Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00394303/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków Nadleśnictwa Józefów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JÓZEFÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950014989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 46
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6878005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jozefow.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6ac3168e-5765-4612-b84b-284e04e4d0741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynków Nadleśnictwa Józefów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4ba7207-4c70-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00483689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394303/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku mieszkalnego 2-rodzinnego KALINA nr inw. 110/241. Remont obejmuje zewnętrzne elementy budynku oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.Remont nie ingeruje w konstrukcję budynku ani nie zmienia jego zasadniczych parametrów takich jak wysokość, szerokość, kubatura, powierzchnia zabudowy, powierzchnia użytkowa.
ZAKRES ROBÓT
1. Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej przeznaczonej do wymiany,
2. Remont schodów zewnętrznych tarasów,
3. Wymiana rynien i rur spustowych,
4. Odnowienie (malowanie) elewacji,
5. Wymiana opaski odwadniającej,
6. Malowanie balustrad i bram garażowych,
7. Wymiana okładziny tarasu i schodów zewnętrznych,
8. Remont chodników przy budynku,
9. Uzupełnienie tynku mozaikowego na murach przy zjazdach do garażu
Remont budynku gospodarczego przy budynku 2-rodzinnym nr inw. 108/2518. Remont budynku obejmuje remont pomieszczeń, remont elewacji budynku, schodów zewnętrznych.
Remont nie ingeruje w konstrukcję budynku ani nie zmienia jego zasadniczych parametrów takich jak wysokość, szerokość, kubatura, powierzchnia zabudowy.
ZAKRES ROBÓT
1. Remont pomieszczeń budynku (roboty tynkarskie, malowanie podłóg, czyszczenie posadzek lastrykowych),
2. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
3. Malowanie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
4. Odnowienie (malowanie) elewacji,
5. Rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych,
6. Rozbiórka i wykonanie opaski odwadniającej.
Ww. budynki przeznaczone do remontu zlokalizowane są w miejscowości Józefów na działce nr ewid. 3/6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 190715,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku zaplecza technicznego nr inw. 101/447. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 3/6 w miejscowości Józefów. Remont budynku polega na odnowieniu elewacji budynku oraz elementów wykończenia wnętrza budynku.Remont nie ingeruje w konstrukcję budynku ani nie zmienia jego zasadniczych parametrów takich jak wysokość, szerokość, kubatura, powierzchnia zabudowy.
ZAKRES ROBÓT
1. Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej przeznaczonej do wymiany,
2. Remont łazienek (wymiana okładzin ściennych i armatury łazienkowej),
3. Dostosowanie pomieszczenia pod dawnej łazience na potrzeby aneksu kuchennego (pom. 1.14),
4. Wymiana posadzek z paneli podłogowych na płytki,
5. Wymiana okładzin podłogowych z płytek w pomieszczeniach piwnic,
6. Malowanie pomieszczeń,
7. Odnowienie (malowanie) elewacji,
8. Remont podbitki dachu, wymiana daszków poliwęglanowych na naświetlach piwnic,
9. Montaż napędu do bram garażowych,
10. Wymiana opraw oświetleniowych na LED,
11. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania (oprócz pieca),
12. Wymiana rur instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 222778,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych leśniczówki na potrzeby administracyjne obsługi kancelarii dwóch leśnictw. Budynek leśniczówki zlokalizowany na działce nr 894/5 w miejscowości Tarnowola, gmina Józefów.Na parterze znajdują się pokoje, kuchnia, łazienka, pomieszczenie gospodarcze, wiatrołap oraz kotłownia.
Zakres prac adaptacyjnych obejmuje:
Architektura:
- rozbiórka ścian działowych, komina, skucie okładzin ścian w łazience, demontaż stolarki drzwiowej, skucie posadzek, demontaż urządzeń sanitarnych, rozbiórka opaski wokół budynku,
- wykonanie nowych murowanych ścian działowych z gazobetonu,
- zamurowanie części otworów drzwiowych i wnęk,
- wykonanie nowych kominów wentylacyjnych murowanych z prefabrykowanych pustaków betonowych;
- demontaż stałych schodów na strych wraz z montażem schodów strychowych chowanych w grubości stropu,
- wymiana pokrycia dachu wraz z wymianą łat, kontrłat oraz membrany dachowej,
- wykonanie nowych podkładów podłogowych cementowych w pomieszczeniach 104, 105 i 109,
- wykonanie posadzek z płytek gres,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- montaż płyty karton – gips na suficie w wiatrołapie,
- wykonanie nowych okładzin ścian w łazience z płytek szkliwionych lub gresu,
- wykonanie okładzin ścian z płyt z betonu architektonicznego w korytarzu oraz pomieszczeniach kancelarii,
- montaż urządzeń sanitarnych w łazience i zlewozmywaka w pomieszczeniu socjalnym wraz z pochwytami dla osób niepełnosprawnych,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
- wykonanie opaski, schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej i palisady betonowej,
- uzupełnienie tynku w elewacji wraz z malowaniem całej elewacji,
- montaż zbiorników na ścieki z kręgów betonowych,
- wykonanie okucia wolnostojącego komina przy kotłowni z blachy na rąbek,
- wykonanie na połowie pomieszczenia kotłowni nowej wylewki betonowej.
Branża sanitarna:
- demontaż istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscach demontowanej łazienki
- demontażu kanalizacji zewnętrznej wraz z istniejącymi zbiornikami na nieczystości ciekłe. Istniejące zbiorniki należy opróżnić z nieczystości ciekłych i całkowicie wyciągnąć z gruntu, a w miejscu zdemontowanych zbiorników należy posadowić nowe wg. dokumentacji projektowej,
- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej z nowymi zbiornikami bezodpływowymi oraz instalacji wewnętrznych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania wg. dokumentacji projektowej.
Branża elektryczna:
- wykonanie niezbędnej przebudowy instalacji elektrycznej z wyniesieniem opomiarowania (licznika energii) z wiatrołapu na ścianą zewnętrzną budynku (wg dokumentacji),
- wykonanie instalacji alarmowej,
- wykonanie sieci telefonicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262700-8 - Przebudowa budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 401963,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260802,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297636,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260802,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Tynkarskie Franciszek Kamieniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181327820
7.3.3) Ulica: Zamojska 147a
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Tynkarskie Franciszek Kamieniec
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Tynkarskie Franciszek Kamieniec
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260802,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268157,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341762,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268157,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane BUDMAKS Kowalski Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222688527
7.3.3) Ulica: Koszary 10/3
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlane BUDMAKS Kowalski Dariusz
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlane BUDMAKS Kowalski Dariusz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268157,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525885,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525885,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Roman Głowala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180005882
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 14
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Roman Głowala
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Roman Głowala
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525885,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Józefowa
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Józefów
- Przebudowa pasa drogowego sześciu dróg oraz remont ul. Willowej
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.