eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozimek¦wiadczenie us³ug przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek



Og³oszenie z dnia 2022-12-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OZIMEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzier¿ona 4B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ozimek

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugim.ozimek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ozimek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-072bf32d-76cc-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00483551

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00004280/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 ¦wiadczenie us³ug przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-072bf32d-76cc-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) przy u¿yciu Portalu e-Zamówienia, który dostêpny jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ , ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poprzez pocztê elektroniczn± adres e-mail: przetargi@ugim.ozimek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikacji z Wykonawc± poza ¶rodkami komunikacji elektronicznej.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy oferty za po¶rednictwem ePUAP musz± posiadaæ konto firmy na ePUAP.
4. Na Platformie ePUAP bêd± dostêpne dwa formularze dla Wykonawcy:
- Formularz do Komunikacji
- Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania, sk³adania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ zosta³y szczegó³owo opisane w Regulaminie korzystania z systemu e-Zamówienia oraz w Warunkach korzystania z platformy administracji publicznej ePUAP.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dostêpnych na portalu e-Zamówienia formularzy wynosi 150 MB.
7. Wiadomo¶ci przekazywane droga elektroniczn± powinny w sposób jednoznaczny wskazywaæ nr postêpowania oraz dane identyfikuj±ce wykonawcê.
8. Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017r. poz.2247). Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach:
1) - .com
2) - .exe
3) - .bat
4) - .msi.
9. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
10. Ka¿da oferta musi byæ zaszyfrowana. Zaszyfrowane oferty stanowi± za³±cznik do przes³anego na ESP wniosku. Szyfrowanie ofert zosta³o opisane w.Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na stronie Portalu e-Zamówienia.
11. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim.
12. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±c zgodno¶æ odzwierciedlenia cyfrowego z orygina³em dokumentów w postaci papierowej.
13. Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie do oferty katalogu elektronicznego
14. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.
15. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, wszystkie dokumenty wskazane w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.
16. Osob± do kontaktu i porozumiewania siê z wykonawcami jest:
1) w sprawach dotycz±cych przedmiotu zamówienia:
Justyna Widera j.widera@ugim.ozimek.pl tel. 77 46 22 806
2) w sprawach dotycz±cych procedury przetargowej:
Agata Kekin a.kekin@ugim.ozimek.pl tel. 77 46 22 862
17. Zamawiaj±cy nie przewiduje:
1) wizji lokalnej,
2) zebrania wykonawców.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ozimka, Urz±d Gminy i Miasta w Ozimku przy ul. Ks. Jana Dzier¿ona 4 B , 46 – 040 Ozimek;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ozimek jest Inspektor ds. danych osobowych, z którym skontaktowaæ siê mo¿na – mail: iod@ugim.ozimek.pl tel. 77 46 22 839. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ¦wiadczenie us³ug przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek”. prowadzonym w trybie podstawowym;
3) przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.28.2022.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ugi przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek”.
2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug w zakresie regularnego przewozu osób na nastêpuj±cych liniach wchodz±cych w sk³ad sieci komunikacyjnej, dla której organizatorem jest Gmina Ozimek:
1) Nr 1 trasa: Ozimek- Ozimek przez Grodziec, Chobie, Mnichus
2) Nr 1k trasa: Ozimek - Ozimek przez Grodziec, Chobie, Mnichus + Szko³a SP3
3) Nr 2 Ozimek - Ozimek przez Krasiejów, Krzy¿owa Dolina,
4) Nr 2k trasa: Ozimek - Ozimek przez Krasiejów, Krzy¿owa Dolina, N. Schodnia. Schodnia + Szko³a SP3
5) Nr 3k trasa: Ozimek - Ozimek przez Schodnia, Pustków Szczedrzyk + Szko³a SP3
6) Nr 4 trasa: Ozimek - Ozimek przez Antoniów, Jedlice, Biestrzynnik, Dylaki
7) Nr 4k trasa: Ozimek - Ozimek przez Antoniów, Jedlice, Biestrzynnik, Dylaki – Biestrzynnik + Szko³a SP3
3. Us³ugi ¶wiadczone bêd± na terenie gminy Ozimek, w dni robocze oraz w soboty.
4. Szacowana ilo¶æ wozokilometrów do wykonania w okresie trwania umowy to ok. 136 626,22 wozokilometrów (wskazana ilo¶æ nie obejmuje wjazdów i zjazdów z linii) w tym:
1) Nr 1 trasa: Ozimek- Ozimek przez Grodziec, Chobie, Mnichus – 11 856,00 - wozokilometrów
2) Nr 1k trasa: Ozimek - Ozimek przez Grodziec, Chobie, Mnichus + Szko³a SP3 - 20 467,20 - wozokilometrów
3) Nr 2 Ozimek - Ozimek przez Krasiejów, Krzy¿owa Dolina, – 9 692,80 wozokilometrów
4) Nr 2k trasa: Ozimek - Ozimek przez Krasiejów, Krzy¿owa Dolina, N. Schodnia. chodnia + Szko³a SP3 – 19 843,20 wozokilometrów
5) Nr 3k trasa: Ozimek - Ozimek przez Schodnia, Pustków Szczedrzyk + Szko³a SP3 – 26 790,40 wozokilometrów
6) Nr 4 trasa: Ozimek - Ozimek przez Antoniów, Jedlice, Biestrzynnik, Dylaki – 18 523,80 wozokilometrów
7) Nr 4k trasa: Ozimek - Ozimek przez Antoniów, Jedlice, Biestrzynnik, Dylaki - Biestrzynnik + Szko³a SP3 – 29 452,80 wozokilometrów
5. W miesi±cach lipiec- sierpieñ bêdzie kursowaæ tylko linia 4 do Dylak, mianowicie 3 kursy o 5.30; 13.30 oraz 21.30
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, mapa linii, rozk³ady jazdy stanowi± za³±cznik do SWZ.
7. Wykonawca jest zobowi±zany do spe³nienia warunków dotycz±cych zatrudniania osób na umowê o pracê przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia okre¶lonych szczegó³owo w umowie i szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.
8. Zamawiaj±cy nie okre¶la kluczowych czê¶ci zamówienia, które maj± byæ wykonane przez Wykonawcê.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt ¶rodowiskowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ust. 2 o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
1) Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.

2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
1) zezwolenia na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201.)

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 1 000.000 z³ (s³ownie: jeden milion z³otych)

4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ (lub wykonuje) nale¿ycie, co najmniej 1 us³ugê publicznego transportu zbiorowego w ramach przewozów regularnych o warto¶ci co najmniej 350 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzysta piêædziesi±t tysiêcy z³otych), przy czym w przypadku us³ugi nadal realizowanej nale¿y wskazaæ warto¶æ ju¿ zrealizowanej czê¶ci (do warto¶ci 350 000,00 z³.).

Uwaga
W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty inna ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.

2) Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) odpowiednim sprzêtem niezbêdnym do wykonania zamówienia:
a) minimum 2 autobusy posiadaj±ce liczbê miejsc siedz±cych od 10 do 25 spe³niaj±ce co najmniej normy spalin EURO 5,
b) minimum 2 autobusy miêdzymiastowe posiadaj±ce liczbê miejsc siedz±cych min 30 spe³niaj±ce co najmniej normy spalin EURO 5

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt.1;
2) o¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at do Urzêdu Skarbowego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1:
3) o¶wiadczenie w zakresie art. 109 ust.1 pkt. 8,9,10
4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie, okre¶lone w punkcie 2 rozdzia³u XI.
2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w punkcie 3;
3) wykaz wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – za³±cznik nr 4.
4) Wykaz wyposa¿enia zak³adu lub narzêdzi technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami – za³±cznik nr 5
5) O¶wiadczenia i podmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca sk³ada w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
2. Wykonawcy tworz±cy jeden podmiot przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo –– nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy (za³±cznik nr 3 oraz za³±cznik nr 8) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia (ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê z³o¿enie o¶wiadczenia ³±cznie, pod warunkiem, i¿ o¶wiadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (przez Pe³nomocnika) lub wszystkie podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln±).
5. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê.
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê.
7. Zamawiaj±cy mo¿e badaæ, czy nie zachodz± wobec podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiazaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835)

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy, zawiera za³±czony do niniejszej SWZ wzór umowy.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy,
w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy PZP. Zmiany umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 5. Wykonawca sk³ada Ofertê o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, dalej „wniosek” za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.