Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424974/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie dowozu uczniów do szkół na terenie gm. Tuliszków, uczniów niepełnosprawnych do SOSW w Rychwale i osób niepełnosprawnych do ŚDS w Rozalinie w formie zakupu biletów miesięcznych w 2023r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO TULISZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019527
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Powstańców Styczniowych 1863r. 1
1.5.2.) Miejscowość: Tuliszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-740
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 31 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuliszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.tuliszkow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie dowozu uczniów do szkół na terenie gm. Tuliszków, uczniów niepełnosprawnych do SOSW w Rychwale i osób niepełnosprawnych do ŚDS w Rozalinie w formie zakupu biletów miesięcznych w 2023r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5183148-5c41-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026914/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Tuliszków w formie zakupu biletów miesięcznych w 2023 roku
1.3.2 Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania na terenie gminy Tuliszków do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Rychwale w 2023roku
1.3.3 Świadczenie usługi dowozu osób niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania na terenie gminy Tuliszków do Środowiskowego Domu Samopomocy w Rozalinie w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 882279,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część pierwsza: Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Tuliszków w formie zakupu biletów miesięcznych w 2023 rokua) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe:
Szkoła Podstawowa w Tuliszkowie
Przedszkole w Tuliszkowie
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Grzymiszewie
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z trasami przebiegu kursów szkolnych, stanowiący załącznik do niniejszej SWZ ( załącznik nr 1A)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 804793,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część druga: Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania na terenie gminy Tuliszków do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Rychwale w formie zakupu biletówmiesięcznych w terminie od 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2023 r.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z trasami przebiegu kursów stanowiący załącznik do niniejszej SWZ ( załącznik nr 1B)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 44371,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część trzecia: Świadczenie usługi dowozu osób niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania na terenie gminy Tuliszków do Środowiskowego Domu Samopomocyw Rozalinie w formie zakupu biletów miesięcznych w terminie od 1 stycznia 2023 r. do 31 marca 2023 r.
b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz trasami przebiegu kursów stanowiący załącznik do niniejszej SWZ (załącznik nr 1C)
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 33114,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 844318,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1022368,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 844318,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S. A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650001289
7.3.3) Ulica: Zakładowa 4
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KONINIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KONINIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 844318,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29241,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35938,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29241,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Turystyczno-Handlowe " Stachurski" Mirosław Stachurski, organizacja wycieczek krajowych i zagranicznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680009918
7.3.3) Ulica: Zpfii Nałkowskiej 2
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29241,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25839,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35925,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25839,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi turystyczno-Handlowe " STACHURSKI" Mirosław Satachurski organizacja wycieczek krajowych i zagranicznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680009918
7.3.3) Ulica: Zofii Nałkowskiej 2
7.3.4) Miejscowość: Tuliszków
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25839,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TULISZKÓW
więcej: przetargi TULISZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa organizacji wyjazdów edukacyjnych oraz wyjazdów wzmacniających tożsamość regionalną"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.