eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie prac konserwacyjno-remontowych masztów antenowych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac konserwacyjno-remontowych masztów antenowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 41 21

1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f264e009-1b60-43e2-9c03-dacc567e525d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac konserwacyjno-remontowych masztów antenowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f264e009-1b60-43e2-9c03-dacc567e525d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031463/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie prac konserwacyjno-remontowych masztów antenowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411379

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 58/1.3.3/24/SZP/U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 247000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet nr 1 - Konserwacja masztów antenowych w wybranych jednostkach Policji (PP Kazimierz Dolny, KP Poniatowa, KPP Opole Lubelskie, KPP Kraśnik, PP Modliborzyce, KPP Janów Lubelski, PP Godziszów, KPP Biłgoraj, PP Zwierzyniec, PP Krasnobród).
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w szczególności wymagany zakres prac, został określony w następujących dokumentach:
- Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
- Opis wykonania prac konserwacyjnych masztów wspólny dla wszystkich trzech pakietów, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
- Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych masztów dla każdego pakietu, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ dla pakietu nr 1, nr 2 i nr 3.
- Wykaz masztów antenowych lubelskiego garnizonu Policji przeznaczonych do konserwacji, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
3. Po zakończeniu zleconych prac konserwacyjnych masztów Wykonawca sporządza dokumentację powykonawczą w formie Protokołu z prac konserwacyjnych masztu antenowego (załącznik do wzoru umowy).
4. Dokumentacja powykonawcza (określona w § 9 wzoru umowy) winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Opisie wykonania prac konserwacyjnych masztów (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.5.5.) Wartość części: 45434,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Pakiet nr 2 - Konserwacja masztów antenowych w wybranych jednostkach Policji (PP Sławatycze, KP Wisznice, KP Kock, KPP Ryki, PP Michów, KPP Lubartów, KP Niemce, KP Bełżyce, KP Bychawa, KP Piaski).
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w szczególności wymagany zakres prac, został określony w następujących dokumentach:
- Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
- Opis wykonania prac konserwacyjnych masztów wspólny dla wszystkich trzech pakietów, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
- Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych masztów dla każdego pakietu, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ dla pakietu nr 1, nr 2 i nr 3.
- Wykaz masztów antenowych lubelskiego garnizonu Policji przeznaczonych do konserwacji, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
3. Po zakończeniu zleconych prac konserwacyjnych masztów Wykonawca sporządza dokumentację powykonawczą w formie Protokołu z prac konserwacyjnych masztu antenowego (załącznik do wzoru umowy).
4. Dokumentacja powykonawcza (określona w § 9 wzoru umowy) winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Opisie wykonania prac konserwacyjnych masztów (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.5.5.) Wartość części: 54934,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pakiet nr 3 - Konserwacja masztów antenowych w wybranych jednostkach Policji (Wydział Transportu KWP w Lublinie, OPP KWP w Lublinie, KWP w Lublinie – maszt C, KWP w Lublinie – maszt D, KMP w Lublinie – maszt A, KP I, KP III, KP IV, KP VI, KPP Krasnystaw, KMP Chełm, KP Urszulin, PP Wola Uhruska).
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w szczególności wymagany zakres prac, został określony w następujących dokumentach:
- Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
- Opis wykonania prac konserwacyjnych masztów wspólny dla wszystkich trzech pakietów, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
- Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych masztów dla każdego pakietu, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ dla pakietu nr 1, nr 2 i nr 3.
- Wykaz masztów antenowych lubelskiego garnizonu Policji przeznaczonych do konserwacji, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
3. Po zakończeniu zleconych prac konserwacyjnych masztów Wykonawca sporządza dokumentację powykonawczą w formie Protokołu z prac konserwacyjnych masztu antenowego (załącznik do wzoru umowy).
4. Dokumentacja powykonawcza (określona w § 9 wzoru umowy) winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Opisie wykonania prac konserwacyjnych masztów (załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.5.5.) Wartość części: 66630,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27235,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76444,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27235,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCRA Electronics G. Pikus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661211802

7.3.3) Ulica: ul. 17 Stycznia 50/4

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27235,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27235,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73923,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27235,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCRA Electronics G. Pikus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661211802

7.3.3) Ulica: ul. 17 Stycznia 50/4

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27235,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35406,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35406,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACCRA Electronics G. Pikus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661211802

7.3.3) Ulica: ul. 17 Stycznia 50/4

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35406,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowy nr 61/ŁI/2024, 62/ŁI/2024, 63/ŁI/2024 z dnia 03.09.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.