eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraRemont infrastruktury drogowej o długości ok. 7 km w powiecie karkonoskim



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont infrastruktury drogowej o długości ok. 7 km w powiecie karkonoskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08e67d05-0be4-4f14-b439-821cea1abdd9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont infrastruktury drogowej o długości ok. 7 km w powiecie karkonoskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e67d05-0be4-4f14-b439-821cea1abdd9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060382/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont infrastruktury drogowej w powiecie karkonoskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409904

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont infrastruktury drogowej o długości ok. 7 km w powiecie karkonoskim”.
2. W zakres inwestycji wchodzą nw. zadania:
1) Zadanie nr 1 – obejmujące „Remont drogi powiatowej nr 2721D w miejscowościach: Podgórzyn – Przesieka, km 0+000 do km 5+006 – długości 5006 m”;
2) Zadanie nr 2 – obejmujące „Remont drogi powiatowej nr 2653D w Sosnówce, km 9+010 do km 10+170 – długości 1160 m”;
3) Zadanie nr 3 – obejmujące „Remont drogi powiatowej nr 2750D Komarno – Radomierz, km 2+869 do km 3+703 – długości 834 m”.
3. W ramach Zadania nr 1, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, wykonane zostaną roboty budowlane polegające w szczególności na remoncie nawierzchni bitumicznej jezdni, poboczy, chodników, odwodnienia oraz elementów bezpieczeństwa ruchu.
4. W ramach Zadania nr 2, o którym mowa w ust. 2 pkt 2, wykonane zostaną roboty budowlane polegające w szczególności na remoncie nawierzchni bitumicznej jezdni, poboczy, odwodnienia oraz elementów bezpieczeństwa ruchu.
5. W ramach Zadania nr 3, o którym mowa w ust. 2 pkt 3, wykonane zostaną roboty budowlane polegające w szczególności na remoncie nawierzchni bitumicznej jezdni, poboczy, odwodnienia oraz elementów bezpieczeństwa ruchu.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/zakres prac niezbędnych do wykonania znajduje się w:
1) Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniki Nr 5 do SWZ, w skład którego wchodzą opisy każdego z trzech zadań, o których mowa w ust. 2 (odpowiednio Załączniki Nr 5a-5c do SWZ);
2) Dokumentacja projektowo-techniczna, w skład której wchodzą:
a) dla Zadania nr 1, o którym mowa w ust. 2 pkt 1:
a) Projekt techniczny (w tym Opis techniczny i rysunki) – stanowiący Załącznik Nr 6a.1 do SWZ,
b) Opinia geotechniczna – stanowiąca Załącznik Nr 6b.1 do SWZ,
c) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 6c.1 do SWZ,
d) Kosztorys ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 6d.1do SWZ,
e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiąca Załącznik Nr 6e.1 do SWZ,
f) Projekt stałej organizacji ruchu – stanowiący Załącznik Nr 6f.1 do SWZ;
b) dla Zadania nr 2, o którym mowa w ust. 2 pkt 2:
g) Projekt techniczny (w tym Opis techniczny i rysunki) – stanowiący Załącznik Nr 6a.2 do SWZ,
h) Opinia geotechniczna – stanowiąca Załącznik Nr 6b.2 do SWZ,
i) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 6c.2 do SWZ,
j) Kosztorys ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 6d.2 do SWZ,
k) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiąca Załącznik Nr 6e.2 do SWZ,
l) Projekt stałej organizacji ruchu – stanowiący Załącznik Nr 6f.2 do SWZ;
c) dla Zadania nr 3, o którym mowa w ust. 2 pkt 3:
m) Projekt techniczny (w tym Opis techniczny i rysunki) – stanowiący Załącznik Nr 6a.3 do SWZ,
n) Opinia geotechniczna – stanowiąca Załącznik Nr 6b.3 do SWZ,
o) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 6c.3 do SWZ,
p) Kosztorys ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 6d.3 do SWZ,
q) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiąca Załącznik Nr 6e.3 do SWZ,
r) Projekt stałej organizacji ruchu – stanowiący Załącznik Nr 6f.3 do SWZ;
3) Opis wymagań dotyczący wykonania, dostawy i montażu tablicy informacyjnej – stanowiący Załącznik Nr 6g do SWZ.
7. Inwestycja dotyczy przeprowadzenia prac realizacyjnych, tj. remontu odcinków dróg powiatowych na łącznej długości ok. 7 km. Przedmiotem robót budowlanych zaplanowanych w ramach inwestycji jest remont nawierzchni, konstrukcji jezdni, poboczy, przepustów, elementów odwodnienia drogi i kanalizacji deszczowej, montaż elementów bezpieczeństwa ruchu, naprawa murów oporowych, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz tablicy informacyjnej. Inwestycja zrealizowana zostanie na terenie miejscowości położonych w powiecie karkonoskim. Z uwagi na fakt, że sieć dróg o odpowiednich standardach jest bardzo ważnym składnikiem bezpieczeństwa ruchu drogowego, a obecny stan części dróg na terenie powiatu karkonoskiego jest wysoce niezadowalający, należy jak najszybciej przeprowadzić ich remont. Inwestycja przyczyni się do stworzenia bezpiecznej, spójnej i zrównoważonej sieci dróg w wymiarze zarówno lokalnym, jak i regionalnym. Wpłynie pozytywnie nie tylko na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, ale i na poziom rozwoju społ.-gosp. powiatu karkonoskiego poprzez podwyższenie poziomu wyposażenia infrastrukturalnego i dostępności transportowej. Łatwiejszy, szybszy i bardziej komfortowy dostęp komunikacyjny pozytywnie wpłynie na rozwój rynku pracy, zmniejszenie bezrobocia oraz zwiększenie poziomu przedsiębiorczości wśród mieszkańców powiatu karkonoskiego, a także wzrost aktywności inwestycyjnej na terenie powiatu karkonoskiego. Realizacja inwestycji zmniejszy marginalizację społeczną i gospodarczą mieszkańców, którzy w bezpieczniejszych, łatwiejszych i bardziej komfortowych warunkach będą dojeżdżać do pracy, do miejsc użyteczności publicznej, do innych miejscowości powiatu karkonoskiego i szerzej Dolnego Śląska. Remont dróg powiatowych ma również ogromne znaczenie dla rozwoju turystycznego powiatu. Remont dróg powiatowych nie tylko ułatwi dojazd, ale również bezpośrednio przyczyni się do wzrostu popularności największych atrakcji turystycznych powiatu. Wzrost popularności największych atrakcji turystycznych powiatu karkonoskiego przyczyni się do rozwoju szeroko pojętej branży turystycznej, w tym bazy noclegowej i gastronomicznej, co przełoży się na rozwój gospodarczy i społeczny terenów, przez które biegną planowane do remontu drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6460074,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6460074,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "KAMA" Rzońca Ryszard

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110050864

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 16F

7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-533

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6460074,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia (robót budowlanych): 6 460 074,15 zł brutto
Inwestycja otrzymała dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Nr: Edycja8/2023/1985/PolskiLad)
w kwocie 6 137 070,44 zł – wynoszącej 95,00 % wartości inwestycji; pozostała kwota (323 003,71 zł) stanowi udział własny Powiatu Karkonoskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.