Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00533129/01 - Wynik z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie kompleksowej obsługi informatycznej oraz zarządzania infrastrukturą IT Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II
w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie kompleksowej obsługi informatycznej oraz zarządzania infrastrukturą IT Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II
w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f82da0b-487e-4639-ae10-7b20c4a81112
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w rozdziale 7) SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.237.24 -05
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie kompleksowej obsługi informatycznej oraz zarządzania infrastrukturą IT Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II
w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
72514100-2 - Usługi zarządzania eksploatacją sprzętu komputerowego
72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego
72253000-3 - Usługi pomocy komputerowej i podobne
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania
72228000-9 - Usługi doradcze w zakresie integrowania urządzeń komputerowych
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu
(tj. Wykonawców niewykluczonych i ofert nieodrzuconych), na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dodatkowe osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe zatrudnienie konsultantów (ponad wymagania) na umowę o pracę
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 14) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
2. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną oraz zawodową pozwalającą na realizację zamówienia, dlatego też musi wykazać, że:
2.1. będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia zespołem osób zdolnych do wykonania tego zamówienia, t.j.:
2.1.1. Kierownikiem Zespołu z wykształceniem wyższym, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem wdrożeniowym lub utrzymaniowym lub rozwojowym systemów informatycznych, który uczestniczył w realizacji co najmniej dwóch usług poświadczonych referencjami, na stanowisku Kierownika Zespołu, wdrażającego lub utrzymującego lub rozwijającego systemy informatyczne lub infrastrukturę IT klienta, zatrudniającego min. 300 pracowników;
2.1.2 co najmniej trzema konsultantami, każdy z co najmniej 3-letnim doświadczeniem wdrożeniowym lub utrzymaniowym lub rozwojowym systemów informatycznych, którzy uczestniczyli, każdy w co najmniej dwóch usługach zespołu wdrażającego lub utrzymującego lub rozwijającego systemy informatyczne lub infrastrukturę IT klienta, z których przynajmniej jeden posiada min. 2 letnie doświadczenie w administracji systemem użytkowanym przez Uczelnię tj. USOS;
oraz
2.2. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, tj. w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwa zamówienia, którego przedmiotem była kompleksowa obsługa infrastruktury IT klienta, obejmująca bezpośrednią obsługę w biurach i budynkach Zamawiającego nieprzerwanie przez okres 12 m-cy każde, na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN brutto każde z nich, obejmujące swoim zakresem zarządzanie systemem USOS oraz systemem Simple.ERP oraz systemem Office365.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 369 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych
1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz referencje dla kierownika zespołu w zakresie określonym w wymaganich.
2.wykazu usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość́ zmian niniejszej umowy w następujących przypadkach:1) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności nieprzewidzianego braku środków przeznaczonych na wykonanie umowy lub inne niezawinione przez Strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą w rozumieniu niniejszej umowy;
2) wejścia w życie nowych przepisów regulujących zasady świadczenia usług określonych w niniejszej umowie;
3) zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego ( o ile dotyczy),
4) inne przesłanki, w szczególności wynikające z zapisów niniejszej Umowy.
2. Zmiana osób wskazanych przez Strony jako właściwych do wykonania umowy nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga zawarcia aneksu.
3. W czasie obowiązywania umowy wysokość́ wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie na zasadach określonych w zapisach niniejszej umowy w odniesieniu do usług, które zostały wykonane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany.
5. Niezależnie od wyżej opisanych okoliczności Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do umowy na etapie jej realizacji, w tym zmiany terminów, w szczególności w przypadkach określonych w art. 454 oraz 455 Ustawy prawo zamówień publicznych, a ponadto w szczególności jeżeli wystąpią następujące przesłanki:
a) zmiany terminu/ów realizacji przedmiotu umowy, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron,
6. Zamawiający niezależnie od innych okoliczności powołanych w niniejszej umowie przewiduje również możliwość jej zmiany w przypadkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/upjp2
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianychw art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497
z późn. zm.).
Uwaga! Weryfikacja będzie przebiegała zgodnie z celem ww. przepisów prawa, adekwatnymi, dostępnymi
metodami. Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania danych podmiotów w ogólnodostępnych
rejestrach, w tym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
czy w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych, jak również możliwość żądania od wykonawcy/
wykonawców przedstawienia adekwatnych dokumentów/ uwierzytelnionych wyciągów z dokumentów,
w szczególności takich jak listy/ księgi/ rejestry wspólników/ udziałowców/ akcjonariuszy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia ulicznego na ul. Odmogile w Krakowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów Sądu Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy kalek i etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych
- 388.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wydania otwartej serii edycji źródeł łacińskich pochodzących z XVI, XVII i XVIII w. dla Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- USŁUGA WYKONANIA POMIARÓW POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO DLA 51 URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa układu pomiarowego do badań tribiologicznych oraz badań reologicznych w świetle UV dla WIMiR - DE-dzp.272-590/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana central telefonicznych oraz aparatów telefonicznych w budynkach Naczelnego Sądu Administracyjnego
- Administrowanie i serwisowanie sprzętu komputerowego, sieci komputerowej oraz oprogramowania w GDDKiA Oddział w Krakowie
- Usługa opieki serwisowej nad systemem Quorum wraz z rocznym abonamentem na aplikację QDeklaracje oraz rocznym abonamentem na moduł eIK
- Zakup ergonomicznych klawiatur i myszek, przełączników sieciowych LAN, licencji pakietu biurowego, tabletów, oraz przedłużenie wsparcia technicznego oprogramowania Observium na potrzeby WUP w Toruniu
- Dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych w ramach realizacji grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa subskrypcji oprogramowania EDR wykorzystującego sztuczną inteligencję
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.