Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00548830/01 - Wynik z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 674 63 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b1e6bb-2f83-4d31-8d22-c72d5363f073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019710/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego i drobiowego oraz wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5b1e6bb-2f83-4d31-8d22-c72d5363f0733.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. – nie dotyczy niniejszego postepowania
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ” SUKCESYWNE DOSTAWY WĘDLIN WRAZ Z USŁUGĄ TRANSPORTU DO OŚRODKA PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH WE WŁADYSŁAWOWIE” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 32/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
3. dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach przenoszących normy europejskie oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia, a wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają wskazanym normom. wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia o treści wskazanej w pkt. 8 podstawowego formularza ofertowego, a zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających powyższe okoliczności i jakość produktów przy danej dostawie
4. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w poniższej tabeli:
Lp. Nazwa oraz opis wymaganych cech danego asortymentu - kryteria stosowane w celu oceny równoważności (jeżeli dotyczy) jm ilość
1. Baleron gotowany wieprzowy-wędlina wieprzowa z karku,peklowana gotowana i podwedzana kg 50
2. Parówki z fileta drobiowego Zawartość -fileta z kurczaka co najmniej 85%,bez osłonek ,opakowanie max 1,50 kg typu Tarczyński kg 300
3. Boczek wędzony plastry-produkt mięsny uzyskany z boczku wieprzpwego,pekolwany,wędzony ,plasterkowany.plastry o grubości max 1,5 mm (pakowany w opakowania max 1 kg) kg 80
4. Boczek wędzony/parzony Z/S chudy opakowanie max 1 kg kg 100
5. Boczek wędzony krojony w kostkę -opakowanie max 250 g kg 10
6. Kiełbasa biała surowa, wieprzowa, w osłonce naturalnej z majerankiem ,opak max 1,50 kg kg 100
7. Szynka z czarnuszką-wędzonka wyprodukowana z mięśnia szynki wieprzowej z delikatnym tłuszczykiem ,pakowana hermetycznie,opak max 2 kg kg 120
8. Kiełbasa śląska ekstra kiełbasa średniorozdrobniona, z mięsa wieprzowego i wołowego ,opak max 2 kg kg 300
9. szynka biała - Wyprodukowana z mięsa wieprzowego z szynki, peklowana,
parzona. Z wyraźną otoczką z przypraw. Barwa mięsa na przekroju różowa, dopuszczalne przetłuszczenia
śródmięśniowe. Konsystencja ścisła, krucha. Smak i zapach charakterystyczny
dla szynki peklowanej, parzonej, umiarkowanie słony. kg 100
10. krupnioki-kaszanka grillowa-,opak max 1,5 kg kg 160
11. Salceson ozorkowy-wędlina wieprzowa z ozorów i mięsa mielonego z przyprawami.Produkt parzony z dodatkiem krwi wieprzowej kg 20
12. Szynka wieprzowa konserwowa w bloku-skład-mięso wieprzowe z szynki/co najmniej 60%/ kg 220
13. kiełbaski wieprzowo-kurczęce -zawartość mięsa wieprzowego co najmniej 50%,mięsa z kurczaka co najmniej 20%,homogenizowane,peklowane,delikatnie wędzone,parzone,konstystencja:dość ścisła,elastyczna,smak i zapach: charakterystyczny dla peklowanej.delikatnie wędzonej i przonej kiełbaski homogenizowanej,umiarkowanie słony,wyczuwalne przyprawy-opakowanie max 2 kg -należy dołączyć aktualną kartę produktu /typu Berlinki Morliny kg 300
14. Kiełbasa szynkowa-gruborozdrobniona,parzona,wieprzowa,lekko podwędzana kg 50
15. Parówki z szynki-wyrób wieprzowy,homogenizowany,wędzony,parzony,zawartość mięsa wieprzowego/szynki wieprzowej/ co n ajmniej 95 %, opakowanie max 1 kg-należy dołączyć aktualną kartę produktu kg 300
16. Krakowska sucha, grubo rozdrobniona z mięsa wieprzowego z dodatkiem przypraw. Produkt wędzony i parzony a następnie suszony. kg 120
17. Pierś delikatesowa z kurcząt - szynka z fileta z piersi z kurczaka o jednolitej strukturze, wysokiej mięsności min 85% kg 150
18. Luncheon Meat - mielonka wieprzowa.konsystencja ścisła kg 100
19. Ogonówka wędzona - wędzonka wieprzowa,parzona,peklowana kg 100
20. serdelki z szynki-homogenizowane,wędzone,parzone-zawartość mięsa z szynki-min,85%-opakowanie max 2 kg-należy dołączyć aktualną kartę produktu kg 100
21. kiełbaski z mieszanych składników mięsnych ,homogenizowana ,wędzona,parzona,w osłonce kolagenowej -skład:mięso wieprzowe co najmnikej 60%,cielęcina co najmniej 8%-opakowanie max 1 kg -należy dołączyc aktualną kartę produktu kg 200
22. Kiełbaski wieprzowe-zawartość mięsa wieprzowego co najmniej-80%,homogenizowane,wędzone,parzone,opakowanie max.1,50 kg typu POLANKI JBB Bałdyga-należy dołączyć aktualną kartę produktu kg 200
23. Pasztet pieczony drobiowy grubo mielony z indykiem i gęsiną-pieczony w formie,waga max 1,50 kg kg 35
24. Pasztet z żurawiną,śliwką -pasztet wieprzowo-drobiowy z dodatkami, grubo mielony, pieczony w formie,pakowany w atmosferze ochronnej -waga opak max 1,50 kg tyupu PEKLIMAR-należy dołączyć aktualną kartę produktu kg 50
25. Pasztetowa ze szczypiorkiem skład tłuszcz wieprzowy, mięso wieprzowe, wątróbka, szczypiorek, sól i przyprawy o wadze 250-300g g kg 60
26. Piersi z kurczaka wędzone -opakowanie hermetyczne max 1 kg kg 100
27. Polędwica łososiowa, wędzonka surowa wędzona ze schabu wieprzowego kg 100
28. Polędwica sopocka polędwica wieprzowa poddana wędzeniu i parzeniu kg 150
29. filet pieczony z indyka--wędlina pieczona,parzona,skórka przypieczona na kolor jasno-brązowy,przekrój kruchy,soczysty, o niskiej zawartości tłuszczu- max 2%,zawartość mięsa co najmniej 90% kg 100
30. Salami wieprzowe i wieprzowo-wołowe, w otoczce z przyparaw i bez otoczki (do wyboru w trakcie realizacji zamówienia) kg 130
31. Szynka typu dębowa - szynka wędzona, parzona, naturalnie krucha, zawartość mięsa wieprzowego 95% kg 140
32. Schab tradycyjnie wędzony - schab wędzony dymem.ciemna barwa z wyraźnym aromatem kg 200
33. Konserwa Tyrolska - mięsność ok 90%,drobno mielona kg 100
34. szynka gotowana- skład:szynka wieprzowa co najmniej 55%,,aromaty w tym aromat dymu wędzarniczego kg 200
35. schab w przyprawach-wędlina ze schabu otoczona kompozycją przypraw typu:płatki czosnku,papryka,cebula,wędzona,parzona,mięso wieprzowe min 70 %,pakowany hermetycznie,opakowanie max 2 kg kg 150
36. Szynka zrazowa-szynka z części zrazowej/udzca wieprzowego/parzona,wędzona,zawartość mięsa wieprzowego min 75% kg 100
37. Wędlina Krakowska drobiowa,wędlina drobiowa, produkt otrzymywany z grubo rozdrobnionego mięsa z pekolwanych filetów drobiowych/nie mniej niż 80%/ z dodatkiem przypraw,parzony wędzony ,batony w osłonkach sztucznych,białkowych,obustronnie klipsowane,barwa od jasnobrązowej do brązowej,osłonka ściśle przylegająca do farszu. kg 60
38. Szynka konserwowa drobiowa w bloku, produkt drobiowy,grubo rozdrobniony,parzony,osłonka niejadalna,zawartość mięsa drobiowego min 85% kg 200
39. Polędwica drobiowa-wyrób drobiowy z połączonych kawałków mięsa ,parzony,w osłonce niejadalnej.zawartość mięsa drobiowego min.40% kg 150
40. Kurczak gotowany-osłonka niejadalna,wyrób drobiowy,grubo rozdrobniony,parzony,wyprodukowany z fileta z kurczaka co najmniej 85%,bez dodatku fosforanów typu kurczak gotowany Tarczyński kg 100
41. Kiełbasa żywiecka bez E-/konserwantów/-delikatnie podsuszana kg 70
42. Kiełbasa krakowska sucha - produkt bezglutenowy kg 2
43. Parówki z szynki - produkt bezglutenowy kg 2
44. Polędwica sopocka - produkt bezglutenowy kg 2
45. Frankfurterki - produkt bezglutenowy kg 2
46. Pierś gotowana z indyka -gotowane mięso z indyka ,delikatnie doprawione aromatycznymi przyprawami,zawartość tłuszczu max 3,5%,zawartość mięsa z indyka min.55%,,parzona,gruborozdrobniona ,pakowana hermetycznie max 2 kg typu Bianka Indykpol kg 150
5. Produkty przedstawione przez Wykonawcę muszą odpowiadać opisowi przedstawionemu przez Zamawiającego. Ponadto należy bezwzględnie dostosować się do gramatury podanej przez Zamawiającego. Podanie gramatury nie mieszczącej się w granicach wyznaczonych przez Zamawiającego (z tolerancją +20%) spowoduje odrzucenie oferty jako nie odpowiadającej treści SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131410-2 - Szynka
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
– oświadczenie według pkt. 8 załącznika nr 2- oświadczenia o cechach (właściwościach) oferowanych produktów wymagane w tabeli asortymentowej każdej z części zamówienia w kol. 3.
- karty produktów w odniesieniu, do których zostało to wskazane w kol. 2 tabeli asortymentowej (lp. 13,15,20,21,22,24)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
– oświadczenie według pkt. 8 załącznika nr 2- oświadczenia o cechach (właściwościach) oferowanych produktów wymagane w tabeli asortymentowej każdej z części zamówienia w kol. 3.
- karty produktów w odniesieniu, do których zostało to wskazane w kol. 2 tabeli asortymentowej (lp. 13,15,20,21,22,24)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowegoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANA UMOWY1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w trakcie jej wykonywania w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, od dnia dokonania zmian przepisów w tym zakresie, proporcjonalnie do wprowadzonych zmian przepisów,
2. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności stanowiące podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.
3. Zmiany Umowy, za wyjątkiem zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), o której mowa w ust. 1, nie mogą skutkować wzrostem cen jednostkowych brutto w ramach przedmiotu umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-12 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-11
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
- Wykonanie projektu Planu Ogólnego Gminy Władysławowo
- "Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu sprzątającego do COS OPO we Władysławowie - 2 części
- Zakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w budynku Pływalni w COS OPO we Władysławowie
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Żłobków w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 15 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 6 im. Jasia i Małgosi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 14 im. Wróbelka Elemelka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 19 im. Misia Uszatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Produkty wędliniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.