eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSUKCESYWNA DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orzeszkowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-208

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/933326

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e618300-3267-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00311753/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wyrobów medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/05/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
Igły jednorazowego użytku, precyzyjny szlif zapewniający ostrość, kodowana kolorami, przezroczysta nasadka
1. Igły jednorazowego użytku, jałowe 0,5x25mm 25Gx1 Luer op. 100 szt. op/szt. 50/5000 50
2. Igły jednorazowego użytku, jałowe 0,6x25mm 23Gx1,25 Luer op. 100 szt. op/szt. 50/5000 50
3. Igły jednorazowego użytku, jałowe 0,7 x 40mm 22G x 1,5 Luer op. 100 szt. op/szt.50/5000 50
4. Igły jednorazowego użytku, jałowe 0,8 x 40 mm 21Gx1,5 Luer op. 100 szt. op/szt. 120/12000 120
5. Igły jednorazowego użytku, jałowe 1,2 x 40mm 18G x 1,5 Luer op. 100 szt. op/szt.300/30000 300
Strzykawki jednorazowego użytku, dwuczęściowe, jałowe-apirogenne sterylizowane tlenkiem etylu
6 Strzykawki jednorazowego użytku dwuczęściowe jałowe apirogenne sterylizowane tlenkiem etylu 2 ml op. 100 szt. op. 140
7 Strzykawki jednorazowego użytku dwuczęściowe jałowe apirogenne sterylizowane tlenkiem etylu 5 ml op. 100 szt. op. 140
8 Strzykawki jednorazowego użytku dwuczęściowe jałowe apirogenne sterylizowane tlenkiem etylu 10 ml op. 100 szt. op. 140
9 Strzykawki jednorazowego użytku dwuczęściowe jałowe apirogenne sterylizowane tlenkiem etylu 20 ml op. 100 szt. op. 200
Kaniula dożylna, z poliuretanu z 4 pasami kontrastującymi pod RTG, sterylna, apirogenna, z portem, z filtrem hydrofobowym nie dająca odczynów zapalnych i alergicznych, łatwo wprowadzona do żył (wysoka ostrość )
10. Kaniula dożylna sterylna 0,8 – 0,9 x 25mm 33-36 ml/min. 22 GA 0,98 IN szt. 4000
11. Kaniula dożylna sterylna 1,0-1,1 x 25mm-33mm 60-90 ml/min. 20 GA 1,26 IN szt. 16000
12. Kaniula dożylna sterylna 1,2 -1,3x 33mm 95-105 ml/min. 18 GA 1,26 IN (wymagana karta techniczna) szt. 16000
13. Kaniula dożylna sterylna 1,4-1,5 x 45mm 128-130 ml/min. 17 GA 1,77 IN (wymagana karta techniczna) szt. 4000
14. Kaniula dożylna sterylna 1,7 x 50mm 130-196 ml/min.16 GA IN szt. 3000
15. Przyrząd do przetaczania płynów, jałowy, apirogenny, jednorazowego użytku szt. 20000
16. Rurka intubacyjna z mankietem 2 mm szt. 60
17. Rurka intubacyjna z mankietem 2,5 mm szt. 60
18. Rurka intubacyjna z mankietem 3 mm szt. 60
19. Rurka intubacyjna z mankietem 3,5 mm szt. 80
20. Rurka intubacyjna z mankietem 4 mm szt. 80
21. Rurka intubacyjna z mankietem 4,5 mm szt. 80
22. Rurka intubacyjna z mankietem 5 mm szt. 80
23. Rurka intubacyjna z mankietem 5,5 mm szt. 80
24. Rurka intubacyjna z mankietem 6 mm szt. 100
25. Rurka intubacyjna z mankietem 6,5 mm szt. 100
26. Rurka intubacyjna z mankietem 7 mm szt. 400
27. Rurka intubacyjna z mankietem 7,5 mm szt. 400
28. Rurka intubacyjna z mankietem 8 mm szt. 400
29. Rurka intubacyjna z mankietem 8,5 mm szt. 400
30. Rurka intubacyjna z mankietem 9 mm szt. 150
31. Rurka intubacyjna z mankietem 9,5 mm szt. 150
32. Rurka ustno-gardłowa Nr 0 szt. 20
33. Rurka ustno-gardłowa Nr 1 szt. 40
34. Rurka ustno-gardłowa Nr 2 szt. 100
35. Rurka ustno-gardłowa Nr 3 szt. 150
36. Rurka ustno-gardłowa Nr 4 szt. 150
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z dwoma otworami bocznymi
37 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Nr 6 CH 40 cm szt. 60
38 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Nr 8 CH 40 cm szt. 60
39 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Nr 10 CH 40 cm szt. 60
40 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Nr 12 CH 51 cm szt. 200
41 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Nr 14 CH 60 cm szt. 300
42 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Nr 16 CH 60 cm szt. 300
43 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych Nr 18 CH 60 cm szt. 300
44 Cewnik do podawania tlenu przez nos szt. 1000
45 prowadnica intubacyjna dla dzieci 2,2 mm x 220 mm do 230mm szt. 80
46 Prowadnica intubacyjna dla dorosłych 50 mm x 365 mm-370 mm szt. 100
47 Filtr bakteryjny elektrostatyczny dla dorosłych szt. 1000
48 Maska tlenowa z drenem dla dzieci szt. 500
49 Maska tlenowa z drenem dla dorosłych szt. 2000
50 Elektrody EKG do monitorowania o kształcie prostokątnym-okrągłym dla dzieci szt. 1200
51 Elektrody EKG do monitoringu o kształcie prostokątnym-okrągłym dla dorosłych (wymagana karta techniczna) szt. 160000
52 Żel do EKG o pojemności 250 ml szt. 10
53 Maska krtaniowa jednorazowego użytku nr 2.0 szt. 100
54 Maska krtaniowa jednorazowego użytku nr 3.0 szt. 100
55 Maska krtaniowa jednorazowego użytku nr 4.0 szt. 100
56 Maska krtaniowa jednorazowego użytku nr 5.0 szt. 100
57 Maski jednorazowe do worka AMBU z otworem wentylacyjnym nr 4 szt. 50
58 Maski jednorazowe do worka AMBU z otworem wentylacyjnym nr 3 szt. 50
59 Maski jednorazowe do worka AMBU z otworem wentylacyjnym nr 2 szt. 30
60 Maski jednorazowe do worka AMBU z otworem wentylacyjnym nr 1 szt. 20
61 Szyny Kramera 1500 x 100 szt. 30
62 Szyny Kramera 1000 x 150 szt. 50
63 Szyny Kramera 1000 x 100 szt. 50
64 Szyny Kramera 500 x 70 szt. 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 180353,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1. Opaska dziana podtrzymująca wykonana ze 100% wiskozy 4mx10cm (pojedynczo pakowana) szt. 1000
2. Opaska dziana podtrzymująca wykonana ze 100% wiskozy 4mx15cm (pojedynczo pakowana) szt. 540
3. Kompresy - gaza opatrunkowa 17-nitkowa jałowa, sterylizowana parą wodną, kopertowa 1/4 m2 (w opakowaniu papierowym) szt. 700
4. Kompresy - gaza opatrunkowa 17-nitkowa jałowa, sterylizowana parą wodną, kopertowa 1/2 m2 (w opakowaniu papierowym) szt. 2000
5. Kompresy - gaza opatrunkowa 17-nitkowa jałowa kopertowa 1m2 (w opakowaniu papierowym) gramatura gazy min. 23 gr/m2 (wymagana karta techniczna) sterylizowana parą wodną szt. 2800
6. Elastyczna siateczka opatrunkowa z jedwabiu poliamidowego i poliuretanowego 100% dł. 100 cm szer.5,9-7 cm rozmiar 4 (wymagana karta techniczna) szt. 20
7. Elastyczna siateczka opatrunkowa z jedwabiu poliamidowego i poliuretanowego 100% dł. 100 cm szer.7-9,5 cm rozmiar 6 (wymagana karta techniczna) szt. 60
8. Elastyczna siateczka opatrunkowa z jedwabiu poliamidowego i poliuretanowego 100% dł. 100 cm szer. 7-9,5 cm rozmiar 8 (wymagana karta techniczna) szt. 60
9. Plastry opatrunkowe na włókninie 10cmx6cm szt. 100
10. Przylepiec przezroczysty mikroporowaty pokryty klejem akrylowym nawiniety na plastikową rolkę 2,5cmx9,14m szt. 840
11. Przylepiec przezroczysty mikroporowaty pokryty klejem akrylowym nawinięty na plastikową rolkę 5cmx9,14m szt. 24
12. Kompresy włókninowe niejałowe 7,5x7,5x100 szt.4-warstwowe 30g opakowanie 1000
13. Opatrunek indywidualny W jałowy sterylizowany parą wodną szt. 60
14. Opaska elastyczna wykonanamin. 60% bawełna, 30% jedwab z zapinką tkana 4m x 10 cm (pakowana pojedynczo w folii) (wymagana karta techniczna) szt. 1500
15. Opaska elastyczna wykonanamin. 60% bawełna, 30% jedwab z zapinką tkana 4m x 12 cm (pakowana pojedynczo w folii) (wymagana karta techniczna) szt. 680
16. Opaska elastyczna wykonanamin. 60% bawełna, 30% jedwab z zapinką tkana 4m x 15 cm (pakowana pojedynczo w folii) (wymagana karta techniczna) szt. 1200
17. Chustka trójkątna z tkaniny bawełnianej pakowana pojedynczo w papierze, rozmiar min 134x95x95 (wymagana karta techniczna) szt. 880
18. Jałowy opatrunek włókninowy do mocowania kaniul z klejem akrylowym 8cmx5,8cm x 50 szt. op. 450
19. Jałowy opatrunek hemostatyczny 10x10cm,3 warstwowy ,z których każda pełni inną funkcję: -warstwa aktywna z chitozanem i alginianami -pianka poliuretanowa:posiada właściwości chłonne i utrzymuje odp. wilgotność rany -warstwa zewnętrzna:membrana poliuretanowa. Zastosowanie:do tamowania krwawienia z ran urazowych(wypadki komunikacyjne). Opakowanie a 5 sztuk. op. 10
20. Opaska dziana podtrzymująca, wykonana ze 100% wiskozy 4mx5cm (pojedynczo pakowana) szt. 200
21. Elastyczna siateczka opatrunkowa z jedwabiu poliamidowego i poliuretanowego 100%, dł. 100 cm, szer. 13,5-16 cm, rozmiar 10 (wymagana karta techniczna) szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 60447,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1. Prześcieradła jednorazowe niejałowe ( 2,10 m x 1,60m ), podkład włókninowy wymagana karta techniczna) szt. 200
2. Pokrowiec na nosze jednorazowego użytku niejałowy 75 cm x 190 cm granatowy lub niebieski (wymagana karta techniczna) dopuszczamy też zielony, wykonany z nieprzemakalnego laminatu włókninowo-foliowego, zwężany na końcach, z zakładkami po 18 cm szt. 10000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 28240,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
"Rękawice ""nitrylowe"", bezpudrowe przeznaczone dla procedur wysokiego ryzyka, spełniające wymagania stawiane przez normy EN455, EN ISO 374-1, EN ISO 374-2, EN 374-4, EN ISO 374-5, EN 16523-1, EN 420, ASTM F1671 lub równoważne, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana z dodatkową teksturą na końcach palcówj test przepuszczalności wody - AQL min. 1,0 , grubość palca 0,10 - 0,12 mm ( ścianka pojedyncza ) , długość rękawicy min. 260 mm, rolowany mankiet ułatwiający zakładanie, identyfikacja rozmiaru, kolor niebieski lub fioletowy, oznakowane jako wyrób medyczny i ŚOI w kat. III. Przy nakładaniu nie mogą pękać, ulegać przerywaniu i odrywaniu mankietów, siła zrywu przed starzeniemmin. 6N. Pakowane po 100 szt., ułożone precyzyjnie w pudełku w sposób umożliwiający pobranie dokładnie jednej rękawicy,konstrukcja opakowania umożliwiająca dwa sposoby pobierania rękawic: standardowo poprzez otwór centralny lub pojedynczo za mankiet, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 16523-1 lub równoważne, przebadane na przenikanie min. 15 leków cytostatycznych. Zamawiający wymaga załączenia wyników badań zgodnie z EN455 nie starszych niż z 2020 r. lub równoważne
1. rękawice nitrylowe niesterylne bezpudrowe rozm. "S" (wymagana karta techniczna) op/szt.800/80000 800
2. rękawice nitrylowe niesterylne bezpudrowe rozm. "M" (wymagana karta techniczna) op/szt.3000/300000 3000
3. rękawice nitrylowe niesterylne, bezpudrowe rozm. "L" (wymagana karta techniczna) op/szt.3000/300000 3000
4. rękawice nitrylowe niesterylne, bezpudrowe rozm. "XL" (wymagana karta techniczna) op/szt. 2000/200000 2000
Rękawice "nitrylowe", bezpudrowe przeznaczone dla procedur wysokiego ryzyka, spełniające wymagania stawiane przez normy EN455, EN ISO 374-1, EN ISO 374-2, EN 374-4, EN ISO 374-5, EN 16523-1, EN 420, ASTM F1671, lub równoważne powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana z dodatkową teksturą na końcach palcówj test przepuszczalności wody - AQL min. 1,0 , grubość palca 0,17 mm ( ścianka pojedyncza ) , długość rękawicy min. 275 mm, rolowany mankiet ułatwiający zakładanie, identyfikacja rozmiaru, kolor pomarańczowy, oznakowane jako wyrób medyczny i ŚOI w kat. III. Przy nakładaniu nie mogą pękać, ulegać przerywaniu i odrywaniu mankietów, siła zrywu przed starzeniem min.13 N. Pakowane po 100 szt., ułożone precyzyjnie w pudełku w sposób umożliwiający pobranie dokładnie jednej rękawicy, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 16523-1,lub równoważne przebadane na przenikanie min. 12 leków cytostatycznych. Zamawiający wymaga załączenia wyników badań zgodnie z EN455 nie starszych niż z 2020 r. lub równoważne
5. rękawice nitrylowe niesterylne bezpudrowe rozm. "M" (wymagana karta techniczna) op/szt. 10/1000 10
6. rękawice nitrylowe niesterylne, bezpudrowe rozm. "L" (wymagana karta techniczna) op/szt.10/1000 10
7. rękawice nitrylowe niesterylne, bezpudrowe rozm. "XL" (wymagana karta techniczna) op/szt. 10/1000 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 126517,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1. Żel przeciwoparzeniowy do wykonania opatrunków pierwszej pomocy, jałowy Hydrożel o poj. 125 ml. szt. 20
Opatrunki przeciwoparzeniowe schładzające, stosowane do pierwszej pomocy, jałowe, hydrożel – opatrunki na oparzenia i urazy o właściwościach schładzających na nośniku z gazy o wymiarach:
2. 10cm x 10 cm szt. 300
3. 20 cm x 20 cm szt. 300
4. 25cm x 25 cm na twarz szt. 40
5. Zestaw porodowy jednorazowego użytku z dłuższym terminem ważności składający się z trzech osobnych pakietów przeznaczonych do zabezpieczenia fazy przed w czasie i po porodzie szt. 30
6. Mankiet do szybkiego przetaczania płynów szt. 6
7. Zestaw do konikotomii dla dzieci szt. 6
8. Zestaw do konikotomii dla dorosłych szt. 10
9. Maska tlenowa z nebulizatorem dla dorosłych z drenem szt. 3000
10. Maska tlenowa z nebulizatorem dla dzieci z drenem szt. 2000
11. Jednorazowy uchwyt do mocowania rurki intubacyjnej - plastikowy szt. 400
12. Jednorazowe osłonki do termometru szt. 40000
13. Cewnik ze sztywną końcówką szt. 100
14. Mankiet Flexiport jednorazowy dla dorosłych szt. 100
15. Mankiet Flexiport jednorazowy dla dzieci szt. 50
16. Złączka oddechowa do "Emma" szt. 120
17. Maska tlenowa z rezerwuarem dla dorosłych szt. 3000
18. Maska tlenowa z rezerwuarem dla dzieci szt. 2000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 91666,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1. Łyżki do laryngoskopu światłowodowego typu Macintosh Nr 1 jednorazowe plastikowe mikrobiologicznie czyste szt. 50
2. Łyżki do laryngoskopu światłowodowego typu Macintosh Nr 2 jednorazowe plastikowe mikrobiologicznie czyste szt. 200
3. Łyżki do laryngoskopu światłowodowego typu Macintosh Nr 3 jednorazowe plastikowe mikrobiologicznie czyste szt. 300
4. Łyżki do laryngoskopu światłowodowego typu Macintosh Nr 4 jednorazowe plastikowe mikrobiologicznie czyste (wymagana karta techniczna) szt. 300
5. Łyżki do laryngoskopu typu Miller nr 1 jednorazowe plastikowe mikrobiologicznie czyste (wymagana karta techniczna) szt. 20
6. Łyżki do laryngoskopu typu Miller nr 2 jednorazowe plastikowe mikrobiologicznie czyste szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5340,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1 Włóknina jałowa nasycona alkoholem izopropylowym do dezynfekcji skóry wymiar złożonej włókniny (ok. 3 cm x 3 cm ) 1 op zawiera 100 szt z odpowiednim przeliczeniem opakowanie 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1. Staza automatyczna szt. 200
2. Pojemnik na zużyte igły i strzykawki poj. 0,7 l w kolorze czerwonym odporny na przebicia o grubych i sztywnych ściankach (okrągłe i płaskie) (wymagana karta techniczna) szt. 4000
3. Ratunkowa folia przeciwwstrząsowa 210 x 160 cm srebrno – złota szt. 1000
4. Pojemnik na odpady medyczne 10 l szt. 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13040,60 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1. Kołnierz ortopedyczny regulowany dla dorosłych jednorazowy wykonany z tworzywa sztucznego (wymagana karta techniczna) szt. 400
2. Kołnierz ortopedyczny regulowany dla dzieci jednorazowy wykonany z tworzywa sztucznego szt. 100
3. resuscytator jednorazowy dla dorosłych z zaworem ograniczającym ciśnienie, rezerwuar tlenu, dren tlenowy w komplecie, maska rozmiar nr 5 (wymagana karta techniczna) szt. 1000
4. resuscytator jednorazowy dla dzieci szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 62030,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1 Obwód oddechowy jednorazowy z wewnętrzną linią monitorowania ciśnienia i zastawką pacjenta do modelu 310NPL 10 szt op. 50
2. Jednorazowe, niesterylne prześcieradło 2 w 1 służące jako podkład i płachta do przenoszenia pacjenta „WRASFER” szt. 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 43616,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1 Papier termoczuły EKG 100 mmx22mm do defibrylatora Lifepack 15 lub kompatybilny szt. 500
2. Przyssawki do urządzenia do masażu klatki piersiowej LUKAS 2 lub kompatybilne szt. 300
3. Elektrody pediatryczne Quick-Combo do defibrylatora Lifepak 15 lub kompatybilne szt./kpl. 100
4. Elektrody dla dorosłych Quick-Combo do defibrylatora Lifepak 15 lub kompatybilne szt./kpl. 1000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 112000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1 EZ-IO 15 mm igła + stabilizator szt. 30
2 EZ-IO 25 mm igła + stabilizator szt. 30
3. EZ-IO 45 mm igła + stabilizator szt. 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 34965,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.p. Przedmiot zamówienia- sukcesywna dostawa: JEDNOSTKA MIARY Zamawiana ilość
1. Zestaw kaniul typu Filterline dla dorosłych i dzieci dla zaintubowanych szt. 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163610,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169358,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163610,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163610,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64797,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64797,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64797,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Pomorski Sp. z o.o. –Lider

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990339595

7.3.3) Ulica: Zabagno 18 c

7.3.4) Miejscowość: Swarożyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-115

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64797,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34862,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74733,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74733,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEAL PARTNER sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422485241

7.3.3) Ulica: Bielawska 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-511

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34862,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120636,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134028,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120636,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCATOR MEDICAL SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120636,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78385,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95331,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78385,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78385,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5767,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7526,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5767,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice,

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5767,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1614,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1614,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1614,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMIL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542922201

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8b

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-758

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1614,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8659,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15314,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8659,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8659,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39333,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50598,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42244,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42244,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35262,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35262,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35262,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARAMEDICA POLSKA Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070017638

7.3.3) Ulica: Ul. Farbiarska 47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-862

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35262,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113662,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256195,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113662,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.I.H. Varia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790022582

7.3.3) Ulica: Biecka 10

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-473

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113662,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39649,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39649,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39649,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teleflex Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223086403

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 16A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39649,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10981,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SINMED sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250

7.3.3) Ulica: Graniczna 32B,

7.3.4) Miejscowość: Przyszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.