamówienia ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (część 1) oraz na podstawie art. 310 ustawy Pzp w przypadku części 2, ponieważ oferta złożona na część 1 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2385585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2539950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postepowaniu prowadzonym w trybie podstawowym albo partnerstwa innowacyjnego albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki. Zadanie jest dofinansowane ze środków Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych gdzie brak wyboru wykonawcy realizującego którąkolwiek z części zamówienia skutkuje brakiem możliwości uzyskania dofinansowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230871,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.