eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrezdenkoZimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drezdenko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.drezdenko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ad01fd-6297-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030505/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427025

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta
4. Przedmiot części I zamówienia obejmuje:
1) Odśnieżanie ulic na terenie miasta,
2) Odśnieżanie wraz z posypywaniem materiałem uszorstniającym ulic na terenie miasta,
3) Posypywanie ulic na terenie miasta materiałem uszorstniającym,
4) Odśnieżanie placów, parkingów, zatok oraz przystanków autobusowych na terenie miasta,
5) Posypywanie placów, parkingów, zatok oraz przystanków autobusowych materiałem uszorstniającym,
6) Odśnieżanie mechaniczne chodników na terenie miasta i ścieżki rowerowej Drezdenko-Gościm,
7) Posypywanie mechaniczne chodników i ścieżki rowerowej materiałem uszorstniającym,
8) Likwidacja gołoledzi mieszanką piaskowo-solną,
9) Wywóz śniegu na odległość do 5 km, w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
10) Usunięcie pozostałego materiału uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego z całego obszaru gdzie wykonano posypywanie materiałem uszorstniającym w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis wykonywania przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 197205,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy I (sołectwa Kijów, Goszczanowo, Duraczewo, Goszczanówko, Goszczanowiec, Zielątkowo, Gościm, Bagniewo, Trzebicz, Trzebicz Nowy, Osów, Lubiatów)
8. Przedmiot części II zamówienia obejmuje:
1) Odśnieżanie dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy,
2) Odśnieżanie wraz z posypywaniem materiałem uszorstniającym dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy,
3) Posypywanie dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy materiałem uszorstniającym,
4) Likwidacja gołoledzi mieszanką piaskowo-solną,
5) Odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo-solną chodników oraz terenu przy salach wiejskich. Zakres prac obejmuje chodniki i teren przy salach wiejskich w Goszczanowie – 40 m2, Goszczanowcu – 30 m2, Gościmiu – 30 m2, Trzebiczu – 30 m2 i Osowie – 120 m2. Zamawiający na bieżąco będzie określał dokładny teren do odśnieżenia / posypania przy w/w salach wiejskich. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia do odśnieżania / posypywania dodatkowego terenu.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia do odśnieżania / posypywania dodatkowego terenu.
10. Szczegółowy opis wykonywania przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 97475,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy II (sołectwa Górzyska, Modropole, Zagórze, Lubiewo, Przeborowo, Drawiny, Stare Bielice, Kosin, Lipno, Niegosław, Marzenin, Karwin, Grotów, Rąpin, Klesno)
13. Przedmiot części III zamówienia obejmuje:
1) Odśnieżanie dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy,
2) Odśnieżanie wraz z posypywaniem materiałem uszorstniającym dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy,
3) Posypywanie dróg wraz z zatokami oraz przystankami autobusowymi na terenie gminy materiałem uszorstniającym,
4) Likwidacja gołoledzi mieszanką piaskowo-solną,
5) Odśnieżanie i posypywanie mieszanką piaskowo-solną chodników oraz terenu przy salach wiejskich. Zakres prac obejmuje chodniki i teren przy salach wiejskich Niegosławiu – 120 m2, Marzeninie 50 m2, Grotowie 30 m2 i Drawinach – 30 m2. Zamawiający na bieżąco będzie określał dokładny teren do odśnieżenia / posypania przy w/w salach wiejskich. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia do odśnieżania / posypywania dodatkowego terenu.
14. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia do odśnieżania / posypywania dodatkowego terenu.
15. Szczegółowy opis wykonywania przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 127611,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141879,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141879,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141879,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGKiM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5950000276

7.3.3) Ulica: Pierwszej Brygady 21a

7.3.4) Miejscowość: Drezdenko

7.3.5) Kod pocztowy: 66-530

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141879,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH PROMAT – BIS Anna Rój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5951002484

7.3.3) Ulica: Niepodległości 10

7.3.4) Miejscowość: Drezdenko

7.3.5) Kod pocztowy: 66-530

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH PROMAT – BIS Anna Rój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5951002484

7.3.3) Ulica: Niepodległości 10

7.3.4) Miejscowość: Drezdenko

7.3.5) Kod pocztowy: 66-530

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.