eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie nieruchomościami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d083614c-333a-4c6f-83e6-735f962d6ebd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002188/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Rozbiórki budynków 13 etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.123.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących dot. budynku użytkowego znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Radwańskiej 58 (działka nr 36/2, obręb P-29) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 600/2024 z dn. 27.03.2024r., pozwoleniem na rozbiórkę Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-V.872.2024 z dnia 15.05.2024 r. oraz dokumentacją techniczną.
Kubatura obiektu: ok. 1220 m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 267598,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących (wywóz i utylizacja ruchomości, zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm) dot. budynku użytkowego (hydroforni) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zapolskiej 47 (działka nr 317/93, obręb G-17) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 927/2024 z dn. 09.05.2024 r. oraz dokumentacją techniczną. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Kubatura obiektu: ok. 195 m3.
Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.
Rozbiórka wraz z wykonaniem robót towarzyszących (wywóz i utylizacja materiałów rozbiorkówych z uwzględnieniem uprzątnięcia pozostałości zabudowy gospodarczej, wywóz i utylizacja ruchomości, przywóz ziemi samochodami wraz z plantowaniem (niwelowanie) terenu ze ścięciem wypukłości do 10 cm; plantowanie (niwelowanie) terenu ze ścięciem wypukłości do 10 cm w gruncie kat. I-II, ogrodzenie panelowe 3D/153/250 drut fi 4 mm na słupkach stalowych z rur prostokątnych obsadzonych w gruncie i betonowanych) dot. budynku mieszkalnego i budynku gospodarczego znajdujących się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Astrów 1 (działka nr 125, obręb B-23) zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II-944.2024 z dn. 22.05.2024 r., Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 603/2024 z dn. 27.03.2024 r. oraz dokumentacją techniczną. Po rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.Kubatura obiektu: ok. 916 m3.
Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 106188,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabezpieczenie nieużytkowanego budynku gospodarczego (grażu) o nr geod. 1699 poprzez wykonanie częściowej rozbiórki w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego położonego na nieruchomości przy ul. Nawrot 25 w Łodzi (dz. ew. nr 408/14, obręb S-6) oraz wykonanie prac dodatkowych zgodnie z OPZ.
Kubatura obiektu: ok. 650 m3.
Nieruchomość znajduje się na obszarze wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Łodzi jako
Osada Prządków Lnu.

Zabezpieczenie nieużytkowanego budynku gospodarczego położonego na nieruchomości przy ul. Kruczej 29 w Łodzi (dz. ew. nr 155, obręb G-3, nr geod. 693 i 694) poprzez wykonanie częściowej rozbiórki w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego oraz wykonanie prac dodatkowych (m.in. uprzątnięcie pozostałości niezewidencjonowanej zabudowy gospodarczej oraz postawienie wiaty - pergoli stalowej) zgodnie z OPZ. Kubatura obiektu: ok. 700 m3. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.

Zabezpieczenie nieużytkowanego budynku gospodarczego (nr geod. 478) poprzez wykonanie częściowej rozbiórki w oparciu o art. 31a Prawa Budowlanego położonego na nieruchomości przy ul. Piasecznej 28 w Łodzi (dz. ew. nr 367/1 i 368/3, obręb G-12) oraz wykonanie prac dodatkowych zgodnie z OPZ i wyceną robót rozbiórkowych. Kubatura obiektu: ok. 45m3. Budynek nie znajduje się na terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków, nie jest obiektem zabytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 138997,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAM S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726-269-82-87

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100552,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRW-PIOTR FELINOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271119840

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116727,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116727,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT Łukasz Sołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820273894

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116727 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.