eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałoszyceZatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe w Działoszycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290014201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 5

1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.dzialoszyce@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzialoszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a212b287-be96-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a212b287-be96-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073623/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Bajkowe Przedszkolaki” realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: FESW.08.01-IZ.00.0017/23 z dnia 13 grudnia 2023 r zawartej z Województwem Świętokrzyskim reprezentowanym przez Zarząd Województwa pełniącym funkcję Instytucji Zarządzającej programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074579

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Zatrudnienie nauczyciela/trenera prowadzącego zajęcia z muzykoterapii w tym nauki gry na instrumentach (1 grupa x 168 godzin*).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 24585,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Zatrudnienie nauczyciela/trenera prowadzącego zajęcia sportowe, zajęcia taneczne (1 grupa x 168 godzin*).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 24585,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: zatrudnienie terapeuty Integracji Sensorycznej (SI) prowadzącego zajęcia z integracji sensorycznej (212 godzin* x 2 grupy): łącznie 424 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 31024,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: Zatrudnienie logopedy, zajęcia indywidualne wg potrzeb dzieci (łącznie 164 godziny*).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5: Zatrudnienie nauczyciela prowadzącego zajęcia z języka angielskiego (1 grupa x 120 godzin*).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 16585,37 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6: Zatrudnienie nauczyciela prowadzącego zajęcia z języka niemieckiego (1 grupa x 120 godzin*).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 16585,37 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7: Zatrudnienie nauczyciela prowadzącego zajęcia plastyczne (łącznie 192 godziny*): 2 grupy x 96 godzin*.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8: Zatrudnienie doradcy zawodowego (łącznie 250 godzin*): 2 grupy * 125 godzin*.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9: Zatrudnienie psychologa (razem 240 godzin): 3 grupy * 80 godzin * max. 8 UP / 1 gr.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 31219,51 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10: Zatrudnienie specjalisty/nauczyciela/trenera/eksperta prowadzącej zajęcia dodatkowe, w tym w zakresie zielonych kompetencji i wiedzy o klimacie oraz higieny cyfrowej (72 godziny łącznie); 2 grupy * 36 godzin / grupę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 8780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na część 1 dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na część 2 dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu na część nr 3 po odmowie podpisania umowy przez Wykonawcę Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA Organ prowadzący: CE Lingua Sp. z o.o. 31-469 Kraków, nie złożono żadnej innej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na tę część unieważniono

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na część 4 dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część 4

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na część 5 dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część 5

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na część 6 dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część 6

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na część 7 dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część 7

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na część 8 dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część 8

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu na część nr 9 o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie złożone oferty (tj. oferta nr 2 AnnaKrzysztofik1996) podlegały odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp postępowanie część nr 9 unieważniono

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na część 10 dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono na część 10.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.