Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274400/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zalew atrakcji - budowa infrastruktury kulturalno - turystycznej w Gminie Blachownia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLACHOWNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 22
1.5.2.) Miejscowość: Blachownia
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@blachownia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://blachownia.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://blachownia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zalew atrakcji - budowa infrastruktury kulturalno - turystycznej w Gminie Blachownia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7671c022-f385-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00570553/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Zalew atrakcji - budowa infrastruktury kulturalno - turystycznej w Gminie Blachownia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i budowa w ramach “Zalew atrakcji – budowa infrastruktury kulturalno-turystycznej w Gminie Blachownia “tj.1)projekt i budowa placu wodnego wraz z niezbędną technologią do uzdatniania i ogrzewania wody placu wodnego, zjeżdżalni zewnętrznej i montaż toru wodnego na działce nr ewid. 197 obręb 0001 Blachownia , likwidacja istniejącej infrastruktury kolidującej z planowanym zamierzeniem inwestycyjnym tj. przebudowa lub rozbiórka istniejącej instalacji oświetlenia zewnętrznego, istniejącej wody i instalacji kanalizacji sanitarnej.
Zamawiający wymaga wykonania i uruchomienia obiektów „pod klucz”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3500000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planuję się przebudowę istniejącej budynku Urzędy Stanu Cywilnego, z dostosowaniem do potrzeb związanych z realizacją Izby pamięci, wraz z zapleczem socjalno – biurowym. W nowej części planuje się realizację nowej sali wielofunkcyjnej z częścią socjalno – techniczną. Pierwotna funkcja budynku USC do dworzec kolejowy. Planuje się budowę nowej części budynku w formie peronu dworca kolejowego. Bryła na rzucie prostokąta, przykryta dachem płaskim. Nowa część połączona z projektowaną sceną plenerową zadaszoną. Planowana jest modernizacja placu zabaw, likwidacja istniejącej infrastruktury kolidującej z planowanym zamierzeniem inwestycyjnym tj. przebudowa lub rozbiórka istniejącej instalacji oświetlenia zewnętrznego, istniejącej wody i instalacji kanalizacji sanitarnej. Zakres niezbędnych do wykonania prac projektowych i robót określa program funkcjonalno – użytkowy zwany dalej PFU.Zadanie realizowane jest w oparciu o dofinansowanie z Rządowego Programu Inwestycji strategicznych Polski Ład, a tym samym sposób realizacji płatności jest ściśle związany ze sposobem finansowanie określonym przez instytucję współfinansującą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 4200000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po analizie możliwości finansowych Gminy Blachownia, Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty (najkorzystniejszej) z najniższą ceną.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4127880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4279000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4127880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. Mar-Bud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732908718
7.3.3) Ulica: Ul. Bór 143
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4127880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.