eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjazdBudowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Wólka Krzykowska w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie działki o nr 173/1 w sołectwie Wólka Krzykowska".



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Wólka Krzykowska
w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie działki o nr 173/1 w sołectwie Wólka Krzykowska".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: (044) 719 21 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6bf835f9-801b-4f6c-bd34-120ba9d5ca24

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Wólka Krzykowska
w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie działki o nr 173/1 w sołectwie Wólka Krzykowska".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bf835f9-801b-4f6c-bd34-120ba9d5ca24

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057323/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Wólka Krzykowska w ramach zadania inwestycyjnego "zagospodarowanie działki o nr 173/1 w sołectwie Wólka Krzykowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kontenerowego świetlicy wiejskiej
w m. Wólka Krzykowska wraz z niezbędnymi instalacjami i infrastrukturą.
2. W ramach przedmiotowego zadania inwestycyjnego zostaną wykonane
w szczególności:
1) budowa parterowego wolnostojącego budynku gospodarczego jako parterowy niepodpiwniczony kontener (jedna kondygnacja); budynek w kształcie prostokąta o wymiarach określonych w dokumentacji projektowej; ściany zewnętrzne i wewnętrzne z płyt warstwowych; obudowa dachu z płyt warstwowych, w tym obróbki blacharskie; podłoga izolowana, w tym wylewka betonowa i ułożenie płytek; stolarka okienna i drzwiowa;
2) opaska wokół budynku, w tym podbudowa plus nawierzchnia z kostki i obrzeża;
3) drogi wewnętrzne plus zjazd z drogi gminnej: nawierzchnia z kostki betonowej plus nawierzchnia z tłucznia kamiennego;
4) niezbędne instalacje elektryczne i sanitarne, w tym podłączenie do istniejących przyłączy energii elektrycznej i gminnej sieci wodociągowej.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w dokumentacji projektowej: projekt budowlany, projekt techniczny, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, a także inne dokumenty i uzgodnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, że w prowadzonym postępowaniu wpłynęły 2 oferty oraz, że oferta
z najniższą ceną (545 000,00 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 270 000,00 zł, Zamawiający nie może aktualnie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec czego postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.