eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów,,Rozbiórka sali gimnastycznej na terenie Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych w G³ogowie"



Og³oszenie z dnia 2023-11-08

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Rozbiórka sali gimnastycznej na terenie Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych w G³ogowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowa Akademia Nauk Stosowanych w G³ogowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 391063799

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Piotra Skargi 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 8320444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pans.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: pans.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Rozbiórka sali gimnastycznej na terenie Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych w G³ogowie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4f407e4c-7e1a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00483255

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00119748/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Rozbiórka sali gimnastycznej wraz z rekultywacj± terenu i adaptacj± pod miejsca parkingowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f407e4c-7e1a-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu
korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w G³ogowie ul. Piotra Skargi 5, 67-200 G³ogów, tel. 76/ 832 04 20.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych – Urszulê Rudnik, do którego kontakt jest mo¿liwy za po¶rednictwem adresu e-mail: rudnik@pwsz.glogow.pl , tel. 76/832 04 20 lub korespondencyjnie na adres administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego DGT.262.6.2021 oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ze zm.) zwan± dalej „ustawa PZP”.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
Dalsze informacje w za³±czniku nr 10 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DGT.262.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Rozbiórka sali gimnastycznej na terenie Pañstwowej Akademii Nauk Stosowanych w G³ogowie”
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, przewiduje siê do wykonania nastêpuj±ce prace:

• przygotowanie terenu pod prace rozbiórkowe, wygrodzenie go, oznakowanie, monta¿ zapór drogowych, furtek i bram
• od³±czenie obiektu od mediów
• wygrodzenie oraz zabezpieczenie terenu
• wyciêcie zbêdnej ro¶linno¶ci i drzew w uzgodnieniu z Inwestorem
• rozbiórka pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, wywiewkami wentylacyjnymi,
• rozbiórka stropu z p³yt ¿elbetowych,
• demonta¿ istniej±cych okien i drzwi,
• rozbiórka ¶cian zewnêtrznych,
• rozbiórka posadzek betonowych,
• rozbiórka ¶cianek dzia³owych,
• rozbiórka fundamentów,
• rozbiórka opaski z p³yt chodnikowych
• inne roboty rozbiórkowe wg przedmiaru robót,
• wywóz i utylizacja odpadów na sk³adowiska odpadów wskazane przez Zamawiaj±cego,
• zlikwidowanie istniej±cego nasypu
• planowanie terenu za pomoc± spycharki.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert :
Z³o¿one oferty bêd± oceniane przez Zamawiaj±cego przy zastosowaniu nastêpuj±cych kryteriów :
a) Cena wykonania zamówienia - 60%
C = [C min / C bad] x 60
gdzie:
C - liczba punktów za cenê
C min - najni¿sza cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej



b) Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 40%

G = [T bad / T max] x 40

gdzie:
T - liczba punktów za termin wykonania
T max – najwiêksza liczba punktów za termin wykonania
T bad – liczba punktów oferty badanej za termin wykonania

Zaproponowany w ofercie termin wykonania przedmiotu zamówienia bêdzie podlega³ ocenie w nastêpuj±cy sposób:

1 miesi±c 40 pkt
2 miesi±ce 20 pkt
3 miesi±ce 0 pkt

c) Ocen± oferty bêdzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria :
P = C + T

Uzyskana z wyliczenia ilo¶æ punktów zostanie ostatecznie ustalona z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
Ocena potwierdzenia spe³niania warunku zostanie wstêpnie dokonana przez Zamawiaj±cego na podstawie z³o¿onego przez oferenta o¶wiadczenia wg wzoru stanowi±cego za³±cznika nr 2 do SWZ, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
2) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania.
Ocena potwierdzenia spe³niania warunku zostanie wstêpnie dokonana przez Zamawiaj±cego na podstawie z³o¿onego przez oferenta o¶wiadczenia wg wzoru stanowi±cego za³±cznika nr 3 do SWZ, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
2. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca sk³adaj±cy ofertê posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³.
3. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca spe³nia³ minimalne warunki umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, poprzez:
1) Wykazanie i udokumentowanie, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ min. 1 robotê budowlan± której warto¶æ by³a nie ni¿sza ni¿ 300.000,00 z³ netto, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane.
2) Wykazanie i udokumentowanie, ¿e dysponuje, lub bêdzie dysponowa³:
a) minimum 2 pracownikami ogólnobudowlanymi,
b) kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót ogólnobudowlanych przy remoncie, rozbiórce lub wznoszeniu obiektów budowlanych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

UWAGA:
W przypadku sk³adania ofert przez spó³ki cywilne, za¶wiadczenia z ZUS i US dotycz± ka¿dego ze wspólników oraz za spó³kê.

3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
4) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia- wg za³±cznika nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów :
1) Wykaz robót budowlanych w zakresie zbie¿nym z zakresem przedmiotu zamówienia, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ min. 1 robotê budowlan± w zakresie zbie¿nym z zakresem przedmiotu zamówienia opisanym w niniejszej SWZ, której warto¶æ by³a nie ni¿sza ni¿ 300.000,00 z³ netto, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca, wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz powinien zawieraæ nastêpuj±ce informacje (za³±cznik nr 2 do SWZ):
a) imiê i nazwisko osoby wskazanej ,
b) funkcja, jak± pe³niæ bêdzie wskazana osoba,
c) rodzaj i specjalno¶æ uprawnieñ ( z ograniczeniami lub bez ograniczeñ ), numer, data wydania i organ wydaj±cy uprawnienia, wykszta³cenie;
d) szczegó³owy opis wykonywanych i zakoñczonych czynno¶ci w odpowiednim okresie zgodnych z wymogami zawartymi w SWZ - z podaniem miejsca i terminu rozpoczêcia oraz zakoñczenia pe³nienia funkcji, nazwy zadania, nazwy inwestora;
3) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ, nastêpuj±ce dokumenty:
1) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.
2) Za³±cznik nr 1 – Formularz ofertowy.
3) Za³±cznik nr 2 – O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Za³±cznik nr 3 – O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania.
5) Za³±cznik nr 4 – O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli wystêpuje)
6) Za³±cznik nr 5 - O¶wiadczenie dotycz±ce grupy kapita³owej
7) Za³±cznik nr 6 – O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby dotycz±ce wykluczenia z postêpowania (je¿eli wystêpuje)
8) Za³±cznik nr 7 - O¶wiadczenie o robotach (je¿eli wystêpuje)
9) Za³±cznik nr 8 - Wykaz czê¶ci zamówienia przewidzianych do realizacji przez podwykonawców ( je¿eli wystêpuje)
10) Za³±cznik nr 10 -Klauzula informacyjna
11) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12) kosztorysy ofertowe uproszczone, które bêd± zawiera³y:
a) liczbê porz±dkow±,
b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nak³ad,
c) warto¶æ za pozycjê,
d) podsumowanie kosztorysu.
Kosztorysy ofertowe MUSZ¡ odzwierciedlaæ pozycje z przedmiarów robót i zachowywaæ ich kolejno¶æ.
12) W przypadku sk³adania przez Wykonawcê oferty równowa¿nej z zastosowaniem materia³ów lub urz±dzeñ o równowa¿nych parametrach technicznych, nale¿y dodatkowo z³o¿yæ z ofert±:
a) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca sk³ada ofertê równowa¿n±, oraz ¿e zaproponowane zmiany spe³niaj± wszystkie wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej,
b) wykaz zmian, zawieraj±cy dok³adny opis zmian dotycz±cy zastosowanych materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych.
13) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby Wykonawcy (je¿eli wystêpuj±) - za³±cznik nr 11

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do postêpowania, Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, zaznaczaj±c cel wp³aty, w wysoko¶ci: 7 000,00 z³.
2. Forma wnoszenia wadium.
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w:
• pieni±dzu,
• porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2020, poz. 299 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na podany ni¿ej rachunek bankowy Zamawiaj±cego:

Pañstwowa Akademia Nauk Stosowanych w G³ogowie
Bank Spó³dzielczy we Wschowie
Oddzia³ w G³ogowie
Nr rachunku: 74 8669 0001 2020 0202 1254 0001

z opisem przelewu „Wadium DGT.262.4.2023”

4. Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wymaganego wadium lub wadium wniesione zosta³o nieprawid³owo, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
5. Wadium w pieni±dzu jest wp³acone w terminie, je¿eli przed up³ywem terminu sk³adania ofert wp³acona przez Wykonawcê kwota, zostanie zaksiêgowana przez bank na rachunku Zamawiaj±cego. Z³o¿enie dyspozycji wp³aty wadium w dniu sk³adania ofert, nie gwarantuje dotrzymania terminu wniesienia wadium
6. Dowód wp³acenia wadium powinien byæ do³±czony do oferty.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, dokument wadialny musi zawieraæ zapisy gwarantuj±ce prawo Zamawiaj±cego do egzekwowania nale¿no¶ci bez zw³oki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego). Dokument wadialny nale¿y do³±czyæ do oferty w oryginale.
8. Zamawiaj±cy zwraca Wykonawcom wniesione wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywie terminu zwi±zania ofert±,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2) którego oferta zosta³a odrzucona,
3) po wyborze oferty najkorzystniejszej, za wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana,
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej,
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, np. ³±cz±c siê w konsorcja lub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±.
2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofert± wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo w oryginale, uprawniaj±ce do wykonania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zamawiaj±cy w toku prowadzonego postêpowania bêdzie przesy³a³ wszelk± korespondencjê do pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. Przed podpisaniem umowy wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacjê zamówienia;
2) okre¶lenie szczegó³owego zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy;
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z wykonawców oddzielnie, wobec powy¿szego wszystkie o¶wiadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postêpowaniu sk³ada odrêbnie ka¿dy z wykonawców wspólnie wystêpuj±cych.
7. Korzystanie z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
1) wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych z zastrze¿eniem Rozdzia³ VII ust. 1 pkt. 2);
2) wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach tych podmiotów.
8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
9. Informacja dla wykonawców zamierzaj±cych powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom.
1) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych zadañ;
2) Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom;
3) Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawcy, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, z³o¿enia o¶wiadczenia w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu;
4) Umowa o podwykonawstwo bêdzie musia³a okre¶laæ, jaki zakres czynno¶ci zostanie powierzony podwykonawcom;
5) Zlecenie przez wykonawcê wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialno¶ci za wykonie ca³o¶ci zamówienia, tj. us³ug wykonywanych przez siebie i zleconych.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania
o udzielenie zamówienia:
1) niezale¿nie od warto¶ci tej zmiany, o ile zosta³a przewidziana w og³oszeniu
o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych
i jednoznacznych postanowieñ umownych, które mog± obejmowaæ postanowienia dotycz±ce zasad wprowadzania zmian wysoko¶ci ceny, je¿eli spe³niaj± one ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) okre¶laj± rodzaj i zakres zmian,
b) okre¶laj± warunki wprowadzenia zmian,
c) nie przewiduj± takich zmian, które modyfikowa³yby ogólny charakter umowy;
2) gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê:
a) je¿eli taka mo¿liwo¶æ zosta³a przewidziana w postanowieniach umownych,
o których mowa w pkt. 1, lub
b) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c wprawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unik-niêcia stosowania przepisów ustawy, lub
c) w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp;
3) je¿eli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych robót budowlanych, a których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
4) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-24 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.