eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932961258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Św. Mikołaja 78-79

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-126

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 316 02 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wroclaw.wsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wroclaw.wsa.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sądownictwo Administracyjne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6152ae-cbac-481c-963b-9c67f5d49a99

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242070/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Samochód osobowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db6152ae-cbac-481c-963b-9c67f5d49a99

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-db6152ae-cbac-481c-963b-9c67f5d49a99

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty zamówienia, bezpośrednio związane z niniejszym postępowaniem, odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, informacje, zmiany SWZ i innych dokumentów zamówienia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie e-Zamówienia. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana do tego Wykonawcy, w formie elektronicznej za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert (w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik").
3. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania wiadomości na swoim koncie na Platformie e-Zamówienia, w celu terminowego i sprawnego komunikowania się z Zamawiającym.
4. W szczególnie uzasadnionych wyjątkowych przypadkach, np. w sytuacji awarii Platformy e-Zamówienia lub jej niedostępności, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za jej pośrednictwem, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@wroclaw.wsa.gov.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz zastrzega, że informacje będą zamieszczane na stronie BIP Zamawiającego. Ww. czynność będzie możliwa wyłącznie w przypadku uzasadnienia obiektywnymi okolicznościami, po przedłożeniu stosownego dokumentu potwierdzającego brak możliwości skorzystania z ww. Platformy.
5. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy e-Zamówienia został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania poprzez platformę e-Zamówienia.
6. Korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, na pendrive) nie będzie brana pod uwagę.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję że:
• administratorem Danych Osobowych jest: Prezes Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu, 50-126 Wrocław, ul. Św. Mikołaja 78-79, NIP: 8971688948, REGON: 932961258
• inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Dariusz Kaj, tel: +48 71 3160278, email: iod@wroclaw.wsa.gov.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • dane osobowe przetwarzamy w związku z rozpatrzeniem Państwa oferty i ewentualnym zawarciem oraz wykonywaniem umowy, a także w celu rozliczeń na podstawie wykonania umowy lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed jej zawarciem i ciążącego na administratorze obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO) - w związku art. 10 ustawy o rachunkowości;
• dane podają Państwo dobrowolnie, jednak w przypadku odmowy oferta nie będzie brana pod uwagę;
• dane osób działających w imieniu wykonawcy przetwarzamy w celu realizacji zawartej umowy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w zakresie: imię, nazwisko, dane kontaktowe; źródłem danych jest wykonawca;
• odbiorcami danych będą: podmiot świadczący dla Sądu obsługę prawną oraz wnioskujący o dostęp do informacji publicznej;
• dane będziemy przechowywać przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; dane wykonawcy osób działających w jego imieniu przez okres obowiązywania umowy, a dane dot. rozliczeń przez 5 kolejnych lat kalendarzowych od zakończenia umowy;
• przysługują Państwu prawa: żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania, które w stosownych przypadkach przepisy mogą ograniczyć, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO (uodo.gov.pl), jeśli sądzą Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OAG-236-15/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego zgodnie z wymaganiami określonymi w
załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w zakresie: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

Są autoryzowanymi dealerami marek samochodów, które będą oferowane przez nich w ramach niniejszego postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108, ust.1 i art. 109, ust. 1, pkt 4,5,7,10 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 3),
2. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) (na załączniku nr 3),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie o osiągnięciu łącznie w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie obrót ogółem w wysokości co najmniej 800 000 zł (na zał. nr 4).

-Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (ważna na dzień składania ofert), przewidującą sumę gwarancyjną nie niższą niż 250.000,00 zł.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony umowy zobowiązują się do sporządzenia protokołu konieczności. Ww. zmiany nie mogą dotyczyć zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z wyjątkiem przypadków określonych w pkt.2.
2. Dopuszczalna jest zmiana treści umowy:
a. dotycząca zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego
w umowie. Stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających tę zmianę, a zmiana wynagrodzenia brutto nastąpi w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
b. zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy.
3. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-12 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.