eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagnańskProwadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu "Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopszagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d18d94-2301-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263097/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zajęcia logopedyczne dla uczestników świetlic środowiskowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.6.2024.FESW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Chrustach.
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu (poniedziałki, wtorki i środy) w godz.14.30 – 17.30
Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Chrustach będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 41720,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Tumlinie
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30.
Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Tumlinie będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 41720 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część III: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Kajetanowie
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30. Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Kajetanowie będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 41720 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część IV: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Samsonowie
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30.
Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Samsonowie będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego –lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 41720 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część V: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Zagnańsku
Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki 15.30 - 18.30 , wtorki i środy: w godz. 14.30 – 17.30). Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Zagnańsku będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 41720 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478

7.3.3) Ulica: Spacerowa 8b

7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478

7.3.3) Ulica: Spacerowa 8 b

7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478

7.3.3) Ulica: Spacerowa 8 b

7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478

7.3.3) Ulica: Spacerowa 8 b

7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478

7.3.3) Ulica: Spacerowa 8 b

7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-050

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.