Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351493/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopszagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć logopedycznych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d18d94-2301-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263097/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zajęcia logopedyczne dla uczestników świetlic środowiskowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.6.2024.FESW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w Chrustach.Świetlica otwarta 3 dni w tygodniu (poniedziałki, wtorki i środy) w godz.14.30 – 17.30
Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Chrustach będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 41720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w TumlinieŚwietlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30.
Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Tumlinie będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 41720 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część III: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w KajetanowieŚwietlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30. Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Kajetanowie będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 41720 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część IV: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w SamsonowieŚwietlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) w godz. 14.30 – 17.30.
Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Samsonowie będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego –lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 41720 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część V: Zajęcia logopedyczne w świetlicy środowiskowej w ZagnańskuŚwietlica otwarta 3 dni w tygodniu ( poniedziałki 15.30 - 18.30 , wtorki i środy: w godz. 14.30 – 17.30). Osoba pełniąca funkcję logopedy w świetlicy w Zagnańsku będzie zobowiązana do przeprowadzenia badania przesiewowego dla 15 dzieci w wieku 6-15 lat w ilości 1 godziny dla każdego dziecka = 15h badanie trzeba przeprowadzić w lipcu 2024 r. – wypełnienie karty badania logopedycznego (wzór opracowany przez Wykonawcę) następnie wybrać 5 dzieci z największymi potrzebami wsparcia logopedycznego – lipiec 2024 r. podając uzasadnienie do wsparcia logopedycznego
- realizacja wsparcia logopedycznego: z 5 wybranymi dziećmi w okresie od lipiec 2024 r. do marzec 2026 r. ogółem 21 miesięcy licząc średnio 1h w tygodniu na dziecko – 81h na dziecko x 5 dzieci = 405h – wypełnianie listy obecności i dziennika zajęć (wzór opracowany przez Zamawiającego).
Łącznie do przeprowadzenia 420 godzin zajęć logopedycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 41720 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478
7.3.3) Ulica: Spacerowa 8b
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478
7.3.3) Ulica: Spacerowa 8 b
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478
7.3.3) Ulica: Spacerowa 8 b
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478
7.3.3) Ulica: Spacerowa 8 b
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poradnia Logopedyczno-Pedagogiczna Ewa Wójcik-Szmatoła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171872478
7.3.3) Ulica: Spacerowa 8 b
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
Poradnia Logopedyczno - Pedagogiczna EWA WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI ZAGNAŃSK
więcej: przetargi ZAGNAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole".
- "Świadczenie usług wspierających w postaci specjalistycznego poradnictwa oraz superwizji, w tym w ramach projektu "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie poznańskim."
- Świadczenie usług: psychologa, pedagoga, socjoterapeuty, animatora, superwizora, szkolenia PRIDE oraz usługi cateringowej/gastr. w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin"Za Życiem"na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim w okresie I-XII 2025. (10/U/SOSW/2024)
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.