eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajSukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000124340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 3

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zslbilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslbilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81136250-3ab4-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła publiczna podległa administracji rządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81136250-3ab4-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00250469/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu ZSL w Biłgoraju.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399614

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSL.2610.5/TP.2024.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju.
Część 1 – dostawa produktów spożywczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ .

2. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia .
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju przy ul. Polna 3) produktów spożywczych własnym transportem, na własny, koszt, w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego,
2) dostarczenie artykułów spożywczych w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach jednostkowych, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (tekst jednolity - Dz. U. z 2021, poz. 481), oraz spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego – między innymi powinny być dokładnie oznakowane posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, warunki przechowywania,
3) dostarczyć oferowane produkty, które powinny spełniać wymagania:
a) wymienione w ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 1980).
b) wymienione w ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwie-rzęcego (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r. poz. 872),
c) wymienione w rozporządzeniu Komisji Europejskiej nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. Urz. UE L 2008.354.16 z późn zm.),
d) normy systemu HACCP, GMP/GHP,
e) wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 1308/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 922/72, (EWG) nr 234/79, (WE) 1037/2001, i (WE) nr 1234/2007,
f) wymienione w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
g) wymienione w rozporządzeniu (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego,
h) wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011
w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, w odniesieniu do reguł dotyczących wskazywania kraju lub miejsca pochodzenia podstawowego składnika środka spożywczego (Dz.U. UE. L. z 2018 r. Nr 131, str. 8),
i) wymienione w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 445/2007 z dnia 23 kwietnia 2007 roku ustanawiające niektóre szczegółowe zasady w celu stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 2991/1994 określającego normy dla tłuszczów do smarowania oraz stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 1898/1987 w sprawie ochrony nazw stosowanych w obrocie mlekiem i przetworami mlecznymi,
j) wymienione w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu znakowania niektórych grup i rodzajów artykułów rolno-spożywczych kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej,
k) wymienione w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych,
l) wymienione w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie wzoru znaku graficznego zawierającego informację „Produkt polski”,
m) wymienione w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 589/2008 z dnia 23 czerwca 2008 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj.
4) rozładowanie asortymentu/ towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
5) dostarczenie artykułów spożywczych odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu tych artykułów będących przedmiotem zamówienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które będą okazywać na każde żądanie Zamawiającego,
6) dostarczane artykułów spożywczych zgodnie z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru dostawy produktu o nienależytej jakości lub dostarczenia towarów niezgodnie z zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt lub dostarczenia towaru zgodnie z zamówieniem w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego. W przypadku reklamacji dokonanej po odbiorze (bez udziału Wykonawcy) obowiązują zapisy § 6 Projektu umowy.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie w dni robocze w terminach określonych każdorazowo przez Zamawiającego od dnia przekazania zamówienia telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną w ilościach i asortymencie zależnym od potrzeb Zamawiającego wskazanym w zamówieniu.
Dzień roboczy to dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 125943,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju.
Część 2 – dostawa jaj.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ .

2. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia .
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju przy ul. Polna 3) produktów spożywczych własnym transportem, na własny, koszt, w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego,
2) dostarczenie artykułów spożywczych w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach jednostkowych, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (tekst jednolity - Dz. U. z 2021, poz. 481), oraz spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego – między innymi powinny być dokładnie oznakowane posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, warunki przechowywania,
3) dostarczyć oferowane produkty, które powinny spełniać wymagania:
a) wymienione w ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 1980).
b) wymienione w ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwie-rzęcego (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r. poz. 872),
c) wymienione w rozporządzeniu Komisji Europejskiej nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. Urz. UE L 2008.354.16 z późn zm.),
d) normy systemu HACCP, GMP/GHP,
e) wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 1308/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 922/72, (EWG) nr 234/79, (WE) 1037/2001, i (WE) nr 1234/2007,
f) wymienione w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
g) wymienione w rozporządzeniu (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego,
h) wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011
w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, w odniesieniu do reguł dotyczących wskazywania kraju lub miejsca pochodzenia podstawowego składnika środka spożywczego (Dz.U. UE. L. z 2018 r. Nr 131, str. 8),
i) wymienione w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 445/2007 z dnia 23 kwietnia 2007 roku ustanawiające niektóre szczegółowe zasady w celu stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 2991/1994 określającego normy dla tłuszczów do smarowania oraz stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 1898/1987 w sprawie ochrony nazw stosowanych w obrocie mlekiem i przetworami mlecznymi,
j) wymienione w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu znakowania niektórych grup i rodzajów artykułów rolno-spożywczych kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej,
k) wymienione w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych,
l) wymienione w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie wzoru znaku graficznego zawierającego informację „Produkt polski”,
m) wymienione w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 589/2008 z dnia 23 czerwca 2008 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj.
4) rozładowanie asortymentu/ towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
5) dostarczenie artykułów spożywczych odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu tych artykułów będących przedmiotem zamówienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które będą okazywać na każde żądanie Zamawiającego,
6) dostarczane artykułów spożywczych zgodnie z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru dostawy produktu o nienależytej jakości lub dostarczenia towarów niezgodnie z zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt lub dostarczenia towaru zgodnie z zamówieniem w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego. W przypadku reklamacji dokonanej po odbiorze (bez udziału Wykonawcy) obowiązują zapisy § 6 Projektu umowy.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie w dni robocze w terminach określonych każdorazowo przez Zamawiającego od dnia przekazania zamówienia telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną w ilościach i asortymencie zależnym od potrzeb Zamawiającego wskazanym w zamówieniu.
Dzień roboczy to dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 26666,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju.
Część 3 – dostawa produktów mleczarskich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ .

2. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia .
Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju przy ul. Polna 3) produktów spożywczych własnym transportem, na własny, koszt, w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego,
2) dostarczenie artykułów spożywczych w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach jednostkowych, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (tekst jednolity - Dz. U. z 2021, poz. 481), oraz spełniać wszystkie wymogi określone w charakterystycznych dla nich obowiązujących normach Polskiego Komitetu Normalizacyjnego – między innymi powinny być dokładnie oznakowane posiadać dokładną nazwę, termin przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, warunki przechowywania,
3) dostarczyć oferowane produkty, które powinny spełniać wymagania:
a) wymienione w ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 1980).
b) wymienione w ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwie-rzęcego (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r. poz. 872),
c) wymienione w rozporządzeniu Komisji Europejskiej nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. Urz. UE L 2008.354.16 z późn zm.),
d) normy systemu HACCP, GMP/GHP,
e) wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 1308/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 922/72, (EWG) nr 234/79, (WE) 1037/2001, i (WE) nr 1234/2007,
f) wymienione w rozporządzeniu wykonawczym Komisji (UE) NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
g) wymienione w rozporządzeniu (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego,
h) wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011
w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, w odniesieniu do reguł dotyczących wskazywania kraju lub miejsca pochodzenia podstawowego składnika środka spożywczego (Dz.U. UE. L. z 2018 r. Nr 131, str. 8),
i) wymienione w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 445/2007 z dnia 23 kwietnia 2007 roku ustanawiające niektóre szczegółowe zasady w celu stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 2991/1994 określającego normy dla tłuszczów do smarowania oraz stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 1898/1987 w sprawie ochrony nazw stosowanych w obrocie mlekiem i przetworami mlecznymi,
j) wymienione w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 13 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu znakowania niektórych grup i rodzajów artykułów rolno-spożywczych kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej,
k) wymienione w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych,
l) wymienione w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie wzoru znaku graficznego zawierającego informację „Produkt polski”,
m) wymienione w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 589/2008 z dnia 23 czerwca 2008 r. ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj.
4) rozładowanie asortymentu/ towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
5) dostarczenie artykułów spożywczych odpowiednim środkiem transportu, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu tych artykułów będących przedmiotem zamówienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które będą okazywać na każde żądanie Zamawiającego,
6) dostarczane artykułów spożywczych zgodnie z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru dostawy produktu o nienależytej jakości lub dostarczenia towarów niezgodnie z zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt lub dostarczenia towaru zgodnie z zamówieniem w ciągu 1 godziny od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiającego. W przypadku reklamacji dokonanej po odbiorze (bez udziału Wykonawcy) obowiązują zapisy § 6 Projektu umowy.
Dostawy będą realizowane sukcesywnie w dni robocze w terminach określonych każdorazowo przez Zamawiającego od dnia przekazania zamówienia telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną w ilościach i asortymencie zależnym od potrzeb Zamawiającego wskazanym w zamówieniu.
Dzień roboczy to dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15511100-4 - Mleko pasteryzowane

15512000-0 - Śmietana

15542100-0 - Ser twarogowy

15551300-8 - Jogurt

15530000-2 - Masło

15544000-3 - Ser twardy

4.5.5.) Wartość części: 114460,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający (Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju) na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju,
Część 1 – dostawa produktów spożywczych zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy (jedyna złożona oferta w postępowaniu podlega odrzuceniu).
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego złożona została jedna następująca oferta:

Oferta Nr 1 – oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ww. ustawy
Almax - Dystrybucja Sp. z o. o.
Panieńszczyzna
21-002 Jastków
Cena – 118 395,07 zł brutto

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
(uzasadnienie odrzucenia jedynej złożonej oferty - z uwagi na ograniczenia liczby znaków - w opublikowanej informacji o unieważnieniu postepowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26208 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27552 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26208 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU „ARTA” SZAL, WOJTAS SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652558927

7.3.3) Ulica: KATY 55 C

7.3.4) Miejscowość: KATY

7.3.5) Kod pocztowy: 37-405

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26208 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101627,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116703,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101627,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101627,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.