Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456128/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup autobusu na likwidację barier transportowych dla dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami w Zespole Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubaczowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900281
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166328700
1.5.8.) Numer faksu: 166328709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatlubaczowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatlubaczowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-211adb62-aed3-47b7-9b1d-3e4b0038788d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup autobusu na likwidację barier transportowych dla dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami w Zespole Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-211adb62-aed3-47b7-9b1d-3e4b0038788d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070301/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup autobusu na likwidację barier transportowych dla dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami w Zespole Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OS.042.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego autobusu 18-osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.
2. Wymagania minimalne dla pojazdu zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja funkcjonalno-techniczna.
3. Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany min. w 2023 roku, gotowy do użytku, przygotowany do rejestracji na terenie RP.
4. Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych i posiadających homologację zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) i obowiązującymi aktami prawnymi oraz ma być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2024 r. poz. 502) i posiadać świadectwo homologacji jako autobus przeznaczony do przewozu osób z niepełnosprawnościami wydane przez ustawowo uprawniony organ.
5. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji na pojazd bazowy oraz że po adaptacji jest to pojazd dopuszczony do ruchu jako pojazd przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnych w tym przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023r. poz. 1047 z późn.zm.).
6. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru pojazdu:
- wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację pojazdu z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych,
- Książki serwisowe i gwarancyjne,
- Aktualne świadectwa homologacji,
- Instrukcję obsługi,
- Komplet 2 szt. kluczyków lub innych fabrycznych urządzeń służących do otwarcia pojazdu.
7. W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę producenta, można zastosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadanie funkcyjno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to możliwe, złożenia stosownego dokumentu uwiarygodniającego te przedmioty.
8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty. W związku z przyjęciem okresu gwarancji, jako kryterium oceny ofert, Zamawiający określa go w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 48 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na realizację zamówienia nie złożono żadnej oferty, wobec powyższego unieważniono przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy .INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie dokumentacji dot. rozbudowy DW nr 866 na odc. Wólka Krowicka - Krowica Hołodowska poprzez budowę drogi dla pieszych i rowerów w km ok. 13+050 do km 17+900 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie
- "Zakup samochodu 7-osobowego typu furgon brygadowy na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie"
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.