Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431307/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pistoletów maszynowych z oporządzeniem i amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 75/76
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-572323d7-5dd2-4134-876a-fd82c324595b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pistoletów maszynowych z oporządzeniem i amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-572323d7-5dd2-4134-876a-fd82c324595b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00235183/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup amunicji dla IAS w Gdańsku
1.2.7 Zakup broni długiej na potrzeby IAS w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431307
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pistoletów maszynowych z oporządzeniem i amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.
części nr 1 przedmiotu zamówienia: dostawa 20 kompletów pistoletów maszynowych wraz z oporządzeniem,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Załącznik nr 1a) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 przedmiotu zamówienia,
b) Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,
c) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
Zamawiający oczekuje, aby przedmiot zamówienia, spełniał odpowiednie normy, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty oraz posiadał oznaczenie CE poświadczające o dopuszczeniu produktu do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej.
Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj. : Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9 A, 81-029 Gdynia, lub na miejsce odrębnie wskazane przez Zamawiającego, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż:
dla części nr 1 przedmiotu zamówienia – nie wcześniej niż w 2023 r.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia nieużywany, wolny od wad, w tym również od wad prawnych, nie poddawany jakimkolwiek naprawom, do przedmiotu zamówienia nie mają jakichkolwiek praw osoby trzecie, nie są przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia oraz spełniają polskie wymagania, w tym warunki techniczne określone w Załączniku nr 1a) do SWZ, tj. Opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35321100-1 - Pistolety
4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pistoletów maszynowych z oporządzeniem i amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.
części nr 2 przedmiotu zamówienia: dostawa amunicji strzeleckiej:
a) amunicja 9x19 JHP – zamówienie podstawowe - 10.000 szt.
b) amunicja 9 mm HUK – zamówienie podstawowe - 5.000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Załącznik nr 1b) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 oraz części nr 3 przedmiotu zamówienia,
b) Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,
c) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
Zamawiający oczekuje, aby przedmiot zamówienia, spełniał odpowiednie normy, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty oraz posiadał oznaczenie CE poświadczające o dopuszczeniu produktu do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej.
Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj. : Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9 A, 81-029 Gdynia, lub na miejsce odrębnie wskazane przez Zamawiającego, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż:
dla części nr 2 przedmiotu zamówienia:
– amunicja 9x19 JHP - nie wcześniej niż w 2024 r.
- amunicja 9 mm HUK - nie wcześniej niż w 2023 r.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia nieużywany, wolny od wad, w tym również od wad prawnych, nie poddawany jakimkolwiek naprawom, do przedmiotu zamówienia nie mają jakichkolwiek praw osoby trzecie, nie są przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia oraz spełniają polskie wymagania, w tym warunki techniczne określone w Załączniku 1b) do SWZ, tj. Opisie przedmiotu zamówienia.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dostarczenie przedmiotu zamówienia wyłącznie nowego. Następujące elementy potwierdzają, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, np.: elementy fabrycznego opakowania/ocena wizualna; stretchowane oryginalne nienaruszone kartony producenta, fabrycznie ułożony styropian, oryginalne napięte taśmy, naciągana folia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.5.) Wartość części: 22764,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pistoletów maszynowych z oporządzeniem i amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) części.
części nr 3 przedmiotu zamówienia: dostawa amunicji strzeleckiej:
a) amunicja obezwładniająca 12/70 typu chrabąszcz- zamówienie podstawowe - 3.000 szt.
b) amunicja obezwładniająca 12/70 typu bąk - zamówienie podstawowe - 3.000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Załącznik nr 1b) do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 oraz części nr 3 przedmiotu zamówienia,
b) Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy,
c) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
Wykonawca dostarczy do siedziby Jednostki Zamawiającego, tj. : Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego, ul. Północna 9 A, 81-029 Gdynia, lub na miejsce odrębnie wskazane przez Zamawiającego, przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż:
dla części nr 3 przedmiotu zamówienia – nie wcześniej niż w 2024 r.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia nieużywany, wolny od wad, w tym również od wad prawnych, nie poddawany jakimkolwiek naprawom, do przedmiotu zamówienia nie mają jakichkolwiek praw osoby trzecie, nie są przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia oraz spełniają polskie wymagania, w tym warunki techniczne określone w Załączniku 1b) do SWZ, tj. Opisie przedmiotu zamówienia.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dostarczenie przedmiotu zamówienia wyłącznie nowego. Następujące elementy potwierdzają, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, np.: elementy fabrycznego opakowania/ocena wizualna; stretchowane oryginalne nienaruszone kartony producenta, fabrycznie ułożony styropian, oryginalne napięte taśmy, naciągana folia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35330000-6 - Amunicja
4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępo-wanie o udzielenie zamówienia, w zakresie części nr 1 przedmiotu zamówienia, ponieważ cena najko-rzystniejszej oferty (jedynej złożonej w przedmiotowym postępowaniu) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W dniu 20.08.2024 r. po terminie składania ofert a przed terminem otwarcia ofert, Zamawiający opu-blikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje jaką kwotę zamierza prze-znaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w zakresie części nr 1 postępowania.
Wartość złożonej jedynej oferty dla części nr 1 okazała się istotnie wyższa od opublikowanej kwoty.
Stąd Zamawiający podjął decyzję jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępo-wanie o udzielenie zamówienia, w zakresie części nr 2 przedmiotu zamówienia, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Stąd Zamawiający podjął decyzję jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fam Pionki Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8120005725
7.3.3) Ulica: Śrutowa 5
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
- Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Przetocznej 9 w Gdańsku.
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.