Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00562210/01 - Wynik z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z instalacją elektryczną zasilania
i sterowania w pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Rejonowego
dla Łodzi-Widzewa w Łodzi przy al. Piłsudskiego 143 (2).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z instalacją elektryczną zasilania
i sterowania w pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Rejonowego
dla Łodzi-Widzewa w Łodzi przy al. Piłsudskiego 143 (2).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4207b780-ea2a-4efd-a2e6-b7e5dc883fb3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00297739/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi, w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi oraz w budynkach Sądu Rejonowego w Kutnie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4207b780-ea2a-4efd-a2e6-b7e5dc883fb33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4207b780-ea2a-4efd-a2e6-b7e5dc883fb3 .
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-4207b780-ea2a-4efd-a2e6-b7e5dc883fb3 .
Szczegółowe informacje - SWZ Dział XVI.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4207b780-ea2a-4efd-a2e6-b7e5dc883fb3
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4207b780-ea2a-4efd-a2e6-b7e5dc883fb3
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu postępowania oraz jego załączników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.XXVII.261.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujący zakres:
• Instalacja klimatyzacji
• Instalacja odprowadzania skroplin
• Instalacje elektryczne dla zasilania jednostek zewnętrznych i wewnętrznych systemu klimatyzacji pomieszczeń
Budynek Sądu Rejonowego Łódź-Widzew jest budynkiem pięciokondygnacyjnym (parter, trzy piętra i poddasze użytkowe), podpiwniczonym. Wysokość budynku od powierzchni terenu wynosi ca 21,7m. Budynek klasyfikuje się jako średniowysoki w kategorii zagrożenia ludzi ZLIII Dopuszczalna powierzchnia strefy pożarowej dla takich budynków wynosi 5.000m2.
Ponieważ powierzchnia kondygnacji wynosi 805 m2 brutto pięć kondygnacji (od parteru do strychu) może stanowić jedną strefę pożarową.
Część pomieszczeń posiada instalacje klimatyzacyjne pracujące w układzie 1+1. Urządzenia wewnętrzne ścienne, urządzenia zewnętrzne wiszą na elewacji.
Pomieszczenia sądu zasadniczo posiadają wentylację grawitacyjną. Część pomieszczeń posiada wentylację mechaniczną wywiewną. W instalacji wentylacji nie przewiduje się zmian.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM OCENY OFERT
Cena ofertowa – (C) 70%
Okres gwarancji i rękojmi (GiR) 30%
Zgodnie z Działem XVIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z Działem VII SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w dokumentach zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, Zamawiający WYMAGA złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Złożone środki dowodowe, muszą spełniać również wymagania określone w dokumentacji projektowej.2. Zamawiający WYMAGA by do urządzeń oferowanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – Załącznik 2.0. do SWZ, Wykonawca ZAŁĄCZYŁ przedmiotowe środki dowodowe, W JĘZYKU POLSKIM, w postaci aktualnych kart katalogowych lub innych dowodów potwierdzających ich zgodność z wymaganiami Zamawiającego, dot. urządzeń klimatyzacyjnych wymienionych przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym.
3. W przypadku braku wymaganego parametru w przedstawianych przedmiotowych środkach dowodowych, Zamawiający WYMAGA dołączenia przez Wykonawcę OŚWIADCZENIA potwierdzającego brakujące dane potwierdzone przez producenta bądź dystrybutora danego urządzenia na Polskę.
4. Zamawiający wskazuje wymagane przedmiotowe środki dowodowe w ogłoszeniu
o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
5. Przedmiotowe środki dowodowe, Wykonawca składa wraz z ofertą.
6. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
7. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
8. Zamawiający zaleca:
a. utworzenie SPISU TREŚCI załączonych przedmiotowych środków dowodowych;
b. opatrzenie załączonych przedmiotowych środków dowodowych NAZWĄ SPRZĘTU – z „Zestawienia urządzeń”, np.:
1. Urządzenie zewnętrzne chłodząco-grzejące na czynnik chłodniczy R410A;
2. Urządzenie zewnętrzne chłodząco-grzejące na czynnik chłodniczy R410A;
3. Urządzenie wewnętrzne chłodząco-grzejące na czynnik chłodniczy R410A, kasetonowe z wypływem czterostronnym, itd.);
c. zaznaczenie , NA KAŻDYM przedmiotowym środku dowodowym, ODRĘBNYM KOLOREM, pozycji, które podlegają weryfikacji, zgodnie „Zestawieniem urządzeń” z Formularza ofertowego.
Zgodnie z Działem XIII SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie żądane zgodnie z SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
nr rachunku: 20 1130 1017 0021 1001 5290 0004
z podaniem tytułu przelewu: „wadium – nr sprawy: ZP.XXVII.261.12.2024”
UWAGA: W przypadku wpłaty przelewem Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku Zamawiającego.
Zgodnie z Działem V SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z Działem IX SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Warunki Umowy są wiążące dla obu Stron, z zastrzeżeniem poniższych postanowień niniejszego paragrafu.2. Jeżeli jakieś postanowienie Umowy stanie się nieważne, to - o ile Strony nie uzgodnią postanowienia zastępczego o skutkach możliwie zbliżonych do oryginalnego - stosuje się art. 58 § 3 Kodeksu cywilnego.
3. Mając na uwadze postanowienia art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminów realizacji Umowy. Termin określony w § 3 ust. 1 może ulec przedłużeniu:
a) z powodu siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację zamówienia;
b) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron;
c) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania Umowy.
Przesunięcie terminów, o których mowa powyżej może nastąpić, jeżeli Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3, przedłoży Zamawiającemu pisemny wniosek o przesunięcie terminu wykonania robót wraz z uzasadnieniem. Zamawiający, po rozpatrzeniu wniosku, w terminie 3 dni roboczych może wyrazić zgodę na przesunięcie terminu wykonania robót o odpowiedni czas uzgodniony przez obie Strony.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Zgodnie z paragrafem 24 Projektowanych Postanowień Umowy - Załącznik 7.0. do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z instalacją elektryczną zasilaniai sterowania w pomieszczeniach biurowych w budynku Sądu Rejonowego
dla Łodzi-Widzewa w Łodzi przy al. Piłsudskiego 143
stanowi Część nr 1 postępowania o nazwie:
Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z instalacją elektryczną zasilania i sterowania w pomieszczeniach biurowych w
budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi przy al. Piłsudskiego 143 oraz wykonanie instalacji klimatyzacji
(chłodzenia) oraz instalacji zasilania i sterowania
urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi ul. Wólczańska 138 oraz w
budynkach Sądu Rejonowego w Kutnie ul. Spokojna 2 i ul. Staszica 3.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - I/Szczytno, I/Giżycko (zaprojektuj i wybuduj) oraz wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnych przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji wraz z niezbędną instalacją w Budynku nr 8
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.