eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaDostawa specjalistycznego mieszalnika, przeznaczonego do ujednorodniania ceramicznych mas plastycznych, wyposażonego w mieszadła typu duplex.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa specjalistycznego mieszalnika, przeznaczonego do ujednorodniania ceramicznych mas plastycznych, wyposażonego w mieszadła typu duplex.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0178711700, +48507465141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Energetyki Państwowy Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów mających zastosowanie w przemyśle

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalistycznego mieszalnika, przeznaczonego do ujednorodniania ceramicznych mas plastycznych, wyposażonego w mieszadła typu duplex.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740f236f-3bfa-48fc-a76f-da14d6eb0141

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055252/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa mieszarki do mas plastycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/cerel

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający informuje, iż będzie komunikował się z wykonawcami za pomocą platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/cerel, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej biuro@cerel.pl
W toku prowadzonego postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Pozostałe informacje na temat zasad komunikacji elektronicznej i o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zostały zamieszczone w SWZ do postępowania (rozdział 12).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/cerel.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie www.platformazakupowa.pl (https://platformazakupowa.pl/ strona/1-regulamin). Tam też określone zostały wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej.
3. W toku prowadzonego postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
5.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania, jako załącznik do SWZ.
6.Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie niniejszego postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań
wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest we wzorze Formularza oferty (załącznik nr 2 do SWZ).2. Mając na uwadze
powyższe, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pana/-i danych osobowych jest Instytut Energetyki – Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie (01-330), ul. Mory 8, adres e-mail: instytut.energetyki@ien.com.pl
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e mail: odo@ien.com.pl lub bezpośrednio w siedzibie Administratora ul. Mory 8, 01-330 Warszawa.
3) Pana/-i dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujących Zamawiającego przepisów o archiwizacji.
4) Celem przetwarzania Pana/-i danych osobowych jest udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru Pana/-i oferty jako najkorzystniejszej również realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
5) odbiorcami Pana/-i danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem, iż dane osobowe dotyczące wyroków skazujących oraz naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa będą udostępniane wyłącznie w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w punkcie 25 niniejszej SWZ i wyłącznie do upływu
terminu na ich wniesienie.
6) Przysługuje Panu/-i prawo do żądania od Administratora dostępu do Pana/-i danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, jak również nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz załączników,
7) Przysługuje Panu/-i prawo do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pana/-i danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 ogólnego rozporządzenie o ochronie danych, przy czym wystąpienie z ww. żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Nie przysługuje Panu/-i prawo:
- do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), w zw. z art. 17 ust. 3 lit. d) w zw. z art. 17 ust. 3 lit. e) ogólnego rozporządzenie o ochronie danych,
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych.
9) Pana/-i dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu,
10) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej,
11) Jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy przysługuje Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
12) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2024/PPv1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) i wolnego od wad prawnych i fizycznych specjalistycznego mieszalnika przeznaczonego do ujednorodniania ceramicznych mas plastycznych, wyposażonego w mieszadła typu duplex wraz z wyposażeniem.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 30 tygodni od podpisania umowy.
3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia:
BUDOWA MIESZALNIKA:
Komora mieszania/ugniatania
Komora w kształcie w kształcie litery ''W'' wykonana całkowicie ze stali kwasoodpornej, jakości co najmniej AISI 304;
Dno po obróbce maszynowej w celu zachowania ścisłej tolerancji do ramion mieszających;
Części bezkontaktowe, w tym podstawa maszyny wykonane ze stali węglowej.
Kołnierze boczne koryta obrabiane maszynowo i przykręcane do dwóch płyt końcowych (obrabiane maszynowo).
Ręcznie podnoszona pokrywa górna z przeciwwagą; króćce robocze na pokrywie: port załadunkowy, wziernik, lampka, odpowietrznik z workiem filtrującym.
Pojemność urządzenia:
Całkowita pojemność: 45- 50 l
Pojemność robocza: 20-30 l
Uszczelnienie wału i komory
Wały uszczelnione uszczelnieniem sznurowym z PTFE.
Wytrzymałe łożyska typu heavy duty z dyszami do smarowania.
Materiały konstrukcyjne:
Części mające kontakt z produktem: stal kwasoodporna jakości co najmniej AISI 304, powlekana węglikiem wolframu (mieszadła i komora wewnątrz).
Części bezkontaktowe, w tym podstawa maszyny: stal węglowa
Spawanie i obróbka powierzchni:
Spoiny wewnętrzne ciągłe i szlifowane na gładko;
Powierzchnie wewnętrzne (części stykowe): polerowane do gradacji min. 180
Powierzchnie zewnętrzne (części bezkontaktowe): części zewnętrzne ze stali kwasoodpornej piaskowane; części ze stali węglowej – malowane podkładem i warstwa końcową.
System rozładunku
Rozładowywanie poprzez hydrauliczne przechylanie komory mieszania/ugniatania za pomocą agregatu hydraulicznego.
Mieszadła
Dwie zazębiające się łopatki do mieszania/ugniatania typu duplex, obracające się stycznie w przeciwnych kierunkach; krawędzie obrabiane maszynowo w celu zachowania ścisłego prześwitu maks. 2 mm do dna komory
i obu płyt końcowych. Stosunek prędkości mieszadeł 2:1.
Regulacja prędkości mieszadła za pomocą falownika.
Tryb pracy ramion mieszających w przeciwną stronę za pomocą przycisku na panele sterowniczym
NAPĘD I STEROWANIE:
Sterowanie elektryczne
Szafa wykonana ze stali węglowej, malowana proszkowo.
Przyciski sterujące do całego dostarczonego urządzenia, tj. ramion/śruby miksera i blokad bezpieczeństwa.
Pakiet sterowania powietrzem i (lub) elektrozawór(y) do urządzeń pneumatycznych
Wyłącznik główny i wyłącznik awaryjny.
Wyłączniki bezpieczeństwa do podłączenia do szafy sterowniczej
Falownik do regulacji obrotów ramion mieszających.
Ustawianie poziomu próżni na panelu sterowniczym
Jednostka napędowa:
Zasilanie: 400 V, 3 fazy, 50 Hz
Moc silnika (ramiona): silnik o mocy co najmniej 7 kW, z przekładnią, łożyskiem(ami)
Zabezpieczenia
• brak możliwości uruchomienia mieszalnika przy otwartej górnej pokrywie
• brak możliwości otwarcia pokrywy podczas pracy urządzenia
• osłony zabezpieczające na obracających się częściach, aby zapobiec narażeniu operatora
• wyłączniki zbliżeniowe zatrzymujące koryto w pozycji mieszania/rozładowywania podczas przechylania
• wyłącznik zbliżeniowy zapewniający, że koryto będzie można przechylić w celu wyładunku produktu tylko przy otwartej górnej pokrywie
• blokada górnej pokrywy w pozycji otwartej
WYPOSAŻENIE:
Płaszcz wodny:
Wykonany ze stali kwasoodpornej o jakości co najmniej AISI 304 (dla komory).
Płaszcz przyspawany wokół komory mieszania w celu ogrzewania lub chłodzenia.
Czujnik temperatury do pomiary temperatury w płaszczu.
Temperatura robocza (w komorze): maks. 120°C
Temperatura robocza (w płaszczu): maks. 150°C
Ciśnienie projektowe (w płaszczu): 1,5 bar
Ciśnienie testowe (w płaszczu): 2,25 bar
Temperatura projektowa – 150°C
Układ próżniowy:
Po odessaniu powietrza do próżni roboczej pompa próżniowa zostanie zatrzymana, a po minucie próżnia nie powinna spaść o więcej niż 50 mbar.
Wzmocnione koryto, górna pokrywa oraz króćce.
Górna pokrywa otwierana/zamykana ręcznie za pomocą przeciwwagi.
Ciśnienie robocze (w komorze mieszania): 150 mbar
Pompa próżniowa, orurowanie i zawór odpowietrzający w zestawie.

4. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach
5. Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
6. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu urządzenia do siedziby Zamawiającego (Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie). Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie i czynnościach związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, na co najmniej 3 dni robocze wcześniej.
2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu mieszalnika, polegające minimum na przeprowadzeniu w miejscu dostarczenia, jego montażu oraz wykonaniu innego rodzaju stosownych czynności instalacyjnych poszczególnych części składowych i innych fizycznych elementów, a także (po ukończeniu wskazanej wyżej czynności montażu i instalacji) wykonanie pierwszego uruchomienia w celu demonstracji poprawności jego działania (pracy) oraz potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów/innych właściwości dla urządzenia, jak również przeprowadzenie dla personelu Zamawiającego szkolenia w języku polskim, mającego na celu przygotowanie tych osób do poprawnej obsługi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego mieszalnika.
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na mieszalnik przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty wydania urządzenia Zamawiającemu (z zastrzeżeniem zapisów
§5 ust. 3 Załącznika nr 1 do SWZ Projektowane postanowienia umowy, zwanego dalej „Umową”;
4) Wydanie Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 9 umowy;
7. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu urządzenia, takie jak:
1) Usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony mieszalnik oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady;
2) Wsparcie techniczne dla przyszłych użytkowników mieszalnika minimum przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty wydania urządzenia Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych w § 6 ust. 3 umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 43412000-4 - Mieszalniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38436800-8 - Homogenizatory z łopatkami obrotowymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i ich znaczenie: cena "C"- 80% oraz termin realizacji "T" - 20%.
A) Zasady przyznawania punktów w kryterium „cena” (C): Cena- oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz umową. Najwyższą liczbę punktów (80) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem zawartym w pkt. 22.2. A) SWZ
Cpkt– liczba punktów za kryterium „cena”
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium – 80,00 pkt.
Zasady dotyczące ceny zostały opisane w pkt. 19 SWZ.
B) Zasady przyznawania punktów w kryterium „Termin realizacji” (T)- zamawiający przyzna punkty w tym kryterium, na podstawie liczby tygodni, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie wg wzoru z punktu 22.2. B) SWZ
Termin realizacji przedmiotu zamówienia należy określić w pełnych tygodniach. Wartość należy podać liczbowo i słownie. W przypadku rozbieżności w zakresie terminu realizacji podanego liczbowo i słownie, Zamawiający za obowiązujący uzna okres realizacji podany słownie.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia należy obowiązkowo wpisać w formularzu oferty. W przypadku niewpisania nie zostaną Wykonawcy przyznane punkty w tymże kryterium.
Maksymalny termin realizacji, jaki może być wskazany przez Wykonawcę został wskazany przez Zamawiającego w punkcie 6 SWZ.
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium – 20,00 pkt
Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: Σ pkt= Cpkt + Tpkt
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę punktów w ramach ustalonego kryterium oceny ofert.
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który:
- spełni wymagania określone w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp
- przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w SWZ
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia Wykonawcy, złożonego w formularzu ofertowym.
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia: Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania tego warunku, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykazał, że w okresie ostatnich 2 (dwóch) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, zrealizował w sposób należyty, co najmniej 2 dostawy urządzeń typu mieszalnik specjalistyczny, przy czym pojedyncza dostawa zrealizowana była na wartość co najmniej 200.000,00 PLN (lub równowartość tej kwoty w innej walucie).
Przez zamówienia wykonane należycie należy rozumieć:
- zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie (tzn. 2 lat),
- zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie,
-zamówienia rozpoczęte wcześniej niż w ww. okresie lub w ww. okresie, które trwają nadal (niezakończone) i w ramach, których Wykonawca wykonał (potwierdzony protokołami odbioru) zakres zamówienia minimum taki, jak określono w warunku doświadczenia i uwagach powyżej.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, tj.:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) /jeżeli dotyczy/ Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
4. Zamawiający będzie stosował przesłankę wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przewidziane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwana dalej „UOBN”.8.8. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 9 UOBN na podstawie:
• Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014,
• Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN,
• Oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Z uwagi na okoliczność, że wskazane w tirecie jeden i dwa informacje są ogólnie dostępne Zamawiający pobierze je samodzielnie.
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszystkie niezbędne informacje na temat oświadczeń i dokumentów, jakie zobowiązani są dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia, zostały opisane w dziale 9 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy/gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, osoba nie figurująca w dokumencie rejestrowym), wskazujące na upoważnienie do złożenia i podpisania oferty w niniejszym postępowaniu, a także okres jego obowiązywania. Sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów( odpowiednio załącznik nr 3 lub/i 6).
4)Pełnomocnictwo – ubiegający się wspólnie (jeżeli dotyczy)upoważniające do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) /jeżeli dotyczy/ Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
3) wykazu zrealizowanych dostaw, o których mowa w punkcie 7.2.4. SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa - pod rygorem nieważności- w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie spełnia wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej SWZ i posiada odpowiednie parametry (określone w punkcie 4 SWZ), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: specyfikację techniczną oferowanego urządzenia, z której wynikać będzie powyższe. Specyfikacja ta powinna zawierać również informację na temat parametrów technicznych przyłączy, wymaganych do prawidłowego działania mieszalnika.
Po stronie oferenta jest obowiązek wykazania spełnienia wszystkich parametrów oferowanego urządzenia poprzez złożone dokumenty, jak również posiadane certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub środki te są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Patrz rozdziały 8-10 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”(załącznik nr 3 do SWZ), składa w części odnoszącej się do braku podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Natomiast w części odnoszącej się do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oświadczenie, o którym mowa powyżej składa ten z Wykonawców, który wykazuje spełnianie danego warunku.
4.Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zgodnie z zapisem w punkcie 2.9. SWZ Zamawiający przewiduje udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
2. Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek, pod warunkiem, że wykonawca wykaże, że wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek. Przez „wykazanie się wykonawcy, że wykonał zamówienie w zakresie poprzednio udzielonych zaliczek” rozumie się: możliwość osobistego monitorowania postępu prac, związanych z przedmiotem zamówienia u wykonawcy; wykonanie dokumentacji bazowej urządzenia (layout); przedstawienie harmonogramu prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz przedstawienie zamawiającemu potwierdzenia zamówień materiałów i podzespołów trudnodostępnych, koniecznych przy realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zgodnie z art. 442 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
5) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).
4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia zaliczki, w umowie określona zostanie forma lub formy zabezpieczenia zaliczki, wysokość zabezpieczenia, a także sposób jego wniesienia i zwrotu.
5. Umowa może przewidywać możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji tej umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
W treści umowy znajduje się klauzula o zachowaniu poufności Stron, dotyczących wszelkich informacji o charakterze technicznym, technologicznym i produkcyjnym, związanych z działalnością oraz efektami działalności Zamawiającego.
Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cerel

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Adres strony internetowej postępowania i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://platformazakupowa.pl/pn/cerel. Na tej stronie Zamawiający udostępni zmiany i wyjaśnienia SWZ.
2. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych, o jakich mowa w art. 3 ustawy Pzp.
3. Celem prowadzonego postępowania jest postępowania jest wyłonienie dostawcy mieszalnika niezbędnego przy przygotowywaniu mas plastycznych, zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia, jakiego Zamawiający dokonał w SWZ, w terminie wskazanym w niniejszej SWZ
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Oferta musi zostać złożona na pełny zakres zamówienia, opisany w niniejszej SWZ. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
6. Powód braku podziału zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części (a tym samym nie dopuszcza składania ofert na część lub wybrane części niniejszego zamówienia), ze względu na fakt, iż przedmiotowy mieszalnik jest dostępny na rynku jako jedno urządzenie. Podział zamówienia na części w zakresie tego urządzenia jest zatem niemożliwy. Celem niniejszego zamówienia leży nabycie mieszalnika, a nie poszczególnych jego części (komponentów) do zbudowania z nich takiego urządzenia samodzielnie przez Zamawiającego. Zresztą, Zamawiający nie ma możliwości wytworzenia mieszalnika stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania samodzielnie. Sprzedawane elementy wyposażenia mieszalnika stanowią uzupełniającą się całość, służącą do zapewnienia należytego korzystania z mieszalnika, jako głównego urządzenia). Z tego powodu, za właściwy dobór tych elementów wyposażenia winien być odpowiedzialny jeden (ten sam) Wykonawca, który posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie w tym zakresie, wynikające ze znajomości oferowanego przez siebie mieszalnika. Skoordynowany i właściwy dobór poszczególnych elementów wyposażenia jest kluczowy dla jakości korzystania z mieszalnika. W świetle okoliczności podanych powyżej, dopuszczenie możliwości podzielenia przedmiotu niniejszego zamówienia na poszczególne części i dopuszczenie, aby każdą z nich wykonywał niezależny od siebie Wykonawca nosi znamiona „poważnego zagrożenia właściwego wykonaniu zamówienia”.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 30 tygodni od podpisania umowy - w treści ogłoszenia BZP podane zostało ilość dni ze względów technicznych tj. braku możliwości podania terminu wykonania w tygodniach, zostało to przeliczone na dni tj. 30 tygodni x 7 dni =210 dni.
8. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pan mgr inż. Agnieszka Kluczowska, biuro@cerel.pl – w zakresie merytorycznym,
Pani Jolanta Szela, biuro@cerel.pl – w zakresie formalnym.
9. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
10. Zgodnie z art. 308 ust. 3, Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w art. 308 ust. 2, jeżeli w postepowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w następujących walutach: złoty polski lub euro. Zasady przeliczenia wartości oferty zostały opisane w punkcie 25 SWZ.
12. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Opis sposobu przygotowania oferty znajduje się w dziale 18 SWZ.
13. Pozostałe ważne informacje, dotyczące trybu prowadzenia postępowania znajdują się w SWZ i załącznikach do niej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.