Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439991/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w zespole dworsko-parkowym Podzamcze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48815358639
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-leczna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w zespole dworsko-parkowym Podzamcze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ab7618-3a02-46a4-b48e-5014222882d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065248/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Utrzymanie terenów zielonych w zespole dworsko-parkowym Podzamcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w zespole dworsko-parkowym Podzamcze.
2. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje:
1) koszenie trawników w całym okresie pielęgnacji powinno odbywać się w regularnych odstępach czasu, przy czym częstość koszenia należy uzależnić od wzrostu traw tak aby wysokość trawy przed kolejnym koszeniem nie przekraczała wysokości 10 do 12 cm,
2) zagospodarowanie pokosu poprzez mulczowanie lub zebranie i wywiezienie skoszonej trawy,
3) nawożenie trawników mieszanką - około 3 kg N.P.K. (zawartość azotu, fosforu, potasu) na 1 ar w ciągu roku. Mieszanki nawozów należy przygotowywać tak, aby trawom zapewnić składniki wymagane w poszczególnych porach roku. Nawozy należy aplikować na rośliny suche, dopiero później podlewać,
4) ręczne lub chemiczne odchwaszczanie trawników, ciągów pieszych, parkingu i placu,
5) odchwaszczanie i pielęgnacja roślin,
6) uzupełnianie kory przy nasadzonych roślinach,
7) utrzymanie odpowiedniej wilgoci gleby w okresie suszy, podlewanie trawników i roślin,
8) dokonywanie przeglądów drzewostanu i informowanie Zamawiającego o występowaniu starych, suchych i uszkodzonych konarów stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi,
9) usuwanie samosiewów pod koronami drzew oraz usuwanie odrostów korzeniowych drzew, usuwanie roślin, które są zdeformowane lub nie mają szansy na rozwój,
10) usuwanie na bieżąco gałęzi, które spadły z drzew,
11) usuwanie liści: minimum czterokrotnie z powierzchni trawników, nasadzonych krzewów oraz rabat,
12) w razie porażenia chorobami lub szkodnikami roślin w parku należy natychmiast przystąpić do ich zwalczania stosując odpowiednie środki chemiczne lub naturalne zalecane dla poszczególnych chorób i szkodników – dotyczy to całej szaty roślinnej parku,
13) sygnalizowane Zamawiającemu konieczności usunięcia powalonych drzew i nadzorowanie ich usunięcia,
14) monitorowanie stanu roślinności i przekazywanie Zamawiającemu potrzeb nasadzeń uzupełniających oraz dokonywanie nasadzeń uzupełniających wskazanych przez Zamawiającego,
15) zawiadamianie Zamawiającego o stratach i chorobach w zieleni miejskiej,
o uszkodzeniach urządzeń i elementów małej architektury,
16) utrzymywania nawierzchni ścieżek w czystości w tym do chemicznego zwalczania roślinności pojawiającej się w jej nawierzchni.
3. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) realizacji prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, zasady wiedzy technicznej, należytą starannością i przepisami BHP,
2) zabezpieczenia we własnym zakresie środków chemicznych i naturalnych w tym oprysków niezbędnych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia,
3) zapewnienia na terenie wykonywania prac należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP oraz utrzymanie terenu prac wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
4) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, w tym utylizacja wszystkich odpadów powstających w trakcie wykonywania ww. prac (konarów, gałęzi, trocin, liści itp.),
5) zawiadamianie Zamawiającego o stratach i chorobach w zieleni parkowej,
o uszkodzeniu urządzeń i innych elementów małej architektury,
6) zapewnienie we własnym zakresie: materiałów, narzędzi, sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania prac,
7) utylizacji wszystkich odpadów powstających w trakcie wykonywania ww. prac (trawa, liście, gałęzie i inne).
4. Wykonawca zapewnia, że posiada niezbędną wiedzę fachową, kwalifikacje, doświadczenie, możliwości oraz dysponuje niezbędnym sprzętem koniecznym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy na warunkach w niej określonych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255571,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryznar Biuro Obrotu Nieruchomościami Radosław Ryznar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922258590
7.3.3) Ulica: Nowa 56
7.3.4) Miejscowość: Wiązownica
7.3.5) Kod pocztowy: 37-522
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RYZNAR" BIURO OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI RADOSŁAW RYZNAR
jakie przetargi wygrała firma
"RYZNAR" BIURO OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI RADOSŁAW RYZNAR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan techniczny wraz z montażem i dzierżawą zbiorników na gaz z wyposażeniem
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO LABORATORIUM MIKROBIOLOGICZNEGO SP ZOZ W ŁĘCZNEJ - POWTÓRKA
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęcznej
- Dostawa paliw płynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM Łęczna
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- ZP.U.LW.77.2024 Usługi ogrodnicze - okrzesywanie i pielęgnacja drzew na terenach jednostek Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.