Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337317/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00351896/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali wykładowej 111 w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej ul. Piątkowska 94 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali wykładowej 111 w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej ul. Piątkowska 94 w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06d56427-3032-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071936/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budynek WI ul. Piątkowska 94 - przebudowa sali wykładowej 111
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 783A/AZ/262/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji sali wykładowej 111 na podstawie projektu technicznego „Przebudowa auli 111 Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w tym przepisami ustawy Prawo budowlane, przepisami BHP, ppoż, normami, wiedzą i sztuką budowlaną. Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu u stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały muszą posiadać aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty, itp.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Sala wykładowa o powierzchni 146 m2 stanowi całość. Roboty budowlane, instalacyjne, elektryczne oraz multimedialne będą wykonywane równocześnie i wymagają bieżącej koordynacji w trakcie ich prowadzenia. Podział na części zakłóci ciągłość prac z uwagi na konieczność przekazywania terenu budowy kolejnym wykonawcom, a nadto wydłuży okres realizacji inwestycji. Nadto, przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na konieczność całościowej realizacji zamówienia przez jednego wykonawcę – ze względów organizacyjnych i technologicznych przedmiot zamówienia stanowi całość. Jednocześnie, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.
4. Wykaz robót oraz zakres ich wykonania
Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny
1
budowlane Prace przygotowawcze – rozbiórki, podłogi, okładziny ścienne, sufity, stolarka drzwiowa i okienna, , dokumentacja powykonawcza, Projekt techniczny, SWZ, STWiOR
2 budowlane wyposażenie meblarskie Projekt techniczny, SWZ, STWiOR
3 audiowideo Instalacja – koryta, przewody, krosownice, szafa sprzętowa, pomiary, system multimedialny, dokumentacja powykonawcza, instrukcja obsługi Projekt techniczny, SWZ, STWiOR
4 elektryczne Rozbudowa tablicTGE/M i TE-1M, montaż rozdzielnicy RS, oprawy podstawowe, oprawy awaryjne, osprzęt, okablowanie wewnętrzne, zasilanie agregatu, trasy kablowe, pomiary, dokumentacja powykonawcza, instrukcja obsługi Projekt techniczny, SWZ, STWiOR
5 wentylacyjne Demontaż urządzeń instalacji c.o., demontaż instalacji wentylacji, dostawa i montaż centrali wentylacyjnej, dostawa i montaż agregatu freonowego, kanały wentylacyjne z armaturą regulacyjną, pomiary, dokumentacja powykonawcza, instrukcja obsługi Projekt techniczny, SWZ, STWiOR
UWAGA
Ofertę należy przygotować na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, suplemencie oraz informacji zawartych w SWZ.
Zamawiający informuje, iż załączone kosztorysy ślepe z książką przedmiarów robót stanowią jedynie funkcję informacyjną oraz pomocniczą i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przy wyliczeniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania opisanego w Specyfikacji przedmiotu zamówienia.
5. Zdemontowane okładziny ścienne, panele sufitowe, 20 szt. siedzisk należy przekazać Zamawiającemu. Dotyczy materiałów będących w dobrym stanie, które będą się nadawać do wbudowania w innych salach UPP.
6. Prace w sali wykładowej będą odbywać się w obiekcie czynnym, dlatego też na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia niezakłóconego i bezpiecznego ciągu komunikacyjnego w czasie trwania remontu.
7. Prace prowadzone będą w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej ul. Piątkowska 94 w Poznaniu.
8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na zasadach niżej opisanych:
- co najmniej 36 miesięcy na roboty budowlano-instalacyjne (Uwaga: długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty budowlane jest jednym z kryteriów oceny ofert)
Zamawiający w czasie udzielenia gwarancji wymaga serwisowania takich elementów zamówienia jak serwis i konserwacja
- centrali wentylacyjnej,
- agregatu chłodniczego,
- siedzisk audytoryjnych,
- stolarki okiennej.
- co najmniej 24 miesięcy na system multimedialny
w skład którego wchodzi: monitor dotykowy 98”, monitor 65”, sterownik systemu, nadajnik i odbiornik HDBaseT, panel sterujący stołowy, monitor biurkowy, komputer, procesor audio, podwójny odbiornik mikrofonów bezprzewodowych, nadajnik ręczny, nadajnik paskowy, mikrofon nagłowny, mikrofon do rejestracji prowadzącego, mikrofon do rejestracji widowni, kamera do rejestracji, rejestrator z możliwością strumieniowania, karta przechwytująca do komputera, zestaw głośników sufitowych, zestaw głośników ściennych, wzmacniacz mocy, wzmacniacz pętli indoktofunicznej, przełącznik sieciowy, punkt dostępowy, bramka KNX/RS232, przyłącze stołowe, statyw mikrofonu, statyw mikrofonu stołowego, okablowanie ruchome, montaż i strojenie oraz oprogramowanie urządzeń, serwis i konserwacja tych urządzeń).
11. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem.
12. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane, dokumentacją projektową, umową lub w sytuacji uszkodzenia obiektu – Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt.
13. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w Specyfikacji Technicznej. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność. Zamawiający wskazuje, że ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
14. Zamawiający stosowanie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne bezpośrednio na placu budowy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2022 r. poz. 1510).
Nie dotyczy to osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
15. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności robotnika zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz STWiORB.
16. Zamawiający w treści umowy określi:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę,
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.
17. Wszystkie prace głośne ( np. wiercenie , kucie, ) należy prowadzić po godzinie 15: 00 oraz w dni wolne. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w projekcie budowlanym (projektach technicznych), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi zawartymi w SWZ i jej załącznikach oraz Umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2700000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2706000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2700000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana IZO-BUD Piotr Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630884557
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 45
7.3.4) Miejscowość: Dopiewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne i audiowideo; wentylacyjne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "IZO - BUD" PIOTR KWIATKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA "IZO - BUD" PIOTR KWIATKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.