Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357705/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00377052/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kikole, na potrzeby realizacji programu "Maluch+" - etap II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kikół
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Kikół
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-620
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542894670
1.5.8.) Numer faksu: 542894670
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kikol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kikole, na potrzeby realizacji programu "Maluch+" - etap II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88da7448-24d0-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022085/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kikole, na potrzeby realizacji programu "Maluch +" - etap II"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój Instytucji Opieki nad Dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa części budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kikole, na potrzeby realizacji programu „Maluch +”-etap II” polegający na wymianie istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni pod urządzeniami placu zabaw przy ul. Zboińskiego 1 w Kikole.
2. Zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem zagospodarowania terenu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie
ze, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, aktualnie obowiązującym prawem budowlanym, innymi obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172611,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172611,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172611,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-PLAST Karol Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030037861
7.3.3) Ulica: Słuchajska 4
7.3.4) Miejscowość: Golub Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROL DĄBROWSKI DOM-PLAST KAROL DĄBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
KAROL DĄBROWSKI DOM-PLAST KAROL DĄBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172611,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KIKÓŁ
więcej: przetargi KIKÓŁ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Remont części ulicy Strzeleckiej na odcinku od ulicy Turystycznej do ulicy Środkowej o długości ok 400 mb.
- Przebudowa łazienek i dostosowanie ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku Szkoły Podstawowej w Kębłowie
- Poprawa warunków BHP pracowników kuchni Domu Pomocy Społecznej w Babicy poprzez wymianę wentylacji i urządzeń
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.