Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399701/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00401992/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00425214/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00433587/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00441801/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6729422
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dcb43af-3aad-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dcb43af-3aad-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039305/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399701
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1157789,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1: Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.A. OPIS – ZADANIE NR 1
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej n/w pozycje:
1) PROJEKT BUDOWLANY: REMONT PARTERU, ORAZ II PIĘTRA BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY POPRZEZ DOSTOSOWANIE OBIEKTU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH JAK RÓWNIEŻ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI ZGODNIE Z DZ.U.2019.1696 Z DNIA 2019.09.05. DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH I TECHNICZNO - BUDOWLANYCH W PRZEDMIOCIE EWAKUACJI WG EKSPERTYZY TECHNICZNEJ STANU OCHRONY; TOMY od I do V – opracowany przez: Pracownia Projektowa gww99, arch. mgr inż. Andrzej Wolański 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 20A, 42-400 Zawiercie, ul. Dojazd 8/25;
2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH - REMONT PARTERU, ORAZ II PIĘTRA BUDYNKU URZĘDU MIASTA I GMINY POPRZEZ DOSTOSOWANIE OBIEKTU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH JAK RÓWNIEŻ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI ZGODNIE Z DZ.U.2019.1696 Z DNIA 2019.09.05. DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU DO WYMOGÓW PRZECIWPOŻAROWYCH I TECHNICZNO - BUDOWLANYCH W
PRZEDMIOCIE EWAKUACJI WG EKSPERTYZY TECHNICZNEJ STANU OCHRONY opracowane przez: Pracownia Projektowa gww99, arch. mgr inż. Andrzej Wolański 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 20A, 42-400 Zawiercie, ul. Dojazd 8/25;
3) przedmiary (pomocniczo)
2. Zakres robót:
Inwestycja obejmuje remont parteru, oraz II piętra budynku Urzędu Miasta i Gminy poprzez dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych jak również dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Dz.U.2019.1696 z dnia 2019.09.05. dostosowanie istniejącego budynku do wymogów przeciwpożarowych i techniczno - budowlanych w przedmiocie ewakuacji wg ekspertyzy technicznej stanu ochrony. Założenia przebudowy wynikają z potrzeb dostosowania istniejącego budynku do przepisów ppoż. Zgodnie z zaleceniami Ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej. Przebudowa pomieszczeń urzędu miejskiego jest wynikiem koncepcji dla przestrzeni parterowej, oraz II piętra.
Funkcja parteru dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Projekt zakłada również przebudowę przestrzeni parteru budynku dla części urzędu miejskiego w celu dostosowania budynku do potrzeb między innymi osób niepełnosprawnych.
Ze względu na przekazanie pomieszczeń drugiego piętra dla potrzeb urzędu miejskiego przebudowana została część pomieszczeń.
Projekt zakłada wydzielenie istniejących klatek schodowych w części budynku SW ( średniowysoki)
Wszystkie elementy zabezpieczeń ppoż. dla budynku objętego opracowaniem są wynikiem uzyskania pozytywnego postanowienia SKW PSP w Katowicach z dnia 4.12.2020r zgodnie z wnioskami wynikającymi z Ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej.
Obiekt wykorzystuje istniejącą pochylnie przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych – jako dostępność do przestrzeni na parterze budynku – obsługa klienta.
Teren posiada nawierzchnie utwardzone, dojścia piesze oraz dojazd do budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
4.5.5.) Wartość części: 1124067,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.B. OPIS ZADANIA NR 2
1. Zakres usługi obejmuje organizację, nadzór inwestorski, koordynację i rozliczenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją zadania pn. Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
1.1. Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru opisują dokumentacje, które Zamawiający zamieścił na stronie https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5dcb43af-3aad-11ef-880f-0e435a8a43bc www.bip.umlazy.finn.pl - zmówienia publiczne w postępowaniu
na wykonanie robót budowlanych objętych zakresem niniejszego zamówienia.
1.2. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 B do SWZ, tj. Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 33722,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1937199,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2650000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1937199,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "WIELOBRANŻOWA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000447379
7.3.3) Ulica: ŻYŁY 16A
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "WIELOBRANŻOWA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "WIELOBRANŻOWA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1937199,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KABIS CONSULTING ENGINEERS Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KABIS CONSULTING Konrad Piesyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520960855
7.3.3) Ulica: Wały Dwernickiego 117/121, lok. P211
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KABIS CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KABIS CONSULTING ENGINEERS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.