eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzyżanowiceModernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Tworkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej w Tworkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 5

1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dd3806f-2ca7-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej w Tworkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dd3806f-2ca7-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030707/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej w Tworkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384284

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.27101.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej w Tworkowie”, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Dokumenty opisujące zakres i sposób wykonania zadania stanowią zał. nr 8-10 do SWZ.
1) Lokalizacja obiektu: Tworków, ul. Polna, działka nr 987.
2) Zakres zadania obejmuje m.in.:
 wymiana zużytej nawierzchni ze sztucznej trawy boiska do piłki nożnej;
 wykonanie nowych linii boiska do piłki nożnej;
 wyrównanie podłoża;
 wymiana siatki ślimakowej wokół boiska do piłki nożnej;
 wymiana siatki polipropylenowej istniejących piłkochwytów;
 mycie boiska wielofunkcyjnego wraz z malowaniem linii.
3) Wymagania dot. nawierzchni z trawy syntetycznej:
 Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium rekomendowane przez FIFA, dotyczący oferowanego systemu nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypem EPDM, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu min. Quality oraz potwierdzający posiadanie wszystkich parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych;
 Atest PZH na nawierzchnię z sztucznej trawy;
 Atest PZH na wypełnienie EPDM;
 Karta techniczna potwierdzona przez producenta, zawierająca szczegółową charakterystykę i parametry techniczne nawierzchni ze sztucznej trawy;
 Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię;
 Certyfikat min. FIFA Quality dla oferowanego systemu nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypem EPDM;
 Posiadanie przez producenta sztucznej trawy status Licencjobiorcy FIFA (FIFA License);
4) Pozostałe parametry i minimalne wymagania jakie powinna spełniać nawierzchnia boiska jasno określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 9).

5) Wykonawca w ramach realizacji zadania zobligowany jest do wykonania, w okresie 3 miesięcy od montażu nawierzchni, do bezpłatnego przeglądu instalowanej nawierzchni wraz z uzupełnieniem i rozprowadzeniem granulatu w ilości 5-10% z całej ilości granulatu gumowego oraz wykonanie szczotkowania nawierzchni.
6) W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
7) Wszystkie materiały budowlane oraz kolorystykę poszczególnych elementów boiska przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory w tym próbkę trawy syntetycznej i wypełnienia EPDM, oraz karty techniczne użytych materiałów, w tym wymienione w §1 ust. 2 pkt. 1 (postanowień umowy) atesty, certyfikaty i pozostałe dokumenty inspektorowi nadzoru. Materiały zostaną zabudowane po uzyskaniu akceptacji inwestora.
8) Wykorzystanie materiału z rozbiórki należy uzgodnić z inwestorem. Inwestor ma prawo wskazać materiały do odzysku wraz z miejscem zdeponowania, na które Wykonawca wywiezie materiały przydatne do dalszego wykorzystania. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie. W zakres wykonania zamówienia winny ponadto wchodzić ewentualne rozbiórki istniejących elementów boiska w celu prawidłowego zrealizowania zadania.
9) Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 682), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i SWZ.
10) Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorom nadzoru oraz właściwym służbom, robót wymagających wykonania pomiarów lub oceny stanu technicznego dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów technicznych jeżeli takie będą konieczne do przeprowadzenia odbioru końcowego.
11) Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” – edycja 2023. W związku z tym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji, w tym dokumentów odbiorowych oraz dostosowania procedur odbiorowych i procedur związanych z płatnościami do wymogów instytucji dofinansowujących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622485,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622485,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622485,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Glob Grass S.C. Agnieszka Niemiec - Dziura, Paweł Niemiec

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Glob Grass s.c. Agnieszka Niemiec - Dziura, Paweł Niemiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6392017374, REGON: 382636733

7.3.3) Ulica: ul. Mariańska 14

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622485,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.