Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394744/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku zabytkowego w Dziwnowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziwnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dziwnow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku zabytkowego w Dziwnowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09fab495-391b-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020567/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont zabytkowego budynku (OPS) w Dziwnowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394744
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 270455,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I. WYKONANIE HYDROIZOLACJI WTÓRNYCH BUDYNKU OPS W DZIWNOWIEPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie hydroizolacji wtórnych ścian i posadzek przyziemia wraz z wykonaniem wentylacji pomieszczeń budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Dziwnowie, przy ul. Małej 3, na działce nr 321/3 obręb Dziwnów.
Dodatkowo wykonać należy obsypkę drenażu opaskowego, a w razie konieczności rur drenażu i systemu zbierania wody. Dokumentacja projektowa zawiera zastosowanie rekuperatorów w pomieszczeniu archiwum, które należy zasilić z istniejącego obwodu zasilającego gniazda kablem podtynkowym 3x1,5 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ, stanowiącym jej integralną część.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac remontowych w miesiącach lipiec - sierpień tylko w pomieszczeniu archiwum, klatce schodowej oraz prac na zewnątrz. Prace konieczne do wykonania w pomieszczeniach Straży Miejskiej należy przewidzieć od miesiąca września.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 184776,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II. WYMIANA STOLARKI W BUDYNKU OPS W DZIWNOWIEWymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Dziwnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ, stanowiącym jej integralną część.
Szczegółowy zakres robót obejmuje:
a) dokładny pomiar okien i drzwi przed ich wykonaniem oraz zamontowaniem;
b) dokładny pomiar parapetów wewnętrznych przed ich wykonaniem i zamontowaniem;
c) demontaż istniejących drzwi i okien wraz z parapetem wewnętrznym;
d) wymiana drzwi zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki drzwiowej;
e) wymiana okien wraz z parapetem wewnętrznym z konglomeratu zgodnie z załączonym zestawieniem stolarki okiennej;
f) naprawa uszkodzonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych wraz z pomalowaniem;
g) zabezpieczenie mebli oraz wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach, w których wykonywane będą roboty;
h) wywóz gruzu i zdemontowanej stolarki.
Okna muszą spełniać minimalne warunki:
• system profili PCV klasa A – minimum pięciokomorowy, biały o głębokości profila min. 70 mm z uszczelkami fabrycznie wprowadzonymi do profilu;
• nawiewniki powietrza higrosterowane wbudowane w ramiak okienny lub co najmniej wykonanie osobnych nawiewników;
• szyby zespolone izolacyjne, klejone 4x16x4 mm połączone;
• współczynnik przenikania ciepła dla okna U(max) = 0,9 [W/m2*K];
• okucia obwiedniowe umożliwiające dwukierunkowe otwieranie, rozwieranie i uchylne oraz mikrowentylację przynajmniej w jednym skrzydle, klamki umieszczone na odpowiedniej wysokości umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie.
• podział okna oraz drzwi na skrzydła musi być zachowany zgodnie ze stanem istniejącym oraz załączonym zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej.
Harmonogram prac należy przedstawić Zamawiającemu. Z uwagi na funkcjonowanie obiektu (budynek urzędu oraz mieszkanie) należy zapanować prace w sposób niekolidujący z wykonywaną pracą.
UWAGA!
Zamawiający informuje, że:
1) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej należy wycenić odrębnie dla każdej z trzech kondygnacji budynku (przyziemie, parter, poddasze);
2) Zamawiający w przypadku braku środków finansowych może zrezygnować z wymiany stolarki okiennej i drzwiowej na poszczególnych kondygnacjach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 85678,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170072,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170072,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAWBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571724675
7.3.3) Ulica: Paprotno 30
7.3.4) Miejscowość: Paprotno/Cerkwica
7.3.5) Kod pocztowy: 72-342
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170072,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAWBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571724675
7.3.3) Ulica: Paprotno 30
7.3.4) Miejscowość: Paprotno/Cerkwica
7.3.5) Kod pocztowy: 72-342
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.