eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUsługa przeprowadzenia specjalistycznych prac porządkowych i zabezpieczających budynki nr 1 i 2 przy ul. Teatralnej 25 w Gorzowie Wielkopolskim po pożarze.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia specjalistycznych prac porządkowych i zabezpieczających budynki nr 1 i 2 przy ul. Teatralnej 25 w Gorzowie Wielkopolskim po pożarze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia im. Jakuba z Paradyża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365193022

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fryderyka Chopina 52, budynek nr 7

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957279515

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kjakubowska@ajp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ajp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia specjalistycznych prac porządkowych i zabezpieczających budynki nr 1 i 2 przy ul. Teatralnej 25 w Gorzowie Wielkopolskim po pożarze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ae36b0-4683-4db3-96e9-d345e89699fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00415712

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSdsZP/252-07/24/KJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obiekty będące przedmiotem zamówienia położone jest w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25 . W ww. budynkach zakłada się wykonanie prac porządkowych po pożarze wraz z usunięciem zalegających elementów z niższych kondygnacji celom usunięcia stropów, montaż podestów roboczych na uszkodzonych kondygnacjach.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) oczyszczenie podłóg parter, 1 i 2 piętro (zalegająca wełna mineralna, elementy gruzu, pozostałe zanieczyszczenia)
2) zdementowanie podwieszanych sufitów w szczególności z płyty GK wraz z usunięciem wełny mineralnej (tam, gdzie jest dostęp ) nie dotyczy demontażu instalacji, chyba że zagrażają bezpieczeństwu – częściowo parter, 1 i 2 piętro)
3) usunięcie mebli biurowych z wyłączeniem mebli w zabudowie stałej z 1 i 2 pietra,
4) całość zdemontowanych elementów umieścić w kontenerze na dziedzińcu (kontenery, wywóz i utylizacja odpadów nie wchodzą w zakres przedmiotu umowy),
5) na poddaszu usunąć pod nadzorem inspektora nadzoru luźne belki konstrukcji dachowej, zdemontować, wyciąć, złożyć w kontenerze,
6) zabezpieczenie sufitu w pomieszczeniu kotłowni przed zawaleniem lub demontaż.
7) należy zapewnić stały nadzór kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi.
8) całość bezpieczeństwa nad wykonanymi pracami odpowiedzialny będzie wykonawca w szczególności nad bezpieczeństwem osób.
9) wykonanie podestów roboczych na uszkodzonych kondygnacjach umożliwiających bezpieczne przemieszczanie się osób prowadzących prace porządkowe:
Należy wykonać pomosty umożliwiające bezpieczną komunikację nad spalonymi fragmentami stropów. Obecnie stwierdzono uszkodzenia stropów w trzech miejscach – w wycenie należy podać cenę za jeden taki element, gdyby podczas prac porządkowych zaistniała potrzeba wykonania dodatkowego pomostu wobec stwierdzenie kolejnych uszkodzeń stropów.
Pomosty należy wykonać na elementach drewnianych – krawędziakach impregnowanych wys. 120x120 mm – 5 szt. Od góry należy zastosować sklejkę szalunkową grubości minimalnej 21mm.
Mocowanie na marki stalowe (połączenie śrubowe lub gwoździe) do uzgodnienia z Inspektorem przed wykonaniem.
Długość pomostu należy dostosować do otworu w stropie zapewniając odpowiednią długość podparcia oraz sposób mocowania. Całość wcześniej uzgodnić z nadzorem inwestorskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOTECH Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992107027

7.3.3) Ulica: Podmiejska Boczna

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.