Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00499491/01 - Wynik z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pyrzyce@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-331961fc-8215-4717-a209-3405bbb1b3a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00211158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.67 Naprawa ciągników - przeglądy serwisowe z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Pyrzyce)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/172265/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje
przekazywane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy, znajdującej się pod adresem: https://zzdw.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej:
„Platformą”) poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
2) Korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, e-mailem) nie będzie brana pod uwagę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Ofertę i oświadczenie, zgodne z art.
125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2)Podmiotowe środki
dowodowe, inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporz. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy i wymagane zapisami SWZ składa się w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3)Sposób sporządzenia podmiotowych jak i
przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporz. Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz w rozporz. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.4)W celu złożenia oferty
Wykonawca jest zobowiązany zalogować się na Platformie pod adresem:https://zzdw.ezamawiajacy.pl wybierając opcję „ZALOGUJ”
lub bezpośrednio pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl. 5)Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w
postępowaniu.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy.Za datę przekazania zaświadczeń i informacji przyjmuje się datę ich
wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji. 6)Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje
poprzez polecenie „ZŁÓŻ OFERTĘ". 7)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „OFERTA ZOSTAŁA
ZŁOŻONA” oraz wygenerowany raport złożonej oferty. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania
transakcji na Platformie. 8)Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę.
W postępowaniu jednoczęściowym w sekcji „Przygotowanie oferty” wybiera akcję „Wycofaj ofertę” lub w postępowaniu
wieloczęściowym wybiera akcję „Wycofaj ofertę na część”. W sekcji „Podgląd złożonej oferty” wybiera akcję „Wycofaj ofertę”, aby
wycofać całą złożoną ofertę.9)Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.10)Szczegółowe informacje dot.
sposobu rejestracji i logowania do Platformy, znajdują się w Instrukcjach dla Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego
postępowania https://zzdw.ezamawiajacy.pl w zakładce Baza Wiedzy, dokumenty „Instrukcja dla Wykonawcy dla postępowań
opublikowanych od 08.09.2023”.11)Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy z wnioskiem o
wyjaśnienie treści SWZ, klikając akcję „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do postępowania), powoduje to otwarcie okna, w
którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, tj. nazwę i adres e-mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu tych pól
Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ lub 2) klikając kafelek „Wiadomości” (po przystąpieniu do postępowania) dostępny w
postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego, Wykonawca klika na akcję „Utwórz nową wiadomość” i wypełnia
temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję „Wyślij”. 12)Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar,który
udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym
obowiązującym w Polsce.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.163.2024.6
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: „Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny”, użytkowanych
przez RDW w Pyrzycach, w tym OD w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42 oraz OD w Choszcznie, Baczyn 4.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów serwisowych polegających m.in. na wymianie oleju silnikowego, filtra oleju,
filtra paliwa i wstępnego filtra paliwa, filtrów powietrza, filtra hydrauliki, oleju hydrauliczno-przekładniowego w mostach i
zwolnicach w związku z przepracowanymi motogodzinami wynikającego ze wskazań licznika dla ciągników użytkowanych
przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C SWZ i Formularzu cenowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1) Zakres usług
ustala się w wysokości do kwoty 10 220,00 złotych netto, o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego,
polegających na powtórzeniu podobnych usług.
2) Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z Wykonawcą
negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu przystapienia do wykonania przeglądu serwisowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje:1) mobilnym punktem serwisowym, który będzie dokonywał stosownych przeglądów na terenie bazy OD w Pyrzycach, ul.
Stargardzka 42 i bazy OD w Choszcznie, Baczyn 4 lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w promieniu do 50 km
od siedziby OD w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42 i 50 km od siedziby OD w Choszcznie, Baczyn 4;
2) autoryzowaną stacją obsługi wykonującą przeglądy serwisowe ciągników rolniczych marki New Holland, Ursus, Zetor,
Lamborghini, znajdującą się w promieniu do 50 km, od siedziby OD w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42 i 50 km od siedziby OD
w Choszcznie, Baczyn 4.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać
łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga
złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na
jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być
zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tego podmiotu.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby;
2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania
się Wykonawców o udzielenie zamówienia.
Ww. dokumenty należy złożyć wraz z ofertą.
Na wezwanie Zamawiającego należy złożyć:
1) wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz
z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;2) formularz cenowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego
reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca podał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy,
podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu
(odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 3);
5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z
tych wykonawców.
6) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do
SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z
Wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7) oświadczenie Wykonawcy o poleganiu na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zawarte w formularzu
oferty, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega
na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich
zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek
przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację
przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania
gwarancji jakości i rękojmi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-12 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zzdw.ezamawiajacy.pl/pn/ZZDW/demand/172265/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy iTechnologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa mięsa i wędlin oraz ryb i przetworów rybnych"
- Przebudowa DW 125 odc. Cedynia - Radostów
- Dostawy napojów bezalkoholowych, dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 w 2024 roku w ilości do 2 000,00 Mg z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach gminnych w 2025 roku.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świad. usług w zakresie napraw, remontów i przeglądów sprzętu kołowego transportu wew. bliskiego należącego do PGO "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku przez okres 24 m-cy z podz. na 3 części
- Zakup ergonomicznych klawiatur i myszek, przełączników sieciowych LAN, licencji pakietu biurowego, tabletów, oraz przedłużenie wsparcia technicznego oprogramowania Observium na potrzeby WUP w Toruniu
- DOSTAWA DEKORACJI ŚWIETLNYCH W FORMIE NAJMU DLA MIASTA ZIELONA GÓRA Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach, z podziałem na 2 zadania.
- "Usługa wynajmu, montażu, bieżącego utrzymania, demontażu i składowania świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Dąbrowa Górnicza w sezonie 2024/2025"
- Usługi konserwacyjne, utrzymanie porządku i czystości na nieruchomości zabudowanej położonej w Nowej Wsi Ełckiej przy ul. Lipowej 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.