Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456624/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Osusznica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO OSUSZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3
1.5.2.) Miejscowość: Osusznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osusznica@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-osusznica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70843083-c74e-417f-8000-79b698b8c1d91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Osusznica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70843083-c74e-417f-8000-79b698b8c1d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068642/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana kotłów grzewsczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NN2.270.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie 1 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Masłowice (nr inw. 165/000062).Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowym- kartę przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign, opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło wynosi 19 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Sośnica 2, 77-133 Tuchomie, dz. nr 12/6 obr. Masłowice Tuchomskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 46997,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zadanie 2 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Prądzona (nr inw. 110/001147).Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej wskazanych w projekcie, wykonanie zsypu, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowym- kartę przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign, opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło wynosi 18,9 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Prądzona 28A, 77-130 Lipnica, dz. nr 109/1 obr. Prądzona.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 47777,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zadanie 3 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Żychce (nr inw. 165/000043)Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowym- kartę przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign, opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło wynosi 22,8 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Żychckie Osady 30, 89-607 Konarzyny, dz. nr 2408/6 obr. Zielona Huta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 42154,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Zadanie 4 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku leśniczówki Sierżno (nr inw 165/000069).Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowym- kartę przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign, opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło wynosi 22,5 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Pyszno 1, 77-100 Bytów, dz. nr 95/1 obr. Sierżno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 43736,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Zadanie 5 Wymiana istniejącego kotła na kocioł na drewno kawałkowe o mocy nominalnej do 25 kW w budynku osady Kiedrowice (nr inw. 165/000009)Zakres robót uwzględnia demontaż istniejącego kotła c.o., dostawę, wniesienie
i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji hydraulicznej wskazanych w projekcie, wykonanie próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. oraz przeszkolenia osób obsługujących piec, przeglądy urządzeń w okresie gwarancyjnym, a także przywrócenie (odtworzenie) do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych podczas prac montażowych. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowym- kartę przekazania odpadu BDO, zaś w cenie oferty uwzględnić uzyskany przez Wykonawcę przychód ze sprzedaży złomu).
Zaprojektowano kotły klasy 5 (wg. PN-EN 303:5-2012 lub równoważne) spełniające wymagania dyrektywy Ecodesign, opalane drewnem kawałkowym o klasie efektywności energetycznej A+, o mocy nominalnej do 25 kW (szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło wynosi 23,4 kW).
Ze względu na technologię kotłowni przewidującą magazyny ciepła w postaci zbiorników buforowych zaleca się żeby moc nominalna urządzeń grzewczych była zbliżona do wartości 25 kW, lecz nie mniej niż szacunkowe zapotrzebowanie na ciepło.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Kiedrowice 32, 77-130 Lipnica , dz. nr 158/2 obr. Kiedrowice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 49282,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Postępowania:
Oferty z najniższą ceną w każdym zadaniu przewyższają kwotę, którą Nadleśnictwo Osusznica zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części (zadaniu). Po przeanalizowaniu realnych zdolności finansowych Nadleśnictwo nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia Postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Jednocześnie Zamawiający, zgodnie z art. 262 ustawy, zawiadamia o zamiarze wszczęcia kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, niezwłocznie po unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Postępowania:
Oferty z najniższą ceną w każdym zadaniu przewyższają kwotę, którą Nadleśnictwo Osusznica zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części (zadaniu). Po przeanalizowaniu realnych zdolności finansowych Nadleśnictwo nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia Postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Jednocześnie Zamawiający, zgodnie z art. 262 ustawy, zawiadamia o zamiarze wszczęcia kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, niezwłocznie po unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72360,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Postępowania:
Oferty z najniższą ceną w każdym zadaniu przewyższają kwotę, którą Nadleśnictwo Osusznica zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części (zadaniu). Po przeanalizowaniu realnych zdolności finansowych Nadleśnictwo nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia Postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Jednocześnie Zamawiający, zgodnie z art. 262 ustawy, zawiadamia o zamiarze wszczęcia kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, niezwłocznie po unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Postępowania:
Oferty z najniższą ceną w każdym zadaniu przewyższają kwotę, którą Nadleśnictwo Osusznica zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części (zadaniu). Po przeanalizowaniu realnych zdolności finansowych Nadleśnictwo nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia Postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Jednocześnie Zamawiający, zgodnie z art. 262 ustawy, zawiadamia o zamiarze wszczęcia kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, niezwłocznie po unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Postępowania:
Oferty z najniższą ceną w każdym zadaniu przewyższają kwotę, którą Nadleśnictwo Osusznica zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części (zadaniu). Po przeanalizowaniu realnych zdolności finansowych Nadleśnictwo nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne unieważnienia Postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Jednocześnie Zamawiający, zgodnie z art. 262 ustawy, zawiadamia o zamiarze wszczęcia kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, niezwłocznie po unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
- Oświetlenie strefy sportu przy ul. Opalin
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.