Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471322/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą nowych części samochodowych, akcesoriów oraz akumulatorów do pojazdów służbowych Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego” - 19/CZĘŚCI-SAM/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostawą nowych części samochodowych, akcesoriów oraz akumulatorów do pojazdów służbowych Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego” - 19/CZĘŚCI-SAM/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fd5db66-387d-464f-b006-ebd452c1818d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024859/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów i części do samochodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/CZĘŚCI-SAM/2024
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 344259,59
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 - Zakup i dostawa części samochodowych, akcesoriów, olejów, płynów i smarów4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 259904,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 - Zakup i dostawa akumulatorów4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 84354,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255
ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 02.09.2024r. otrzymał od jednego z Wykonawców pytanie do powyższego postępowania w którym zasygnalizował Zamawiającemu między innymi o wysokim ryzyku jakie niesie ze sobą dalsze procedowanie postępowania w obecnej formie. Mianowicie o dopuszczenie przez Zamawiającego w ramach odpowiedzi na pytania z dnia 27.08.2024r. wykazu / cennika w formie pliku Excel.
Po rozpatrzeniu wniosku Wykonawcy, Zamawiający stwierdza, że istnieje ryzyko manipulacji cen (przedstawianych w formie plików) co spowodowało by nie równe traktowanie Wykonawców, jak również takie dopuszczenie było by nie spójnie z zapisami wzoru umowy dołączonej do postępowania.
Należało postanowić jak na wstępie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255
ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 02.09.2024r. otrzymał od jednego z Wykonawców pytanie do powyższego postępowania w którym zasygnalizował Zamawiającemu między innymi o wysokim ryzyku jakie niesie ze sobą dalsze procedowanie postępowania w obecnej formie. Mianowicie o dopuszczenie przez Zamawiającego w ramach odpowiedzi na pytania z dnia 27.08.2024r. wykazu / cennika w formie pliku Excel.
Po rozpatrzeniu wniosku Wykonawcy, Zamawiający stwierdza, że istnieje ryzyko manipulacji cen (przedstawianych w formie plików) co spowodowało by nie równe traktowanie Wykonawców, jak również takie dopuszczenie było by nie spójnie z zapisami wzoru umowy dołączonej do postępowania.
Należało postanowić jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akumulatorów kwasowo - ołowiowych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.
- Zakup i dostawa części zamiennych (w trybie awaryjnym) do pojazdów marek: OPEL, FORD, VOLKSWAGEN, SKODA, FIAT
- ZP/11/2025 - Dostawa baterii i akumulatorów do sprzętu specjalistycznego
- "Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie"
- "Montaż ogniw fotowoltaicznych na budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Gminie Imielin."
- Modernizacja energetyczna obiektu użyteczności publicznej - Rydzewo
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.