Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446545/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa urządzeń do kompresji klatki piersiowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 65
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eaa69ff-9dc3-4862-9cc3-89cf50c79df31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
niesienie pomocy osobom, których zdrowie lub życie jest zagrożone , udzielanie pomocy ofiarom klęsk żywiołowych, katastrof, wypadków i innych zdarzeń losowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa urządzeń do kompresji klatki piersiowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eaa69ff-9dc3-4862-9cc3-89cf50c79df3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.dz.181/I/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do kompresji klatki piersiowej w ilości 6 szt., rok produkcji nie starszy niż 2023. Przenośne urządzenie przeznaczone do mechanicznej kompresji klatki piersiowej pacjentów dorosłych i dzieci. Urządzenie dostosowane do pracy terenowej i prowadzenia uciśnięć klatki piersiowej w różnych płaszczyznach. Zastępuje ono ręczne uciskanie klatki piersiowej podczas resuscytacji krążeniowo oddechowej. Przeznaczone jest do kompresji klatki piersiowej podczas ewakuacji pacjenta z miejsca zdarzenia do wyspecjalizowanych jednostek szpitalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w zał. nr 1 do swz
2. Miejsce dostawy urządzeń nastąpi na koszt Wykonawcy do Grup Regionalnych GOPR na podane niżej adresy:
1 sztuka: Centralna Stacja Grupy Jurajskiej GOPR
Podlesice 5,
42-425 Kroczyce
1 sztuka: Centralna Stacja Grupy Karkonoskiej GOPR
ul. Sudecka 79
58-500 Jelenia Góra
1 sztuka: Centralna Stacja Grupy Podhalańska GOPR
Al. 1000-lecia 1,
34-700 Rabka-Zdrój
1 sztuka: Centralna Stacja Grupy Bieszczadzka GOPR
ul. Mickiewicza 49
38-500 Sanok
1 sztuka: Centralna Stacja Grupy Krynicka GOPR
ul. Halna 18,
33-380 Krynica-Zdrój
1 sztuka: Centralna Stacja Grupy Beskidzkiej GOPR
Dębowa 2,
43-370 Szczyrk
3. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2022 r., poz.974 ze zm.) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5.04.2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej.
4. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia 24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego). Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne sprzętu medycznego z częstotliwością zalecaną przez producenta.
5. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania sprzętu, w tym wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
W przypadku awarii sprzętu w okresie objętym gwarancją wykonawca odpowiada zarówno za serwis sprzętu u zamawiającego lub jeśli zachodzi taka potrzeba- za transport sprzętu do punktu naprawy. Czas usunięcia awarii w okresie gwarancji max 10 dni. W przypadku nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzenia trwającego dłużej niż 10 dni roboczych (od momentu zgłoszenia tej nieprawidłowości), Wykonawca zobowiązany jest w ciągu max 72 godzin podstawić nieodpłatnie sprzęt zastępczy o takich samych parametrach technicznych lub lepszy.
6. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim oraz paszport techniczny urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33172200-8 - Urządzenia do resuscytacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255804,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255804,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255804,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCHILLER Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210124521
7.3.3) Ulica: Ul. Rolna 157
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-729
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255804,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Z uwagi na brak możliwości wskazania terminu realizacji w tygodniach
Zamawiający informuje , że przez termin: 35 dni należy rozumieć termin: 5 tygodni, co było wskazane w SWZ.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wdrożenie audioprzewodników w Tatrzańskim Archiwum Planety Ziemia-ponowione
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Modernizacja drogi ul. Choćkowskie w Zakopanem
- Dostawa procesora tkankowego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.