Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00462776/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu „Planu ogólnego Miasta Sandomierza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8154100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu „Planu ogólnego Miasta Sandomierza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f09b488-ae89-4248-a75f-b9fc53bd6b98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019863/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Opracowanie „Planu ogólnego Sandomierza”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.18.2024.WSL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129370,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego Miasta Sandomierza oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego tj. objęte zakresem zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz 977 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 ze zm.), ustawie z dnia 2 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), rozporządzeniem z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. poz. 155) oraz właściwymi przepisami szczególnymi.
a) Zakres zamówienia obejmuje czynności wyszczególnione w projekcie umowy (stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ) w tym m.in.:
- Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania;
- Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
- Przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji
o podjęciu przez Radę Miasta Sandomierza uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego;
- Przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza Miasta Sandomierza wymaganych ustawą;
- Wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu,
- Sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne);
- Przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego;
- Udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej;
- Dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz
z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego;
- Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego
z mieszkańcami miasta oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień;
- Sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego;
- Przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Miasta Sandomierza uchwalającej plan ogólny;
- Wykonawca zobowiązuje się skompletować i przygotować dokumentację
formalno-prawną w celu przedłożenia jej Świętokrzyskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu w Kielcach;
- W przypadku wystąpienia potrzeby ponowienia procedury planistycznej Wykonawca zobowiązuje się do ponowienia niezbędnych czynności, jak również do ponownego opracowania niezbędnych dokumentów w ramach niniejszej umowy;
- Wykonawca jest zobowiązany do udziału w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;
- Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej oraz na ewentualne żądanie bierze udział w spotkaniach z Zamawiającym;
- Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej,
a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać
w ramach przedmiotu zamówienia, kosztów i terminów wykonania przedmiotu zamówienia.
b) Niezbędne do wykonania załączniki potrzebne na cele opracowania przedmiotowego zamówienia:
- Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej,
w ilości 2 egzemplarzy;
- Część tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy;
- Część graficzna w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy;
- Prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy;
- Rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii;
- Rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff;
- Dane przestrzenne;
- Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.
c) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego
w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt umowy (wraz z zał. nr 1 do projektu umowy - harmonogram prac) stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
Gwarancja na przedmiot zamówienia: 24 miesiące. Warunki gwarancji określone zostały w § 8 projektu umowy stanowiącego zał. nr 8 do SWZ.
Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 100.000,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia otwarcia ofert tj. do 02.09.2024r.,do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej położonych w granicach miasta Sandomierza w 2025 roku".
- Dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
- Usługa ubezpieczenia Gminy Sandomierz oraz jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sporządzenie planu ogólnego Gminy Bobowa"
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łuków wraz z przeprowadzeniem procedury planistycznej
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Gnojnik
- Opracowanie kompletnego projektu planu ogólnego Gminy Zakrzewo
- Usługa opracowania Strategii Rozwoju Gminy Stare Pole na lata 2026 - 2036 oraz Planu Ogólnego Gminy Stare Pole
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Kamień Pomorski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.