eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowodwórPrzebudowa kanalizacji wraz z budową przydomowych oczyszczalni biologicznych z tunelami rozsączającymi oczyszczone ścieki bytowe ze Szkół Podstawowych w Nowodworze, Niedźwiedziu i Grabowie Szl.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kanalizacji wraz z budową przydomowych oczyszczalni biologicznych z tunelami rozsączającymi oczyszczone ścieki bytowe ze Szkół Podstawowych w Nowodworze, Niedźwiedziu i Grabowie Szl.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowodwór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodwór 71A

1.5.2.) Miejscowość: Nowodwór

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-503

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818661018

1.5.8.) Numer faksu: 818661019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowodwor.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowodwor-ebiuletyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kanalizacji wraz z budową przydomowych oczyszczalni biologicznych z tunelami rozsączającymi oczyszczone ścieki bytowe ze Szkół Podstawowych w Nowodworze, Niedźwiedziu i Grabowie Szl.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd79583-8263-470d-8e69-fa8eb4e6c318

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100868/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w rozproszonej zabudowie Gminy Nowodwór

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfd79583-8263-470d-8e69-fa8eb4e6c318

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://e-zamowienia.gov.pl; a w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@nowodwor.eurzad.eu .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
• Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nowodwór, Nowodwór 71A, 08-503 Nowodwór, tel. 81 8661018, fax 81 8661019 ;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Nowodwór jest Pan Zbigniew Marciniak Nowodwór 71A, 08-503 Nowodwór; dane kontaktowe:
nr telefonu: 818661003, adres poczty elektronicznej:z.kryzys@nowodwor.eurzad.eu
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
znak PZP 271.5.2024 pn.:„Przebudowa kanalizacji wraz z budową przydomowych oczyszczalni biologicznych z tunelami rozsączającymi oczyszczone ścieki bytowe ze Szkół Podstawowych w Nowodworze, Niedźwiedziu i Grabowie Szlacheckim” prowadzony w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji ;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Pzp (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kanalizacji sanitarnej z zagospodarowaniem ścieków bytowych poprzez likwidację osadników bezodpływowych i zagospodarowanie z systemem rozsączającym do gruntu po biologicznym oczyszczeniu na terenie Szkoły Podstawowej w Nowodworze, Niedźwiedziu i Grabowie Szlacheckim.
Roboty budowlane będą polegały na przebudowie układów kanalizacji ścieków sanitarnych z przełączeniem wszystkich dostawców do kanałów i studni z doprowadzeniem do oczyszczalni i odłączeniem-likwidacją osadników bezodpływowych, montażu 3 kompletnych biologicznych, bezzapachowych, automatycznych oczyszczalni ścieków typu MAXI-Bio na potrzeby gminnych jednostek oświatowych – szkoły podstawowe z zapleczem sportowym oraz obiekty przedszkolne i mieszkania zakładowe wraz z budową studni, zbiorników z przepompownią do urządzeń wodnych układu rozsączającego do ziemi z systemem tuneli PP.
Dane ogólne projektowanych rozwiązań są następujące:
1. Sz.P. Nowodwór – szkoła podstawowa z halą sportową, przedszkole i lokale mieszkalne, oraz tzw. stara szkoła (dz. nr 448/4, 448/2 i 449/10) ; łączna liczba uczniów i pracowników 243 oraz 2 mieszkańców. Roczne łączne zużycie wody z gminnej sieci – ok. 1 tys. m3 ; istniejące przewody odpływowe PVC 160 i zbiorniki bezodpływowe:
- odprowadzanie ścieków ze szkoły i hali do 2 osadników komór żelbetowych po 7,5m3 do odłączenia;
- odprowadzenie z przedszkola i mieszkania do komory żelbetowej o poj. ok. 6m3 do odłączenia /likwidacja
- odprowadzenie z bud. starej szkoły do osadnika betonowego o poj. ok. 3m3 ;
Projektowane elementy kanalizacji sanitarnej łącznie z przełączeniami i odprowadzeniem do ziemi :
- przewody PVC 160mm o dł. 173m oraz 5 kpl. studni rewizyjnych średnicy 425/1000mm;
- oczyszczalnia biologiczna z PE/2 reaktory po V=7,5m3 , dmuchawy, pompownia/typ Maxi Bio 15-45 Q=5,4m3/d;
- urządzenie wodne-tunele rozsączające duże (2,4x0,8x0,55m) 2 rzędy po 12m z geowłókniną i odpowietrzeniem.
2. Sz.P. Niedźwiedź – szkoła podstawowa – 566m2; budynek mieszkalny o pow. 174m2 (dz. nr 456) ; łączna liczba uczniów i pracowników 101 oraz 5 mieszkańców. Roczne łączne zużycie wody z gminnej sieci – ok. 300 m3 ; istniejące przewody odpływowe PVC 160 i zbiorniki bezodpływowe:
- odprowadzanie ścieków ze szkoły do 1 osadnik- komora żelbetowa (zły stan) ok. 12m3 do odłączenia;
- odprowadzenie z mieszkania do komory żelbetowej o poj. ok. 6m3 do odłączenia /likwidacja
Projektowane elementy kanalizacji sanitarnej łącznie z przełączeniami i odprowadzeniem do ziemi :
- przewody PVC 160mm o dł. 60m oraz 5 kpl. studni rewizyjnych średnicy 425/1000mm;
- oczyszczalnia biologiczna z PE/2 reaktory, sterownik dmuchawy i pompownia/typ Maxi Bio 15-45 Q=5,4m3/d;
- urządzenie wodne-tunele rozsączające duże (2,4x0,8x0,55m) 1 rząd L=12m z geowłókniną i odpowietrzeniem.
3. Sz.P. Grabów Szlachecki – szkoła podstawowa, hala sportowa i przedszkole (dz. nr 964/6) ; łączna liczba uczniów i pracowników 199. Roczne łączne zużycie wody z gminnej sieci – ok. 500 m3 ; istniejące przewody odpływowe PVC 160 i zbiorniki bezodpływowe:
- odprowadzanie ścieków ze szkoły, przedszkola, Orlika i hali sportowej do 1 osadnika-komora żelbetowa ok. 20m3 do odłączenia;
Projektowane elementy kanalizacji sanitarnej łącznie z przełączeniami i odprowadzeniem do ziemi :
- przewody PVC 160mm o dł. 20m oraz 3 kpl. studni rewizyjnych średnicy 425/1000mm;
- oczyszczalnia biologiczna z PE/2 reaktory, sterownik dmuchawy i pompownia/typ Maxi Bio 15-45 Q=5,4m3/d;
- urządzenie wodne-tunele rozsączające duże (2,4x0,8x0,55m) 2 rzędy po 12m z geowłókniną i odpowietrzeniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Podpisane oświadczenie, wykaz osób

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podpisane oświadczenie o oświadczenie o grupie kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisane oświadczenie wraz z wykazem osób

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości 5 tyś złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, składa każdy z Wykonawców, wraz z wykazem osób.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.