eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice



Ogłoszenie z dnia 2023-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e2cfa77-5ddb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116803/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługi prowadzenia PSZOK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418068

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2023.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanego dalej (PSZOK) na terenie Gminy Słubice i zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK. PSZOK zlokalizowany będzie na działce nr 337/4, obręb Słubice, przy ul. Krótkiej 8 w Słubicach, na którą Gmina Słubice posiada podpisaną umowę i ponosi koszty dzierżawy działki o powierzchni ok. 530 m2.
2. Wymagania dla PSZOK:
1) wykonawca w PSZOK będzie odbierał następujące frakcje odpadów:
1) papier,
2) tworzywa sztuczne,
3) szkło,
4) bioodpady obejmujące odpady zielone, w tym rozdrobnione gałęzie, konary i pnie,
5) meble i innych odpady wielkogabarytowe,
6) przeterminowane leki i chemikalia,
7) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,
8) zużyte baterie i akumulatory,
9) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny,
10) zużyte opony,
11) odpady budowlane i rozbiórkowe,
12) inne odpady niebezpieczne (np. świetlówki).
2) teren przeznaczony na utworzenie i prowadzenie PSZOK obejmuje powierzchnię 530 m². W tym:
a) plac na ustawienie kontenerów o wymiarach 30x17 m
b) plac przeznaczony na postawienie wagi o wymiarach 6,5 x 2,5 m
c) pomieszczenie socjalne o powierzchni 4 m²
d) teren musi być wyposażony w niezbędnej ilości urządzenia (pojemniki i kontenery) umożliwiające prawidłowy odbiór i zagospodarowanie dostarczonych odpadów w sposób zgodny z wymogami obowiązującego w tym zakresie prawa. Kontenery i pojemniki zostaną zapewnione przez firmę, która będzie realizować na rzecz Zamawiającego usługę prowadzenia PSZOK. Dopuszcza się w zamian za kontenery i pojemniki utworzenie zabezpieczonych miejsc do magazynowania odpadów wielkogabarytowych, gruzu budowlanego oraz zużytych opon.
3) teren musi być:
a) ogrodzony siatką lub panelami, o wysokości min. 1,5 m, na słupkach stalowych z bramą wjazdową i furtką,
b) oświetlony,
c) zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych, zachowując wymagania prawne dotyczące emisji hałasu i zanieczyszczeń, warunków sanitarnych i budowlanych,
d) wyposażony w wizyjny system kontroli, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4) na terenie PSZOK znajdować się musi, w miejscu ogólnie dostępnym, tablica informacyjna zawierająca dane Wykonawcy (pełna nazwa, adres i nr telefonu), wykaz rodzajów i maksymalnej ilości przyjmowanych odpadów komunalnych, dni i godziny pracy PSZOK, regulamin PSZOK;
5) odpady zebrane w PSZOK będą przekazywane do podmiotów uprawnionych do ich odzysku lub unieszkodliwiania;
6) ilości odpadów, które mogą zostać oddane do PSZOK nie są zależne od Zamawiającego; przewidywana ilość odpadów dostarczanych do PSZOK;
a) papier – 25,00 Mg
b) tworzywa sztuczne, w tym metale – 25,00 Mg
c) szkło – 4,00 Mg
d) bioodpady obejmujące odpady zielone, w tym rozdrobnione gałęzie, konary i pnie – 75,00 Mg
e) meble i innych odpady wielkogabarytowe – 190 Mg
f) przeterminowane leki i chemikalia – 8,00 Mg
g) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek -0,2 Mg
h) zużyte baterie i akumulatory – 0,3 Mg
i) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny – 4,00 Mg
j) zużyte opony – 28,00 Mg
k) odpady budowlane i rozbiórkowe – 500,00 Mg
l) inne odpady niebezpieczne (np. świetlówki) – 15,00 Mg
przy czym Wykonawca jest zobowiązany przyjąć każdą ilość ww. odpadów.
7) wyposażenie PSZOK w wagę min. 6 ton z ważnymi świadectwami zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar;
8) miejsca magazynowania zebranych odpadów muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz przed wpływem czynników atmosferycznych,
9) prowadzący PSZOK będzie zobowiązany do nieodpłatnego przyjmowania od mieszkańców i właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Słubice rodzajów odpadów wskazanych w pkt 2.
3. Wymagania formalno – prawne.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z realizacją zadania, do:
1) wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz rozporządzeniami wydanymi na ich podstawie;
2) utworzenie regulaminu funkcjonowania obiektu – przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu, określenie limitów i rodzajów przyjmowanych odpadów w ramach działającego systemu gospodarki odpadami na terenie gminy;
3) spełnienia wymagań przepisów bhp oraz ppoż;
4) zapewnienia pracy Punktu, zgodnie z uchwałą nr XXV/250/2020 RM w Słubicach w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
5) nieodpłatnego przyjmowania wszystkich wymienionych w pkt 2 odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców Gminy Słubice bądź właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Słubice;
6) każdorazowego zważenia i odnotowania w prowadzonej ewidencji masy, rodzaju, kodu odpadu i daty ich dostarczenia do punktu wraz ze wskazaniem osoby, która dostarczyła do punktu odpady
7) wydania każdorazowo, w formie papierowej, osobom przekazującym odpady do Punktu, karty przyjęcia odpadów;
8) sporządzania i przekazywania sprawozdań dla Zamawiającego, zgodnie z przepisami prawa;
9) ponoszenia wszystkich kosztów związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem PSZOK.
4. Zamówienie nie jest podzielone na części. Jest to zamówienie o niskiej wartości zamówienia poniżej progów „unijnych”. Warunki postępowania jak i opis przedmiotu zamówienia nie utrudniają możliwości brania udziału małym i średnim przedsiębiorcom

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810680,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810680,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810680,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981029335

7.3.3) Ulica: Krótka 8

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 69-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810680,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.