Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411379/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac konserwacyjno-remontowych masztów antenowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 41 21
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f264e009-1b60-43e2-9c03-dacc567e525d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac konserwacyjno-remontowych masztów antenowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f264e009-1b60-43e2-9c03-dacc567e525d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031463/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie prac konserwacyjno-remontowych masztów antenowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411379
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 58/1.3.3/24/SZP/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 247000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet nr 1 - Konserwacja masztów antenowych w wybranych jednostkach Policji (PP Kazimierz Dolny, KP Poniatowa, KPP Opole Lubelskie, KPP Kraśnik, PP Modliborzyce, KPP Janów Lubelski, PP Godziszów, KPP Biłgoraj, PP Zwierzyniec, PP Krasnobród).2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w szczególności wymagany zakres prac, został określony w następujących dokumentach:
- Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
- Opis wykonania prac konserwacyjnych masztów wspólny dla wszystkich trzech pakietów, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
- Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych masztów dla każdego pakietu, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ dla pakietu nr 1, nr 2 i nr 3.
- Wykaz masztów antenowych lubelskiego garnizonu Policji przeznaczonych do konserwacji, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
3. Po zakończeniu zleconych prac konserwacyjnych masztów Wykonawca sporządza dokumentację powykonawczą w formie Protokołu z prac konserwacyjnych masztu antenowego (załącznik do wzoru umowy).
4. Dokumentacja powykonawcza (określona w § 9 wzoru umowy) winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Opisie wykonania prac konserwacyjnych masztów (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.5.5.) Wartość części: 45434,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Pakiet nr 2 - Konserwacja masztów antenowych w wybranych jednostkach Policji (PP Sławatycze, KP Wisznice, KP Kock, KPP Ryki, PP Michów, KPP Lubartów, KP Niemce, KP Bełżyce, KP Bychawa, KP Piaski).2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w szczególności wymagany zakres prac, został określony w następujących dokumentach:
- Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
- Opis wykonania prac konserwacyjnych masztów wspólny dla wszystkich trzech pakietów, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
- Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych masztów dla każdego pakietu, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ dla pakietu nr 1, nr 2 i nr 3.
- Wykaz masztów antenowych lubelskiego garnizonu Policji przeznaczonych do konserwacji, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
3. Po zakończeniu zleconych prac konserwacyjnych masztów Wykonawca sporządza dokumentację powykonawczą w formie Protokołu z prac konserwacyjnych masztu antenowego (załącznik do wzoru umowy).
4. Dokumentacja powykonawcza (określona w § 9 wzoru umowy) winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Opisie wykonania prac konserwacyjnych masztów (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.5.5.) Wartość części: 54934,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pakiet nr 3 - Konserwacja masztów antenowych w wybranych jednostkach Policji (Wydział Transportu KWP w Lublinie, OPP KWP w Lublinie, KWP w Lublinie – maszt C, KWP w Lublinie – maszt D, KMP w Lublinie – maszt A, KP I, KP III, KP IV, KP VI, KPP Krasnystaw, KMP Chełm, KP Urszulin, PP Wola Uhruska).2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w szczególności wymagany zakres prac, został określony w następujących dokumentach:
- Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
- Opis wykonania prac konserwacyjnych masztów wspólny dla wszystkich trzech pakietów, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
- Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych masztów dla każdego pakietu, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ dla pakietu nr 1, nr 2 i nr 3.
- Wykaz masztów antenowych lubelskiego garnizonu Policji przeznaczonych do konserwacji, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
3. Po zakończeniu zleconych prac konserwacyjnych masztów Wykonawca sporządza dokumentację powykonawczą w formie Protokołu z prac konserwacyjnych masztu antenowego (załącznik do wzoru umowy).
4. Dokumentacja powykonawcza (określona w § 9 wzoru umowy) winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Opisie wykonania prac konserwacyjnych masztów (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.5.5.) Wartość części: 66630,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27235,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76444,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27235,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCRA Electronics G. Pikus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661211802
7.3.3) Ulica: ul. 17 Stycznia 50/4
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
jakie przetargi wygrała firma
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27235,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27235,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73923,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27235,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCRA Electronics G. Pikus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661211802
7.3.3) Ulica: ul. 17 Stycznia 50/4
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
jakie przetargi wygrała firma
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27235,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35406,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35406,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCRA Electronics G. Pikus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661211802
7.3.3) Ulica: ul. 17 Stycznia 50/4
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
jakie przetargi wygrała firma
ACCRA ELECTRONICS Grzegorz Pikus
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35406,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja Miejskich Kanałów Technologicznych na terenie miasta Białegostoku oraz inwentaryzacja sieci światłowodowej (...)
- Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
- Budowa ul. Nowej w Studziankach
więcej: Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.