Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00393094/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukowa
1.5.2.) Miejscowość: Łukowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-412
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846874002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@lukowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uglukowa.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd90ade9-386e-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd90ade9-386e-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052625/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.2710.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej” – roboty wewnętrzne.Zakres prac obejmuje wykonanie wewnętrznych robót remontowych budynku polegających na:
- malowaniu ścian i sufitów,
- wymianie paneli sufitów podwieszonych,
- wymianie wewnętrznej stolarki drzwiowej,
- wymianie urządzeń istniejącej klimatyzacji wraz z rozbudową o nowe jednostki, w tym jednostki zewnętrznej w zmienionej lokalizacji zgodnie z wytycznymi WUOZ,
- wymianie z jarzeniowych na ledowe opraw oświetleniowych,
- renowacji zewnętrznych drzwi drewnianych budynku byłego aresztu,
- wymianie nawierzchni podłogi w jednym pomieszczeniu,
- przemalowaniu zewnętrznych drzwi wejściowych do budynku z koloru białego na kolor wymienianej stolarki okiennej wraz ze zmianą podziałów wewnętrznych,
- podniesienie poziomu posadzki do wysokości istniejącego podestu kotła gazowego wraz z ułożeniem na całej powierzchni nowych płytek z gresu technicznego z cokolikami wysokości 10 cm, kolor szary,
- modernizacji kotłowni w zakresie zmiany nośnika energii z gazu płynnego LPG na gaz ziemny oraz likwidację zbiornika nadziemnego na gaz płynny.
Budynek biurowy Urzędu Gminy w zespole administracji gminnej w Łukowej wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A/1596 na podstawie decyzji WKZ w Zamościu z dnia 18 czerwca 1990 r. znak: KL-5340/16/90.
Zastrzega się obowiązek spełnienia warunków konserwatorskich, zawartych w decyzjach wydanych przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków
w Lublinie, Delegatura w Zamościu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 400000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej” – montaż instalacji fotowoltaicznych.Zakres prac obejmuje:
- montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne,
- montaż paneli fotowoltaicznych,
- układanie kabli po stronie DC,
- montaż rozdzielnic elektrycznych AC/DC,
- montaż hybrydowych inwerterów fotowoltaicznych,
- montaż magazynów energii,
- wykonanie instalacji po stronie AC,
- prace łączeniowe,
- pomiary montażowe.
Każda instalacja składa się z paneli fotowoltaicznych o ocy 550Wp/szt., montowanych na systemowej konstrukcji na gruncie. Łączna moc każdej z instalacji PV wynosi 19,8 kWp. W skład wchodzi również inwerter o mocy 20kW i magazyn energii o pojemności 40kWh i mocy 20 kW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 800000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RC INNOVATION Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane CEGPOL Janusz Cegłowski; Usługi Ślusarsko-Spawalnicze Piotr Romaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182174117
7.3.3) Ulica: ul. Norwida 10
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498848,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498848,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtowania Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż Kazimierz Ordecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180006893
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 6
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż- Kazimierz Ordecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498848,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Drewniane konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.