Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371603/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni polegająca na wymianie kotłów na kotły zgazowujące drewno wraz z buforami ciepła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Czerniejewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głożyna 5
1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614273041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czerniejewo@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czerniejewo.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84203ad0-27c5-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kotłowni polegająca na wymianie kotłów na kotły zgazowujące drewno wraz z buforami ciepła2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84203ad0-27c5-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00337873/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja kotłowni polegająca na wymianie kotłów na kotły zgazowujące drewno wraz z buforami ciepła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259521,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie kotła na kocioł zgazowujący drewnowraz z buforami ciepła w budynku mieszkalnym będącym w zarządzie Nadleśnictwa Czerniejewo zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną (stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ) - B. mieszkalny – leśniczówka Słomówko (nr inw. 358/165) –
adres – Słomówko 26 , 62-300 Września.
Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej :
1) Dokumentacja projektowa dla B. mieszkalnego – leśniczówki Słomówko – Załącznik nr 1.1.1
2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla B. mieszkalnego – leśniczówki Słomówko –
Załącznik nr 1.2.1
3) Przedmiar robót – dla B. mieszkalnego – leśniczówki Słomówko – Załącznik nr 1.3.1
Zamawiający wymaga aby instalowane kotły spełniały wymogi klasy 5 w zakresie efektywności energetyczno-emisyjnej
podanej zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 oraz wymagania Rozporządzenia Komisji UE 1189/2015 z dnia 28 kwietnia
2015 roku.
Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej (z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia) na
miejscach wykonywania przedmiotu umowy wymienionych w pkt 3.2 SWZ. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi
Wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ i
po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro
Nadleśnictwa Czerniejewo czynne jest od poniedziałku od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 54311,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie kotła na kocioł zgazowujący drewnowraz z buforami ciepła w budynku mieszkalnym będącym w zarządzie Nadleśnictwa Czerniejewo zgodnie z załączoną
dokumentacją techniczną (stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ) B. mieszkalny – leśniczówka Linery (nr inw. 934/165) – adres
– Lipki 10 – 62-250 Czerniejewo, dz. nr 5116/1.
Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej :
1) Dokumentacja projektowa dla dla B. mieszkalnego – leśniczówki Linery – Załącznik nr 1.1.2
2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla B. mieszkalnego – leśniczówki Linery – Załącznik
nr 1.2.2
3) Przedmiar robót – dla B. mieszkalnego leśniczówki Linery – Załącznik nr 1.3.2
Zamawiający wymaga aby instalowane kotły spełniały wymogi klasy 5 w zakresie efektywności energetyczno-emisyjnej
podanej zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 oraz wymagania Rozporządzenia Komisji UE 1189/2015 z dnia 28 kwietnia
2015 roku.
Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej (z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia) na
miejscach wykonywania przedmiotu umowy wymienionych w pkt 3.2 SWZ. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi
Wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ i
po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro
Nadleśnictwa Czerniejewo czynne jest od poniedziałku od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 49809,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie kotła na kocioł zgazowujący drewnowraz z buforami ciepła w budynku mieszkalnym będącym w zarządzie Nadleśnictwa Czerniejewo zgodnie z załączoną
dokumentacją techniczną (stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ) - B. mieszkalny –leśniczówka Nekielka (nr inw. 1302/110) –
adres – Nekielka, ul. Danielowa 15, 62-330 Nekla, dz. nr 456/5.
Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej :
1) Dokumentacja projektowa dla B. mieszkalnego – leśniczówki Nekielka – Załącznik nr 1.1.3
2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla B. mieszkalnego – leśniczówki Nekielka –
Załącznik nr 1.2.3
3) Przedmiar robót – dla B. mieszkalnego - leśniczówki Nekielka – Załącznik nr 1.3.3
Zamawiający wymaga aby instalowane kotły spełniały wymogi klasy 5 w zakresie efektywności energetyczno-emisyjnej
podanej zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 oraz wymagania Rozporządzenia Komisji UE 1189/2015 z dnia 28 kwietnia
2015 roku.
Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej (z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia) na
miejscach wykonywania przedmiotu umowy wymienionych w pkt 3.2 SWZ. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi
Wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro
Nadleśnictwa Czerniejewo czynne jest od poniedziałku od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 34049,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie kotła na kocioł zgazowujący drewnowraz z buforami ciepła w budynku mieszkalnym będącym w zarządzie Nadleśnictwa Czerniejewo zgodnie z załączoną
dokumentacją techniczną (stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ) - lokal mieszkalny w budynku leśniczówki Dzikowy Bór (nr
inw. 257/165) – adres- Rajmundowo 1, 62-330 Nekla, dz. nr 1316/1.
Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej :
1) Dokumentacja projektowa dla lokalu mieszkalnego w budynku leśniczówki Dzikowy Bór – Załącznik nr 1.1.4
2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla lokalu mieszkalnego w budynku leśniczówki
Dzikowy Bór – Załącznik nr 1.2.4
3) Przedmiar robót dla lokalu mieszkalnego w budynku leśniczówki Dzikowy Bór – Załącznik nr 1.3.4
Zamawiający wymaga aby instalowane kotły spełniały wymogi klasy 5 w zakresie efektywności energetyczno-emisyjnej
podanej zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 oraz wymagania Rozporządzenia Komisji UE 1189/2015 z dnia 28 kwietnia
2015 roku.
Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej (z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia) na
miejscach wykonywania przedmiotu umowy wymienionych w pkt 3.2 SWZ. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi
Wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ i
po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro
Nadleśnictwa Czerniejewo czynne jest od poniedziałku od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 65423,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie kotła na kocioł zgazowujący drewnowraz z buforami ciepła w budynku mieszkalnym będącym w zarządzie Nadleśnictwa Czerniejewo zgodnie z załączoną
dokumentacją techniczną (stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ) - lokal mieszkalny w budynku mieszkalnym Głożyna 4 (nr
inw. 129/165) – adres – Głożyna 4 – 62-250 Czerniejewo dz. nr 5133/2.
Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowej :
1) Dokumentacja projektowa dla lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym Głożyna 4 – Załącznik nr 1.1.5
2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym
Głożyna 4 – Załącznik nr 1.2.5
3) Przedmiar robót – dla lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym Głożyna 4 – Załącznik nr 1.3.5
Zamawiający wymaga aby instalowane kotły spełniały wymogi klasy 5 w zakresie efektywności energetyczno-emisyjnej
podanej zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 oraz wymagania Rozporządzenia Komisji UE 1189/2015 z dnia 28 kwietnia
2015 roku.
Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej (z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia) na
miejscach wykonywania przedmiotu umowy wymienionych w pkt 3.2 SWZ. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi
Wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ i
po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro
Nadleśnictwa Czerniejewo czynne jest od poniedziałku od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 55927,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51947,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51947,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51947,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrzewanie.ECO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582392118
7.3.3) Ulica: 11 Listopada nr 74
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51947,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48684,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48684,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48684,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrzewanie.ECO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582392118
7.3.3) Ulica: 11 Listopada nr 74
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48684,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40303,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40303,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40303,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrzewanie.Eco spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582392118
7.3.3) Ulica: 11 Listopada nr 74
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40303,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63566,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63566,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63566,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrzewanie.Eco spółak z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582392118
7.3.3) Ulica: 11 Listopada nr 74
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63566,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52193,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52193,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52193,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrzewanie .Eco spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582392118
7.3.3) Ulica: 11 Listopada nr 74
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52193,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podst. Staniszcze Wielkie-Kolonowskie 3 im.Jana Pawła II oraz Budowa pasywnego budynku oddziału przedszkolnego przy PSP Staniszcze Wielkie-Kolonowskie
- Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach
- Adaptacja pomieszczeń na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana na potrzeby ZIM w Krakowie.
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji pomieszczenia serwerowni w celu przygotowania do spełnienia wszystkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa przechowywania danych dla serwerowni zapasowej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.