eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójŚwiadczenie usługi cateringowej na potrzeby podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Specjalne w Jastrzębiu-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272152897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1-Maja 61

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 47 62 441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ps.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps.jastrzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8c5ac62-992b-4ed8-93b7-f0ca7450f382

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8c5ac62-992b-4ed8-93b7-f0ca7450f382

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 260.2.2024-PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173164,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa żywienia podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju, polegająca na dostarczaniu i dystrybucji posiłków w skład których wchodzić będą: śniadania, obiady 2-daniowe i podwieczorek dla 55 uprawnionych dzieci Zamawiającego (usługa cateringowa).
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przygotowywanie posiłków,
b) dostarczanie naczyń, sztućców, pojemników, narzędzi kuchennych i posiłków do konkretnego pomieszczenia w budynku,
c) odbiór, mycie i wyparzanie naczyń, sztućców i narzędzi kuchennych,
d ) dostarczanie pojemników, odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały w Załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (który następnie będzie stanowił Załącznik nr 1 do Umowy) oraz w Załączniku nr 5 do SWZ – PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone dwie oferty. W toku badania i oceny ofert zaistniały okoliczności skutkujące koniecznością
odrzucenia wszystkich złożonych ofert, wobec czego Zamawiający unieważnił przedmiotowe zamówienie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.