Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00441117/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00454904/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wielofunkcyjnej, profesjonalnej sceny z możliwością użytkowania zewnętrznego i wewnętrznego na potrzeby Laboratorium Dialogu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 472 55 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkrynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynica-zdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wielofunkcyjnej, profesjonalnej sceny z możliwością użytkowania zewnętrznego i wewnętrznego na potrzeby Laboratorium Dialogu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac82fb6c-658e-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029490/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wielofunkcyjnej, profesjonalnej sceny z możliwością użytkowania zewnętrznego i wewnętrznego na potrzeby Laboratorium Dialogu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „DIALOG Działanie Innowacje Aktywność Ludzie Otwartość Gotowość” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 w ramach konkursu „Human Smart Cities. Inteligentne Miasta współtworzone przez mieszkańców”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiOD.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234714,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia było wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży i dostawy wielofunkcyjnej, profesjonalnej sceny z możliwością użytkowania zewnętrznego i wewnętrznego na potrzeby laboratorium Dialogu.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę:
1) podestów scenicznych wraz z wyposażeniem i infrastrukturą towarzyszącą (nogi teleskopowe, barierki, łączniki do barierek, schody modułowe wraz z poręczą, klamry wzmacniające nogi, szybkozłączki, klucz do szybkozłączek i nóg teleskopowych, lambrekin) – 1 pkl;
2) konsolety mikserskiej – 1 szt.;
3) rozdzielni prądu – 1 szt.;
4) systemu kratownic scenicznych Quadro o długości: 2 m – 15 szt. i długości 1 m – 3 szt.;
5) podstawy montażowej do systemu Quadro – 6 szt.;
6) wyciągnika łańcuchowego scenicznego – 6 szt.;
7) systemu nagłośnieniowego wyrównanego liniowo „LINE ARRAY” – 8 szt.;
8) subwoofera estradowego – 2 szt.;
9) wzmacniaczy mocy 2 kanałowych o mocy 2x2,5 kW – 2 szt. i mocy 2x3,5 kW – 1 szt.;
10) reflektorów automatycznych „ruchoma głowa” typu WASH z ledowymi źródłami światła o mocy 19x15W – 4 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212320-8 - Konstrukcje różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
34991000-0 - Reflektory iluminacyjne
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
31213100-3 - Rozdzielnie
44316300-1 - Kratownice
42400000-0 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe oraz ich części
32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289168,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DR!AUS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521191985
7.3.4) Miejscowość: Borki Prusinowskie 2
7.3.5) Kod pocztowy: 98-240
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, siatek oraz produktów i sprzętu do zamykania ran dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw, owoców oraz ryb i przetworów rybnych
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia w ramach zadania pn. Przebudowa Stadionu Miejskiego w Tarnowie
- Dostawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Mirzec realizowana w ramach projektu FESW.05.01-IZ.00-0035/23 pn.: "Rozbudowa i doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Mirzec"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Dostawa i montaż sceny, nagłośnienia wraz z oświetleniem podczas widowiska artystyczno-muzycznego "Sosnowiec Fun Festival 2025": w dniach 06.06.2025-08.06.2025
więcej: Rozdzielnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.