eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek ŁukowskiModernizacja obiektów oświatowych Gminy Stoczek Łukowski



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów oświatowych Gminy Stoczek Łukowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STOCZEK ŁUKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582581

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pl. T. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Stoczek Łukowski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-450

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 7970047

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jablonska@stoczeklukowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ugstoczeklukowski.bip.e-zeto.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów oświatowych Gminy Stoczek Łukowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fd01f32-060c-42e6-a805-6524b913ffd9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096674/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja obiektów oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2419869,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa części budynku Zespołu Oświatowego w Szyszkach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole jednoodziałowe, zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego oraz modernizacja kotłowni z pelletu na gaz LPG wraz z budową zbiornika na gaz LPG o pojemności min. 6400 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

4.5.5.) Wartość części: 626754,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zespół Oświatowy w Starej Róży: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej, wymiana oświetlenia wewnętrznego, wymiana części drzwi wewnętrznych, przebudowa dachu oraz modernizacja kotłowni z pelletu na gaz LPG wraz z budową zbiornika na gaz LPG o pojemności min. 6400 l.;
Zespół Oświatowy w Starej Prawdzie: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej, wymiana oświetlenia wewnętrznego, remont elewacji budynku szkolnego, remont pokrycia dachowego wraz z wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz obudowy kominów, oraz modernizacja kotłowni z ekogroszku na gaz LPG wraz z budową zbiornika na gaz LPG o pojemności min. 6 400 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1267814,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zespół Oświatowy w Starych Kobiałkach: montaż klimatyzacji w 2 salach na poddaszu oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego;
Zespół Oświatowy w Jedlance: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego;
Zespół Oświatowy w Kisielsku: zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego oraz wymiana wykładzin i remont wskazanych sal lekcyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 525297,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 658350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRPOL Ireneusz Przeździak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251716148

7.3.3) Ulica: Trzaskoniec 34

7.3.4) Miejscowość: Trzaskoniec

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080331,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080331,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080331,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRPOL Ireneusz Przeździak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251716148

7.3.3) Ulica: Trzaskoniec 34

7.3.4) Miejscowość: Trzaskoniec

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080331,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341463,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341463,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341463,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRPOL Ireneusz Przeździak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251716148

7.3.3) Ulica: Trzaskoniec 34

7.3.4) Miejscowość: Trzaskoniec

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341463,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.