Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451684/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu dostawczego (bus skrzyniowy z podwójną kabiną) na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Kępnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia p/Kępnem ul. Katowicka 8
1.5.2.) Miejscowość: Baranów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-604
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627826800
1.5.8.) Numer faksu: 627826800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bippzd.powiatkepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu dostawczego (bus skrzyniowy z podwójną kabiną) na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Kępnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b6b70af-cd04-4f84-b495-b93394eadb73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043185/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu na potrzeby transportu osób i materiałów do robót utrzymaniowych na drogach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.253.3.8.2024.BD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141354,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania dotyczące pojazdu:
1. Rok produkcji: minimum 2023,
2. Pojemność silnika: min. 1950cm3 max 1980cm3,
3. Norma emisji spalin: Euro 6,
4. Rodzaj paliwa: diesel,
5. Moc silnika: min.105 max 150 KM,
6. Skrzynia biegów: 5 lub 6 biegowa, manualna,
7. Liczba siedzeń: 7,
8. Nadwozie typu podwójna kabina na ramie z zabudową skrzyniową,
9. Dopuszczalna masa całkowita 3500kd,
10. Maksymalny przebieg: 25km,
11. Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego,
12. Napęd na koła przednie,
13. Koło zapasowe pełnowymiarowe,
14. Komputer pokładowy,
15. Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy,
16. Układ bezpieczeństwa: ABS z EBD,
17. Gwarancja: minimum 4 lata,
18. Kolor nadwozia: pomarańczowy, lakierowany fabrycznie
19. Kolor wykończenia wnętrza: czarny, szary,
20. Skrzynia ładunkowa o dł. wewnętrznej 3400mm z osłoną kabiny,
21. Uchwyty do mocowania ładunku,
22. Immobilizer,
23. Poduszki powietrzne kierowcy + pasażera,
24. Norma emisji spalin Euro 6,
25. Klimatyzacja,
26. Radio fabryczne z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth + głośniki,
27. Kluczyki: min. 2 sztuki,
28. Centralny zamek,
29. Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane,
30. Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie,
31. Podłoga w kabinie kierowcy i w przestrzeni pasażerskiej wyłożona wykładziną gumową,
32. Pojazd z kierownicą po lewej stronie,
33. Fotel lewy w kabinie kierowcy z podłokietnikiem i regulacją wysokości,
34. Hak holowniczy montowany fabrycznie,
35. Światła do jazdy dziennej,
36. Gniazdo 12V w kabinie kierowcy,
37. Dodatkowy komplet kół zimowych na felgach stalowych,
38. Lampa ostrzegawcza LED belkowa na dachu kabiny włączana z kabiny pojazdu (lampa z podświetlonym obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym).
39. Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi typu: podnośnik oraz klucz do kół,
40. Oklejenie pojazdu pasem folii odblaskowej w kolorze żółtym typu plaster miodu z napisem "SŁUŻBA DROGOWA" po bokach pojazdu i na burcie tylnej; szerokość pasa 20cm, napisy w kolorze czarnym o wysokości 16cm.
41. Montaż szafy narzędziowej na skrzyni ładunkowej "za szoferką" na sprzęt drogowy typu dmuchawa, kosa spalinowa, pilarka spalinowa itp.
Dostawca/producent pojazdu oświadcza, iż wyraża zgodę na montaż w pojeździe systemu lokalizacji GPS oraz systemu pomiaru paliwa bez utraty gwarancji fabrycznej.
Dostawa pojazdu pod adres: Słupia pod Kępnem, ul. Katowicka 8,
63-604 Baranów.
Informacja dodatkowa: Zamawiający posiada stan aktualnej floty w firmie w następującej ilości: 3 samochody dostawcze, 2 samochody osobowe, sam.ciężarowy - zamiatarka drogowa oraz koparki 2 szt. i traktory 7 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141056,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141056,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141056,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frank-Cars Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152122969
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 147/151
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141056,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI BARANÓW
więcej: przetargi BARANÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.