Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410652/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystościowo-higienicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystościowo-higienicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4356aa33-e747-4ad1-b7af-b6d707bdb8c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN-38/24/17
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105624,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Płyn do mycia naczyń poj. 1l, Płyn posiada bardzo dobre właściwości myjące. Wysoka zdolność do emulgowania tłuszczów.Możliwość mycia naczyń w ciepłej i zimnej wodzie.
Nadaje połysk bez konieczności wycierania do sucha.
Przyjemny zapach. Możliwość mycia i czyszczenia płynem wszystkich powierzchni typu: lodówka, meble, wykładziny, tworzywa sztuczne, dywany. Wydajny. Bezpieczny dla środowiska.
Posiada Świadectwo Jakości Zdrowotnej Państwowego Zakładu Higieny. Przebadany dermatologicznie." szt. 280
2 Proszek do szorowania poj. 0,5 kg, Proszek do szorowania skutecznie czyści, usuwa oporny brud, tłuszcz i nadaje powierzchniom piękny połysk. Czyszczenie proszkiem do szorowania gwarantuje wysoce skuteczne działanie likwidujące wszelkie zabrudzenia, jak osad, rdzę, przypalone resztki,osad z mydła. Proszek może być stosowany do szorowania powierzchni kuchenek, wanien, brodzików, lodówek, blatów, naczyń emaliowanych, powierzchni ze stali nierdzewnej, powierzchni metalowych, stalowych, terakoty czy glazury. Preparat do mycia i szorowania w postaci proszku nie rysuje, łatwo się spłukuje i pozostawia połysk na czyszczonych powierzchniach. szt. 5
3 "Płyn do WC poj. 0,7 l -1,0l, Skoncentrowany płyn-żel. Zabija zarazki w trudnodostępnych miejscach, zapobiega osadzaniu kamienia i wybiela toaletę. Usuwa bakterie, grzyby, wirusy.
" szt. 80
4 Oliwka dla dzieci poj. 200 ml, bez konserwantów i barwników przeznaczona dla niemowląt i małych dzieci do pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry, łatwo wchłaniająca się w skórę, o działaniu natłuszczającym i nawilżającym. Testowana dermatologicznie i hipoalergicznie. szt. 300
5 Szampon dla dzieci poj. 150 - 200 ml, opakowanie z tworzywa sztucznego, środek łagodny przeznaczony dla dzieci, łatwo rozprowadzający się na włosach, dobrze oczyszczający włosy i skórę, nie podrażniający spojówek, skóry i błon śluzowych, po umyciu umożliwiający dobre rozczesywanie i nie elektryzujący włosów szt. 130
6 Mydło w płynie hipoalergiczne z pompką 300ml. Hipoalergiczne mydło w płynie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii. Nawilża i intensywnie regeneruje skórę. Produkt przebadany dermatologicznie. Bez alergenów. szt. 30
7 Mydło w płynie z dozownikiem poj. 275 ml - 300ml . Mydło przeznaczone dla niemowląt i dzieci, doskonale myjące, nie powodujące przesuszania skóry, posiadające składniki natłuszczające, wykonane na bazie łagodnych substancji naturalnego pochodzenia. Produkt przebadany dermatologicznie. szt. 160
8 Proszek do prania opakowanie 0,6 kg, do prania rodzieży roboczej oraz bawełnianych t-shirt, ze środkiem dezynfekującym, odplamiającym oraz usuwającym trudne zabrudzenia, nie podrażniający skóry, do prania w pralkach automaycznych. szt. 380
10 Płyn do mycia podłóg, op. 1 l. Stosowanie produktu gwarantuje brak smug, zacieków na czyszczonej powierzchni. Środek można z powodzeniem stosować do mycia wszystkich zmywalnych powierzchni podłogowych. szt. 50
11 Pasta BHP 0,5kg. Pasta jest bardzo wydajna i ekonomiczna, a oprócz substancji ściernych zawiera środek, który nawilża i natłuszcza mytą skórę rąk tworząc jednocześnie warstwę ochronną zapobiegającą jej wysuszaniu. szt. 100
12 "Emulsja z pompką do mycia zabrudzonych rąk, pojemność min. 3,0 litry
Wysokiej jakości emulsja przeznaczona do mycia silnie zabrudzonych rąk. Nie zawiera rozpuszczalników powodujących wysuszanie skóry i można ją stosować bez użycia wody. Stosowana w zakładach przemysłowych, warsztatach i przy różnego rodzaju pracach mechanicznych.
- formuła z dodatkiem pumexu
- szybko i skutecznie usuwa zabrudzenia z żywicy, oleju, smaru, atramentu, smoły i wielu innych
- pozostawia ręce pachnące i nawilżone " szt. 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 12627,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Denaturat 0,5 l. Stosowany do mycia, odtłuszczania,rozcieńcza i czyści: żywice, kleje polimerowe oraz farby i lakiery spirytusowe" szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 60,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pieluszki mikro 600g-1200g, opakowanie po 30 szt. Wykonane z materiału bezpiecznego dla wcześniaków, zapinane na rzepy, nie posiadają żadnych syntetycznych zapachów, nie zawierają elementów lateksowych, bez aleregenów, testowane dermatologicznie, posiadają Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Państwowego Zakładu Higieny op. 102 Pieluszki jednorazowe rozmiar 0 (do 2 kg), opakowanie po 46 szt. Wykonane z materiału bezpiecznego dla dzieci, zapinane na rzepy, nie posiadają żadnych syntetycznych zapachów, nie zawierają elementów lateksowych, bez aleregenów, testowane dermatologicznie, posiadają Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Państwowego Zakładu Higieny op. 50
3 Pieluszki jednorazowe rozmiar 1 (od 2,5 do 5 kg), opakowanie po 42 szt. Wykonane z materiału bezpiecznego dla dzieci, zapinane na rzepy, nie posiadają żadnych syntetycznych zapachów, nie zawierają elementów lateksowych, bez aleregenów, testowane dermatologicznie, posiadają Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Państwowego Zakładu Higieny op. 100
4 Pieluszki jednorazowe rozmiar 2 (od 3 do 6 kg), opakowanie po 78 szt. Wykonane z materiału bezpiecznego dla dzieci, zapinane na rzepy, nie posiadają żadnych syntetycznych zapachów, nie zawierają elementów lateksowych, bez aleregenów, testowane dermatologicznie, posiadają Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Państwowego Zakładu Higieny op. 50
5 Pieluszki jednorazowe rozmiar 3 (od 4-5 do 9 kg), opakowanie po 82 szt. Wykonane z materiału bezpiecznego dla dzieci, zapinane na rzepy, nie posiadają żadnych syntetycznych zapachów, nie zawierają elementów lateksowych, bez aleregenów, testowane dermatologicznie, posiadają Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Państwowego Zakładu Higieny op. 50
6 Pieluszki jednorazowe rozmiar 4 (od 8 do 14-18 kg), opakowanie po 70 szt. Wykonane z materiału bezpiecznego dla dzieci, zapinane na rzepy, nie posiadają żadnych syntetycznych zapachów, nie zawierają elementów lateksowych, bez aleregenów, testowane dermatologicznie, posiadają Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Państwowego Zakładu Higieny op. 50
7 Pieluszki jednorazowe rozmiar 5 (od 11-12 do 18-25 kg), opakowanie po 58 szt. Wykonane z materiału bezpiecznego dla dzieci, zapinane na rzepy, nie posiadają żadnych syntetycznych zapachów, nie zawierają elementów lateksowych, bez aleregenów, testowane dermatologicznie, posiadają Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz Państwowego Zakładu Higieny op. 70
4.5.3.) Główny kod CPV: 33771200-7 - Pieluszki dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 20489,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar S, opakowanie po 30 szt. Zapinane na rzepy, bez alergenów, testowane dermatologicznie op. 1102 Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar M, opakowanie po 30 szt. Zapinane na rzepy, bez alergenów, testowane dermatologicznie op. 170
3 Pieluchomajtki z tworzywa oddychającego, rozmiar L, opakowanie po 30 szt. Zapinane na rzepy, bez alergenów, testowane dermatologicznie op. 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 33771200-7 - Pieluszki dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 16580,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Sól pastylkowa ( 25 kg). Wysokiej jakości pastylki wykonane ze sprasowanej soli spożywczej, służące do regeneracji złoża jonowymiennego. Rekomendowane do wszystkich typów zmiękczaczy. Idealne do użytku domowego i zastosowań w przemyśle.Forma pastylek gwarantuje właściwy, bezpieczny proces tworzenia solanki. Posiada atest Państwowego Zakładu Higieny." szt. 160
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 10233,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Zmywak (gąbka) Dwuwarstwowa (miękka pianka oraz fibra), wielozadaniowy i wytrzymały zmywak kuchnenny w kilku różnych kolorachwarstwa miękkiej pianki świetnie poradzi sobie z mniejszymi zabrudzeniami, nie rysując przy tym delikatynych powierzchni, warstwa szorstkiej fibry pozwala idealnie usunąć zaschnięte i uporczywe zabrudzenia, zmywak w dość dużym rozmiarze jest bardzo wygodny w użyciu podczas usuwania zabrudzeń z większych powierzchni, świetnie pieni używane detergenty powodując mniejsze ich zużycie." szt. 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224320-7 - Gąbki
4.5.5.) Wartość części: 509,99 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ręcznik papierowy – rolka kuchenna. Wydajny i chłonny ręcznik papierowy. Celuloza 2 warstwowa, min. 300 listków. szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 780,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Worki czarne na odpady 30-35 l, opakowanie 50 szt. op.4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 60,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Podchloryn sodu/dezynfekcja 30-35kg. Zastosowanie do dezynfekcji i mycia powierzchni, uzdatniania wody. op. 54.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 609,99 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pudełka styropianowe wym. 214 x 214 x 145mm grubość ścianki 25mm. Pojemność 2.6 l. Opakowania styropianowe do transportu leków w stanie schłodzonym. szt. 2 0002 Pudełka styropianowe wym. 210 x 210 x 200mm grubość ścianki 25mm. Pojemność 2.6 l. Opakowania styropianowe do transportu leków w stanie schłodzonym. szt. 130
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.5.5.) Wartość części: 16400,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Wkład żelowy chłodzący do przesyłek , elastyczny, wym. 180x100mm, waga ok. 230g szt. 1 0504.5.3.) Główny kod CPV: 42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 6426,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Torebka strunowa foliowa 20 x 30 cm - przezroczyste, wykonane z polietylenu o niskiej gęstości 50 mikronów, strunowe zamknięcie umożliwia wielokrotne zamykanie i otwieranie woreczka. szt 1 3002 Torebka strunowa foliowa 15 x 20 cm - przezroczyste, wykonane z polietylenu o niskiej gęstości 50 mikronów, strunowe zamknięcie umożliwia wielokrotne zamykanie i otwieranie woreczka. szt 1 300
3 Torebka strunowa foliowa 10 x 15 cm - przezroczyste, wykonane z polietylenu o niskiej gęstości 50 mikronów, strunowe zamknięcie umożliwia wielokrotne zamykanie i otwieranie woreczka. szt 1 000
4 Torebka strunowa foliowa 7 x 10 cm - przezroczyste, wykonane z polietylenu o niskiej gęstości 50 mikronów, strunowe zamknięcie umożliwia wielokrotne zamykanie i otwieranie woreczka. szt 650
6 Torebka strunowa foliowa 35 x 48 cm - przezroczyste, wykonane z polietylenu o niskiej gęstości 50 mikronów, strunowe zamknięcie umożliwia wielokrotne zamykanie i otwieranie woreczka. szt 600
7 Torebka strunowa foliowa 30 x 40 cm - przezroczyste, wykonane z polietylenu o niskiej gęstości 50 mikronów, strunowe zamknięcie umożliwia wielokrotne zamykanie i otwieranie woreczka. szt 900
8 Torebka strunowa foliowa do transportu próbek i odpadów niebezpiecznych 150 x 225 mm - Z napisem ostrzegawczym. Posiadają szczelne zamknięcie zatrzaskowe oraz dodatkową kieszeń na dokumenty z tyłu. Woreczki wykonane z folii polietylenowej. op 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 6871,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Bateria LR03 1,5V, AAA/R03, alkaliczne szt 5 0502 Bateria LR06 1,5V, AA/R06, alkaliczne szt 3 350
3 Bateria LR 9V, Pojemność minimalna: 580mAh, alkaliczna szt 80
4 Bateria LR14, pojemność ok. 7800mAh szt 120
5 Bateria CR-2032, Pojemność 210mAh, litowa, napięcie znamionowe 3V szt 260
6 Bateria alkaliczna LR44, napięcie 1.5V, alkaliczna, pojemność: 128 mAh szt 15
7 Bateria LR54, 75mAh, 1,5V, alkaliczna szt 10
8 Bateria LR41, pojemność: 24 mAh, 1,5V szt 10
9 Bateria 6V - Bateria litowa 6V do urządzeń z serii Electra szt 10
11 Bateria CR2EP litowa, 3V szt 10
13 Bateria litowa 3V/6V LS14500 AA 2700mA szt 40
14 Akumulator R6 AA, Pojemność: 2000 mAh, Napięcie wyjściowe: 1.2 V szt 200
15 Akumulator R3 AAA, Pojemność: 800 mAh, Napięcie wyjściowe: 1.2 V szt 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 22593,05 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Jednorazowy, lateksowy smoczek NUK z odpowietrzaczem do butelki standardowej,różne rozmiary i kształty otworów przepływowych szt. 1 5004.5.3.) Główny kod CPV: 33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kubek plastikowy 200 ml - można używać zarówno do zimnych jak i gorących napojów, plastikowy, jednorazowy, bezbarwny. szt. 21 0002 Kubek plastikowy 500 ml - można używać zarówno do zimnych jak i gorących napojów, plastikowy, jednorazowy, bezbarwny. szt. 3 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 3059,99 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Materacyk do przewijania. Wodoodporna mata do przewijania. Podniesione krawędzie dla bezpieczeństwa i komfortu. Możliwość dostosowania do wielu modeli przewijaków. Szybkie i łatwe czyszczenie za pomocą gąbki. Wymiary: ok. 50 cm x 70 cm szt 104.5.3.) Główny kod CPV: 39143112-4 - Materace
4.5.5.) Wartość części: 599,99 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nocnik dziecięcy szt 154.5.3.) Główny kod CPV: 39293000-2 - Wyroby sztuczne
4.5.5.) Wartość części: 450,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Mop kieszeniowy – pokrycie bawełniane 39/40 x 14 cm, z możliwością prania dezynfekcyjnego w temperaturze co najmniej 65˚C szt 204.5.3.) Główny kod CPV: 39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 300,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Czyściwo tork białe papierowe - Super chłonne oraz bardzo wytrzymałe czyściwo papierowe wykonane z celulozy. Długość roli min 120m, szerokość rolki min: 22,0 cm op. 152 Czyściwo białe włókninowe - Super chłonne oraz bardzo wytrzymałe czyściwo włókninowe. Długość roli min 120m, szerokość rolki min: 22,0 cm op. 40
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 1799,99 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Centymetr krawiecki szt. 154.5.3.) Główny kod CPV: 39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki
4.5.5.) Wartość części: 90,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Gumki recepturowe średnica koła 3-8cm kg 504.5.3.) Główny kod CPV: 30192100-2 - Gumki
4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pudełko kartonowe archiwalne 100mm, różne kolory, pojemność: 800 - 2000 kartek, bezkwasowe (pH ok. 7,5), trwałe (3-warstwowa tektura falista, typ B, 390 g/m2 ), łatwe do złożenia szt 5004.5.3.) Główny kod CPV: 30197600-2 - Papier i tektura gotowe
4.5.5.) Wartość części: 1050,00 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Folia aluminiowa "Jan Niezbędny" min. 20mb op. 104.5.3.) Główny kod CPV: 44174000-0 - Folia
4.5.5.) Wartość części: 200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16078,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16078,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16078,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27984,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11905,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11905,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11905,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 20/26
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27984,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10369,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10369,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10369,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12288,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1918,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1918,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1918,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894,1022653
7.3.3) Ulica: Kolejowa 3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12288,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9104,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII DO SPW TECHNIKI LOTNICZEJ Z PODZIAŁEM NA 8 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Dostawa rękawów foliowych
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.