eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebielinoWYMIANA NIEENERGOOSZCZÊDNYCH OPRAW O¦WIETLENIOWYCH NA TERENIE GMINY TRZEBIELINO



Og³oszenie z dnia 2024-09-03

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
WYMIANA NIEENERGOOSZCZÊDNYCH OPRAW O¦WIETLENIOWYCH NA TERENIE GMINY TRZEBIELINO

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TRZEBIELINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebielino

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.trzebielino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA NIEENERGOOSZCZÊDNYCH OPRAW O¦WIETLENIOWYCH NA TERENIE GMINY TRZEBIELINO

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2dc6ebf-b1dd-4d3d-a7e1-9e3724528130

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00482462

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Wymiana nieenergooszczêdnych opraw o¶wietleniowych na terenie Gminy Trzebielino

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja z Wykonawcami odbywa siê drog±
elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej opennexus.pl
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami,
w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,8
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej -kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, z po¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Trzebielino, 77-235 Trzebielino, ul. Wiejska 15
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Trzebielino jest Pan Pawe³ Wrycza, kontakt: p.wrycza@trzebielino.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PNO¦.271.26.2024.2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje w szczególno¶ci:
1) Demonta¿ oraz utylizacjê 50 szt. opraw o¶wietleniowych,
2) Dostawê oraz monta¿ 50 szt. fabrycznie nowych opraw o¶wietleniowych LED, w tym:
• 42 szt. opraw o¶wietlenia ulicznego o mocy minimalnej 50 watów.
• 8 szt. opraw o¶wietlenia parkowego (wzór do uzgodnienia z wykonawc±) o mocy minimalnej 50 watów.
Modernizacja dotyczy miejscowo¶ci po³o¿onych w Gminie Trzebielino zgodnie z wykazem:
• Suchorze ul. Olchowa – 2 szt.
• My¶limierz -3 szt.
• Owczary – 1 szt.
• Glewnik – 2 szt.
• Trzebielino ul. Le¶na – 16 szt.
• Trzebielino plac przy boisku sportowym – 7 szt.
• Trzebielino plac za stra¿± po¿arn± – 1 szt.
• Trzebielino plac przy ZUK – 3 szt.
• Zielin plac zabaw – 2 szt.
• Suchorze plac przy orliku – 2 szt.
• Cetyñ plac zabaw – 3 szt.
• Poborowo plac zabaw – 2 szt. (oprawy parkowe)
• Objezierze plac przy ¶wietlicy wiejskiej – 6 szt. (oprawy parkowe)
Zgodnie z wymaganiami Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 9-Roz¶wietlamy Polskê) dostarczone oprawy o¶wietleniowe LED musz±:
1) byæ wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej,
2) gwarantowaæ mo¿liwo¶æ zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy,
3) posiadaæ ³±cznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i
4) byæ wykonane w szczelno¶ci min.IP66
5) posiadaæ redukcjê mocy - wbudowana funkcja mo¿liwo¶ci redukcji strumienia ¶wietlnego.
6) posiadaæ zabezpieczenia – wbudowane zabezpieczenie przepiêciowe do 10 kV oraz zabezpieczenie termiczne.
7) byæ wysokowydajne minimum (165 lm/W),
8) mieæ regulowany uchwyt monta¿owy na s³up lub wysiêgnik wykonany z odlewu aluminium, malowany proszkowo na kolor oprawy do monta¿u oprawy na wysiêgniku lub bezpo¶rednio na s³upie ø45÷60mm, zakres regulacji -15°÷ +15°, z krokiem co 5°.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31527200-8 - O¶wietlenie zewnêtrzne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami oceny ofert:
1) Cena = 60%
2) D³ugo¶æ okresu gwarancji = 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pzp mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, w nastêpuj±cym zakresie:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li:
- Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem zdobytym w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³, co najmniej jedn± us³ugê o warto¶ci min. 50.000,00 z³ obejmuj±c± swoim zakresem budowê/przebudowê/wymianê o¶wietlenia ulicznego, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± us³ug stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, dat i miejsca wykonania. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mog± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± powy¿szy warunek.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy PZP, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
a) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy PZP, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty (za³±cznika nr 1 do SWZ) nale¿y do³±czyæ:
1) O¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania
siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4) Uprasza siê o do³±czenie szczegó³owego kosztorysu ofertowego, sporz±dzonego przez Wykonawcê( NIE JEST TO OBOWI¡ZKOWY DOKUMENT)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta winna byæ zabezpieczona WADIUM w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæ tysiêcy 00/100),
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 stawy PZP.
3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powo³aæ siê na oznaczenie postêpowania.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu na konto Zamawiaj±cego w:
• Urz±d Gminy Trzebielino - B.S. Bytów o/Ko³czyg³owy 66 9321 0001 0031 5393 2000 0010
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 4 pkt. 2–4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
7. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed terminem up³ywu sk³adania ofert,
2) którego oferta zosta³a odrzucona,
3) po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2 -4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, które stanowi za³±cznik nr
2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. S± oni zobowi±zani do powo³ania reprezentuj±cego ich
pe³nomocnika.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. o sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê, musz± zostaæ podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w ³±cznej wysoko¶ci 5% kwoty brutto, o której mowa w §6 ust. 1 niniejszej umowy tj. w kwocie ……………..
2. Wniesie zabezpieczenia zaliczki o którym mowa w art. 442 ust. 3 Ustawy Pzp, nie jest wymagane.
3. Zaliczka zostanie przekazana Wykonawcy w formie jednorazowej p³atno¶ci.
4. Wykonawca, w terminie do 30 dni licz±c od dnia zawarcia niniejszej Umowy, wystawi i dorêczy Zamawiaj±cemu fakturê zaliczkow±, stanowi±c± podstawê do wyp³aty zaliczki przez Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê wyp³aciæ zaliczkê w wysoko¶ci wskazanej w ust. 1 w terminie do 30 (s³ownie: trzydziestu) dni, licz±c od daty dostarczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej.
6. Faktura zaliczkowa ma byæ wystawiona przez Wykonawcê na: Gmina Trzebielino, 77-235 Trzebielino, ul. Wiejska 15, NIP: 842-166-35-35 i dorêczona na adres: Urz±d Gminy Trzebielino 77-235 Trzebielino, ul. Wiejska 15.
7. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzglêdnieniem przepisów art. 108a ust. 1a ustawy o VAT i bêdzie zawiera³a adnotacjê „mechanizm podzielonej p³atno¶ci”.
8. Pozosta³e wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zap³acone zgodnie z postanowieniami §6. Zap³acona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu ca³o¶ci zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.
9. Za dzieñ zap³aty zaliczki, o której mowa w ust. 1 Strony przyjmuj± dzieñ obci±¿enia kwot± zaliczki rachunku bankowego Zamawiaj±cego.
10. Wykonawca zobowi±zany jest do zwrotu zaliczki w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego i na jego pisemne wezwanie, je¿eli:
1) Wykonawca, z przyczyn niele¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, nie przyst±pi³ do realizacji przedmiotu umowy przez okres co najmniej 21 dni, licz±c od dnia podpisania umowy;
2) Zamawiaj±cy odst±pi³ od niniejszej Umowy w ca³o¶ci z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, ze skutkiem ex tunc.
11. W przypadku odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, b±d¼ w przypadku niewykonania przez Wykonawcê umowy, z jakiejkolwiek przyczyny, zaliczka staje siê natychmiast wymagalna i p³atna Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania do zwrotu nierozliczonej czê¶ci lub ca³o¶ci zaliczki. Za rozliczenie zaliczki uznaje siê wykonanie robót o warto¶ci nie mniejszej ni¿ warto¶æ zaliczki po potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru ich nale¿ytego wykonania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zwrotu zaliczki niezale¿nie od przys³uguj±cego mu odszkodowania lub kar umownych
12. Wystawiona przez Wykonawcê faktura koñcowa, powinna spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 106f ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z pó¼n. zm.).

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie pisemnie w formie aneksu podpisanego przez Strony.
3. Zamawiaj±ca okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy:
3.1. zmiana terminu umownego wykonania zamówienia lub warto¶ci wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy spowodowane:
3.2. Zmiany osobowe:
3.3. Zmiany Wykonawcy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
3.4. Zmiany organizacji spe³nienia ¶wiadczenia w zakresie zmiany zasad dokonywania odbiorów ¶wiadczonych robót budowlanych.
3.5. Zmiany p³atno¶ci, w przypadku zmiany terminów p³atno¶ci, wynikaj±cych z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy.
3.6. Wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug.
Pozosta³e mo¿liwo¶ci zmiany umowy opisano w za³±czniku nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-12 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 11:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.