eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecWYKONYWANIE USŁUG DOZORU FIZYCZNEGO-STACJONARNEGO W OBIEKTACH URZĘDU MIASTA BOLESŁAWIEC ORAZ USŁUGI MONITORINGU BIURA OBSŁUGI INTERESANTA W RATUSZU PRZY UL. RYNEK 41



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONYWANIE USŁUG DOZORU FIZYCZNEGO-STACJONARNEGO
W OBIEKTACH URZĘDU MIASTA BOLESŁAWIEC ORAZ USŁUGI MONITORINGU BIURA OBSŁUGI INTERESANTA W RATUSZU PRZY UL. RYNEK 41

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c90bca37-efbd-42f4-b4b7-d63c03ba883b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONYWANIE USŁUG DOZORU FIZYCZNEGO-STACJONARNEGO
W OBIEKTACH URZĘDU MIASTA BOLESŁAWIEC ORAZ USŁUGI MONITORINGU BIURA OBSŁUGI INTERESANTA W RATUSZU PRZY UL. RYNEK 41

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c90bca37-efbd-42f4-b4b7-d63c03ba883b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002892/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie usług dozoru fizycznego stacjonarnego w obiektach Urzędu Miasta (ratusz + biurowiec) oraz usługi monitoringu Biura Obsługi Interesanta w ratusz przy ul. Rynek 41

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-II.271.41.2024.DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie zakwalifikowane jest jako usługa społeczna. Postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji złożonych ofert, czyli w trybie, o którym mowa w art. 275 pkt 1 Pzp. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji. . Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług dozoru fizycznego – stacjonarnego w obiektach Urzędu Miasta Bolesławiec oraz wykonywanie usługi monitoringu Biura Obsługi Interesanta w budynku ratusza przy ul. Rynek 41.

Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera Załącznik A – Wzór umowy wraz z jej załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca - KALEXIM Sp. z o.o., Strzelców Bytomskich 55, 40-308 Katowice, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, uchylił się od zawarcia umowy. W związku z tym, zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7) Pzp unieważnia przedmiotowe postępowania o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.